"בלתי עצירה? הקבוצה של פפ גווארדיולה נקרעה לגזרים"

סאידו מאנה
סאידו מאנה | AFP

באנגליה מתמוגגים אחרי ה-3:4 הבלתי נשכח של ליברפול על מנצ'סטר סיטי, והפרשנים בטוחים: "זו הייתה ההופעה הכי טובה בעידן קלופ". צ'מברליין זכה למחמאות, קלופ המשיך להגן על קאריוס. צפו בתקציר

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
אחרי 23 מחזורי ליגה ושלל מחמאות מכל כיוון, מנצ'סטר סיטי ספגה אמש (ראשון) את הפסד הבכורה שלה העונה בליגה האנגלית אחרי 4:3 בלתי נשכח מול ליברפול. זו הייתה תצוגה בלתי נשכחת באנפילד, כשהמארחת הצליחה למחוץ את המוליכה תוך תשע דקות בדרך ל-1:4 מרשים. רק משחק הגנה נרפה של הקבוצה של יורגן קלופ אפשר לתכולים לצמק את התוצאה, שרק הפכו את המשחק באנפילד לגדול עוד יותר.


"כבר לא בלתי עצירה", טענו היום ב'דיילי מייל' והסבירו: "הקבוצה של פפ גווארדיולה נקרעה לגזרים, במה שמסתמן כמשחק העונה". מרטין סמואל הוסיף: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה, ליברפול אולי לא הכי טובה באנגליה בגלל הפערים שלה מסיטי בטבלה, אבל היא הפגינה עליונות מרשימה. אולי נפתחה כאן דלת עבור מאמנים אחרים להוכיח לפפ שהקבוצה שלו פגיעה. ליברפול היום נראית כמו לסטר בשיאה".



גם קלופ זכה למחמאות: "זו הייתה ההופעה הכי טובה בעידן שלו, יורגן היה נחוש להשכיח את ה-5:0 מהסיבוב הקודם". הגרמני בחר בסיום להתייחס להיעדרות של פיליפה קוטיניו: "אמרתי לשחקנים שהוא איננו, ועכשיו צריך להוכיח לכולם שאנחנו מסתדרים בלעדיו". מי שזכה למחמאות רבות היה אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שתפס פיקוד במקום הברזילאי ושבר את שיא הכיבושים העונתי שלו. הקשר זכה לציון הגבוה ביותר (8.5) והשכיח את הימים בהם אוהדי ארסנל היו שרים: "הוא יושב על הספסל גם בליברפול".



Monday's EXPRESS Sport: "Fab Four Sink City" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/l2Q8B2wflL

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 14 בינואר 2018

התצוגה מול סיטי גרמה לפרשנים בממלכה לטעון כי הקשר הוא המופלא הרביעי ברשימה, לצדם של סאידו מאנה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו. האחרון זכה לשבחים מה'טלגרף' המקומי, שגרס כי הוא השחקן החשוב ביותר של קלופ כשהוא משלב מהירות, טכניקה ועוצמה. ועדיין, לא הכול ורוד בליברפול. דווקא התצוגה הזו עלולה להרוס את התוכניות של קלופ למצוא יורש לקוטיניו ובנוסף לחזק את עמדת השוער. לוריס קאריוס ששגה ואפשר ללירוי סאנה להבקיע, קיבל תמיכה מקלופ: "גם אדרסון שגה מול סלאח, והוא עדיין נבחר לשוער ברמה עולמית". לגבי היעדרותו של וירג'יל ואן דייק, אמר המאמן: "יש לו פציעה קטנה בשריר הירך, לא רציתי לסכן אותו במשחק שצריך לתת בו את הכול".



Monday's TIMES Sport: "City lose football match" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/8azAlTfBy3

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 14 בינואר 2018


Monday's MAIL Sport: "World Class" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/v2pO6sbX7M

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 14 בינואר 2018

Amazing team performance!
Unreal atmosphere!
Thank you for your support!
You'll never walk alone #YNWA#LK1#LFCpic.twitter.com/bbKpq0TbPb

— Loris Karius (@LorisKarius) 14 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי