עושים שוק: אוטמנדי האריך חוזה, וולקוט חתם באברטון

תיאו וולקוט
תיאו וולקוט | Gettyimages

הבלם האריך את חוזהו עד 2022, הטופיז צרפו את הקיצוני של ארסנל ובילבאו שמרה על היהלום. סוכנו של אובמיאנג נמצא בלונדון לקראת המעבר לתותחנים, גורצקה יחתום בבאיירן מינכן ומלקום עשוי להגיע לליברפול

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל האירופי נמצא בעיצומו וספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות הרשמיות, הדיווחים החמים והספקולציות.


רשמי
מרטין אוניל חתם לשנתיים נוספות כמאמנה של אירלנד עד 2020. הוא ימשיך לעבוד עם עוזרו רוי קין שחתם אף הוא לשנתיים נוספות. אוניל דחה הצעה של סטוק לאמן אותה בגלל ההתחייבות שלו לאירלנד.


* שחקנה של ליברפול, מרקו גרואיץ', הושאל עד לתום העונה לקרדיף.


* אברטון שילמה 20 מיליון יורו וצרפה את תיאו וולקוט, שעזב את ארסנל ועבר את הבדיקות הרפואיות. האם המעבר לגודינסון פארק יציל את הקריירה האבודה של הקיצוני? הוא ילבש את המספר 11 בשלוש השנים וחצי שלו בגודיסון פארק.


* סנט אטיין הודיעה על צירופו של ג'אן פול אנטפ, שעזב את וולפסבורג. 


Marko Grujic has joined @CardiffCityFC on loan until the end of the season, subject to international clearance

➡️ https://t.co/x7VK9Vuj4Zpic.twitter.com/aUDlvoJleQ

— Liverpool FC (@LFC) January 17, 2018

* הקשר אדלינו מיגל מבראגה (23) עבר מבראגה לפאס יאנינה היוונית.


* מנצ'סטר סיטי הודיעה על הארכת חוזהו של ניקולס אוטמנדי עד 2022.


Καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΠΑΣ Γιάννινα Edelino Miguel Ié.

Περισσότερα εδώ: https://t.co/HExg8VHtcv#pas#pasgiannina#pasgianninafc#pastransferspic.twitter.com/wXfp7ZyuuD

— PAS Giannina FC (@PASGianninaFC) January 16, 2018

DEAL DONE: Nicolas Otamendi has signed a new contract extension at Manchester City, keeping him at the club until 2022. (Source: @ManCity) pic.twitter.com/xCK96SDQDS

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 17 בינואר 2018

* למרות לא מעט התעניינות ברחבי היבשת, אתלטיק בילבאו הצליחה להשאיר בשורותיה את איניאקי וויליאס והאריכה את חוזהו עד 2025. סעיף השחרור עומד על 80 מיליון יורו ויעלה בעתיד ל-108 מיליון יורו.

#athleticpic.twitter.com/TT2IfmCMm7

— Athletic Club (@AthleticClub) January 17, 2018


* המגן חואנפה האריך את חוזהו בג'ירונה עד 2022.


שמועות
* הנריק מחיטריאן מחזיק את ארסנל כבת ערובה לפי ה"מירור" בגלל שהוא דורש העלאה בשכר לפני שיעבור לתותחנים. יש לו חוזה לעוד שנתיים וחצי והוא מרוויח ביונייטד 150 אלף ליש"ט לשבוע. כזכור, עסקת העברתו של אלכסיס סאנצ'ס תלויה בארמני, אם לסמוך על הסוכן מינו ראיולה. בארסנל אופטימיים שההעברה תתבצע עוד השבוע, אבל הקשר גם דורש מענק על הסכמתו לעזוב את יונייטד וראיולה דורש שכר של חמישה מיליון ליש"ט על ההעברה. מאוחר יותר, האנגלים פרסמו פה אחד בכלי התקשורת על כך שהכוכב הצ'ילאני סיכם על חוזה בן ארבע שנים עם השדים האדומים, במסגרתו הוא ירוויח כ-14 מיליון ליש"ט לעונה. 


Photos: Mkhitaryan arriving at Carrington #mulive [mirror] pic.twitter.com/kv11vhdyDh

— utdreport (@utdreport) January 17, 2018


* טובארנו פינאס בן ה-32, אקס מכבי נתניה, הפועל חיפה, עירוני קריית שמונה והפועל רמת גן, צפוי לחתום בימים הקרובים בקבוצת OFC מהליגה השלישית בהולנד.


* בתקשורת הצרפתית טוענים: "ווסטהאם עשויה לצרף בהשאלה את ז'ואאו מריו". הפורטוגלי לא נמצא בתוכניות של אינטר ושמו נקשר לאחרונה עם מנצ'סטר יונייטד, אך עשוי לנסות לשקם את מעמדו לקראת הגביע העולמי אצל הפטישים. 

לאון גורצקה. באיירן נבהלה (gettyimages)
לאון גורצקה. באיירן נבהלה (gettyimages)


* בגרמניה טוענים שלאון גורצקה יעבור בדיקות רפואיות בבאיירן מינכן כבר בשעות הקרובות ויחתום. הבווארים כבר סיכמו עם שחקנה המוכשר של שאלקה לקיץ, אבל בעקבות ההתעניינות של ליברפול החליטו לפעול במהירות.


* בתוך כך סוכמו התנאים האישיים של פייר אמריק אובמיאנג ארסנל, כך טוען "הסאן". לפי "בילד" ארסנל מוכנה לשלם 70 מיליון יורו, ובדורטמונד כבר מתעניינים במישי באטשואי מצ'לסי כמחליפו בחוד. דורטמונד רוצה אותו אם תמכור את אובמיאנג, אבל גם ווסטהאם דורשת אותו מצ'לסי שרוצה להחתים את אנדי קרול שאמור לעלות 20 מיליון ליש"ט. בתוך כך, החתמת מנואל אקאנג'י בלם באזל בדורטמונד עשויה לסמן את עזיבת מארק ברטרה בלם ברצלונה לשעבר. הוא חתום עד 2020 בקבוצה. בינתיים, בגרמניה מדווחים כי סוכנו של אובמיאנג כבר נמצא בלונדון.  


* "הסאן" עדכן את ידיעת ז'וזה מוריניו ופרסם שהוא יחתום על חוזה חדש לחמש שנים עד 2023 והחוזה ייחתם תוך חמישה ימים. הוא מרוויח כיום 250 אלף ליש"ט לשבוע ושכרו יעלה.


Arsenal are prepared to pay €70m for Pierre-Emerick Aubameyang to complete the deal in the coming days. Chelsea's Michy Batshuayi is being lined up as his replacement at Borussia Dortmund. [BILD] #afcpic.twitter.com/grVzgs3nk8

— afcstuff (@afcstuff) January 16, 2018



* ליברפול נלחמת להחתים את מלקולם מבורדו ולחטוף אותו מארסנל. ז'וסלין גוברק מאמן בורדו אמר: "הרבה קבוצות רוצות אותו. הוא טיפוס חזק וההתעניינות בו לא משפיעה עליו. הוא עדיין כובש ומבשל עבורנו". אגב גורבנק, בבלגיה מדווחים שאקס קלאב ברוז', מישל פרודום, קרוב מאוד להחליפו.


* חואן מאטה בדרך לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. למרות שדווח שהאדומים רוצים אותו לעוד שנה הוא יכול לדבר עם כל קבוצה לפי חוקי פיפ"א בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. בגלל ההחתמה הצפויה של אלכסיס סאנצ'ס עשויים לוותר עליו ביונייטד. לפי "טיימס" אינטר ו-ולנסיה רוצות אותו. בתוך כך, "מטרו" מדווח שז'וזה מוריניו ביקש מהנהלת מנצ'סטר יונייטד להאריך את חוזהו של מרואן פלאיני עד 2021.


* סוכנו של אלייש וידאל מברצלונה מנהל מו"מ עם ליברפול ומנצ'סטר יונייטד שרוצות אותו. "אסטדיו דפורטיבו" טוען שגם מנצ'סטר סיטי ואברטון בתמונה. הקבוצות אומנם לא זקוקות לשחקן כנף ימני, אבל הוא יכול לשחק בעמדות שונות. גם ולנסיה רוצה אותו וסביליה הציעה השאלה.


אלייש וידאל. כל אנגליה בעקבותיו (AFP)
אלייש וידאל. כל אנגליה בעקבותיו (AFP)


יובנטוס רוצה את מסוט אוזיל לקראת הקיץ הקרוב ואת כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם תמורת 62 מיליון ליש"ט. כך מפרסם "קוריירה דלו ספורט". מנגד "גאזטה דלו ספורט" מציין שאלכס סנדרו, סטפן ליכטשטיינר (מבוקש בטורקיה) וקוואדוו אסמואה עשויים לעזוב.

DEAL DONE: Everton have completed the £20m signing of Theo Walcott from Arsenal. He's joined on a 3-and-a-half year deal after 12 seasons at the Gunners. (Source: @Everton) pic.twitter.com/8tqMg4xCX7

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 17 בינואר 2018

* לייפציג רוצה את הקשר נאדיים אמירי מהופנהיים כמחליפו של נבי קייטה.


סוכנו של גונסלו גדש, ברונו סטין, אמר בראיון שהשחקן יימכר ב-60 מיליון יורו ולא פחות. "הוא הימר לעזוב את פ.ס.ז' ולהיות מושאל לולנסיה שם הלחץ היה קטן יותר והוא הצליח להראות את האיכויות שלו ככדורגלן".


גדש עם רודריגו
גדש עם רודריגו. שווה מליונים (AFP)


* טוטנהאם מעוניינת בג'יימס מאדיסון שחקן נבחרת אנגליה עד גיל 21 שמחזיק בחוזה עד 2021 בנוריץ'.


* ווסטהאם מוכנה למכור את אנדי קארול לצ'לסי, אבל רק ב-20 מיליון ליש"ט. הבלוז גם רוצים את המגן השמאלי של רומא אמרסון פאלמיירי.


* נאפולי מוותרת על ג'רארד דאולופאו אחרי שגם סימונה ורדי מבולוניה הודיע שלא יגיע. היעד החדש הוא מתיאו פוליטנו מססואולו או לוקאס מורה מפ.ס.ז'. גם שוער ליברפול סימון מיניולה חזק על הכוונת.


* עסקת ראמירס מסונינג הסינית לאינטר מתעכבת בגלל שקבוצתו של פאביו קאפלו רוצה את סטפן אמביה מחביי כדי לשחרר את הקשר הברזילאי.


אנדי קארול
אנדי קארול (AFP)

Paul-Georges Ntep sous ses nouvelles couleurs. pic.twitter.com/PkmWvEtuXC

— Actu Foot (@ActuFoot_) 17 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי