רק רשת: בוזגלו מאחל לעצמו מזל טוב, איתי שגב בדרך לאילת?

איתי שגב מול ג'ורדן לויד
איתי שגב מול ג'ורדן לויד | עדי אבישי

קשר מכבי חיפה שחוגג שלושים הקדיש לעצמו פוסט בפייסבוק, מוטי אמסלם הגיב לדיון אודות קפטן מכבי ת"א: "ברוך הבא לאילת", וגם: נחשף המספר של קוטיניו בברצלונה. פוגבה מניק טיגריס, וגם האמונה התפלה של מינה

(גודל טקסט)

18:02: מצעד הטריקים של JSG
קבוצת הסקייטבורד נשים ממשיכה לספק רגעים גדולים, כמו בכל שבוע, והפעם נועה כץ, צליל סרור ואבישג מויאל הדהימו עם מגוון מהלכים גדולים. צפו בביצועים


 

Tricks of the week – @noanoakatz4 @tslil_skates and @avishagmoyal – @gorilla_skate_shop ashdod represent. Great job girls . . . . #ripper #skatefeminino #girlsshred #skateboarding @hagalgeshet #shredded #ripping #style #girl #solochicas #magazine

A post shared by J.S.G (@j.s.g_jerusalemskatergirls) on



16:50: פוגבה והחבר החדש
פול פוגבה הוא דמות צבעונית, אין ספק לגבי זה, אבל הפעם הוא אפילו הצליח להפתיע את חבריו במנצ'סטר יונייטד. הסרטון הבא צולם על ידי ג'סי לינגארד, כשהוא מניק טיגריס צעיר. 







16:28: שיר כהן מגבירה את האימונים
לוחמת הקיקבוקס הצעירה מטבריה מתכוננת במלוא המרץ לגביע אירופה ב-9 בפברואר עם מאמנה יורם בם שמעון, כהן מתמקצעת גם באימונים מול שק האיגרוף ומפגינה עוצמות גדולות. צפו בביצועים





16:15: מאור בוזגלו מאחל לעצמו מזל טוב
מזל טוב למאור בוזגלו, שחוגג היום יום הולדת 30. קשר מכבי חיפה הקדיש לעצמו פוסט בפייסבוק לכבוד המאורע, ואנחנו נאחל לו מזל טוב ובעיקר החלמה מהירה.
 



16:15: הרופא של ריאל מדריד עבר לסין
מסתבר שהכדורגל הסיני לא מושך אליו רק את גדולי הכדורגלנים והמאמנים, אלא גם אנשי צוות מקצועי. שנחאי שנואה החתימה חואקין מאס ריבאס, הרופא של ריאל מדריד, שפרסם בפייסבוק פוסט פרידה בו הודה למועדון ואיחל לו בהצלחה. את הקבוצה הסינית מאמן גוסטבו פוייט האורוגוואי והשמות הבולטים בה הם דמבה בה ואובפמי מרטינס. 



 

16:00: המונולוג של ברנדן
ברנדן רוג'רס חשף היום את הקשיים שעבר אחרי סיום דרכו בליברפול: "נסעתי לחופשה בספרד לשבוע ומשם המשכתי לדובאי. אחרי כמה ימים שם, פינו אותי לבית החולים ועברתי את כל הבדיקות. אחרי שבדקו הכול, הבינו שזה היה קשור למה שעברתי בליברפול ובחיי". במהלך עונתו האחרונה באנפילד, הצפון אירי גם התגרש מאשתו, שתבעה אותו בבית המשפט. רוג'רס סיכם: "כשהם אספו את כל הנתונים, הגיעו למסקנה שהגוף שלי היה על סף קריסה בגלל המתח שעברתי. אני יודע עד כמה מאמנים סובלים ממתח". 



מתח נפשי. רוג'רס (Gettyimages) 



14:30: נחשפו מדי ברצלונה לעונה הבאה, והמספר של קוטיניו
אתר Footy Headlines, שנוהג לחשוף מוקדם מהרגיל את המדים של קבוצות כדורגל לעונה הבאה, פרסם תמונה של חולצת הבלאוגרנה לעונת 2018/19, וגם את המספר שילבש הרכש הברזילאי מליברפול, שיירש את "7" מארדה טוראן שעזב לאיסטנבול. 







בגדי קוטיניו החדשים (מתוך Footy Headlines)


13:20: בלם ברייטון התלונן, ההתאחדות תחקור
באייטן בונג, שחקן ההגנה של ברייטון, צייץ אחרי ההפסד 2:0 לווסט ברומיץ' את ההודעה הבאה: "יש לי מילים שאסור לומר על מגרש הכדורגל, בוודאי לא על ידי שחקנים כמו ג'יי רודריגס. אלו מילים שאני לא יכול לשכוח". מנג'ר השחפים, כריס יוטון, אישר שהדבר נרשם בדו"ח השופט ואף הודה כי התלונן בפני השופט על המקרה עוד קודם לכן וכעת ההתאחדות חוקרת את הנושא. האם חלוץ הבאגיז יושעה?



Some words should not be said on a football field and specially not by players Rodriguez words are unforgivable for the man I am!! pic.twitter.com/JsWUgndB3B

— Gaëtan Bong (@GaetanBong) January 13, 2018

13:00: קבלת הפנים הלוהטת של ארדה טוראן

קבלת פנים סוערת בנמל התעופה "אתא טורק" באיסטנבול לארדה טוראן שהצטרף מברצלונה כמושאל לאיסטנבול בשאקשהיר עד 2020. האוהדים הגיעו בהמוניהם והמשטרה נאלצה להשתמש בגז מדמיע כדי להרגיע את ההתלהבות. "אנחנו לא מחבלים, רק אוהדי כדורגל", אמרו האוהדים שהגיעו לקבל את פניו של הקשר. המשטרה נאלצה לשמור על הכדורגלן שדיבר עם התקשורת כדי שלא ייפגע.





 

12:10: האם איתי שגב בדרך להפועל אילת?
בקבוצת הפייסבוק "קהילת הכדורסל" דנו הבוקר באפשרות שקפטן מכבי תל אביב איתי שגב יעבור דרומה ויחזק את הפועל אילת, ובין שלל המגיבים היה גם מוטי אמסלם, בעלי הקבוצה שכתב: "ברוך הבא לאילת". בנוסף, כתב אמסלם באחת התגובות כי בכוונת הקבוצה להתחזק בעמדה 3 ולא 4, במה שמחזק את האפשרות שבעלי הפועל אילת היה רציני בתגובתו. ימים יגידו, אולי אפילו שעות?





11:00: למה רק השם הפרטי של ואן דייק כתוב על החולצה

לקראת המשחק מול מנצ'סטר סיטי (18:00, ספורט1), "הסאן" מגלה מדוע ההולנדי שחתם החודש בליברפול כבלם היקר בהיסטוריה, משחק רק עם השם "וירג'יל" על גב חולצתו. מדובר בנקמה של ואן דייק באביו רון שנטש אותו, את אימו ואת שני אחיו כשווירג'יל היה בן 12. השחקן עבור ילדות לא קלה כשנאלץ לשטוף כלים עבור 2.50 ליש"ט לשעה וכמעט מת בגלל התפוצצות תוספתן בבטנו שגרמה להרעלה כללית בגופו. כיום, הוא יכול היה להרשות לעצמו לרכוש בית חדש לאימו בת ה-50 שעבדה בעבר כשוטרת.
 

Why Virgil van Dijk only has his first name on his shirt https://t.co/cOzFVSAbESpic.twitter.com/PttDEugjGp

— Mirror Football (@MirrorFootball) January 14, 2018

10:00: מה גרם לירי מינה לדרוך יחף על הדשא

הבלם הקולומביאני בן ה-23 שהוצג אתמול כשחקן ברצלונה חשף מדוע עלה לראשונה לדשא בקאמפ נואו ברגליים יחפות: "יש אמרה במדינה שלי, 'תיגע בקרקע שאתה רוצה לכבוש עם כף הרגל שלך'. אני רוצה לעשות פה היסטוריה עם כולם. אני תמיד עושה את זה ומקווה שזה יצליח".

Welcome to Camp Nou, Yerry Mina!
#BeBarça#ForçaBarçapic.twitter.com/nvTDMW5k7y

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי