לוקאקו 'אישר' בסנאפצ'ט: סאנצ'ס בדרך למנצ'סטר יונייטד

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

חלוץ השדים האדומים ברמז הכי גלוי שאפשר ברשת החברתית, ונגר הודה לאחר ה-2:1 המביך של ארסנל לבורנמות': "הראש שלו לא אצלנו, עתידו ייקבע ב-48 השעות הקרובות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
המעבר של אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר יונייטד נראה רק עניין של זמן. חלוץ השדים האדומים העלה תמונה בחשבון הסנאפצ'ט שלו שרומזת בצורה הכי גלויה על ההתקרבות המשמעותית של הצ'יליאני לקבוצה של ז'וזה מוריניו.


#MUFC Did Lukaku confirm #Sanchez to #ManUtdpic.twitter.com/JDtmb3RM4t

— uglybear (@UglyBear_) January 14, 2018

וזו החולצה שרצה ברשת בשעות האחרונות, אך מהימנותה מוטלת בספק:


צילום מסך
צילום מסך


רמז נוסף למעבר המתקרב של סאנצ'ס כבר בימים הקרובים הגיע גם מפיו של מאמן ארסנל ארסן ונגר לאחר ההפסד 2:1 לבורנמות'. המאמן הצרפתי נשאל על ידי קיירן קלי מ'"מנצ'סטר איבנינג ניוז'" מדוע החלוץ הצ'יליאני נותר מחוץ לסגל וענה: "לא רציתי שאלכסיס ייסע איתנו למשחק ואז יעזוב למקום אחר. אנחנו רוצים לתת דקות לשחקנים שמרוכזים בארסנל והראש שלהם כל כולו במועדון".


על השלמת העסקה ליונייטד או לסיטי הוסיף ונגר: "זה יכול לקרות היום, מחר או לעולם לא. זה יוכרע ב-48 השעות הקרובות, זה קצת קשה עבורו כי הוא במצב של 'סטנד ביי. הוא חצי בפנים וחצי בחוץ".


הבאת מחליף: "אם אלכסיס יעזוב, בוודאות נצטרך להחתים מחליף במקומו. אין שום דבר קונקרטי ולכן אני מעדיף שלא לדבר על שמות ספציפיים של שחקנים אופציונאליים".


אלכסיס סאנצ'ס. עתידו יוכרע בקרוב (gettyimages)
אלכסיס סאנצ'ס. עתידו יוכרע בקרוב (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי