בימים הקרובים: ז'וז'ה מוריניו יחתום במנצ'סטר יונייטד עד 2021

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

הפורטוגלי שספג שלל מתקפות קרוב מאוד להישאר בשדים האדומים, ועל פי התקשורת האנגלית מדובר בעניין פורמלי בלבד. על הטענות שהוא גר בבית מלון: "חבל שאלך לדירה בה אהיה עצוב, אדם עצוב לא עובד טוב"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אולי לא תזכה העונה באליפות, אבל המועדון עובר סוג של אופוריה בימים האחרונים. צמצום הפער ממנצ'סטר סיטי ל-12 נקודות מאפשר להמשיך לחלום גם אם זה לא נראה ריאלי, ומצד שני יש לפתע עדנה מחודשת עם ז'וזה מוריניו. אחרי שבועות של התקפות עליו מצד חלק מהתקשורת האנגלית יונייטד כרגע משדרת שהיא מרוצה מאוד מההישגים שלו ומתעלמת מהכדורגל הלא כל כך אטרקטיבי. גם הסולחה עם המנכ"ל אד וודוורד תרמה ליחסים שהתחממו.

יונייטד אמורה להאריך את חוזהו של מוריניו עד 2021 עם אופציה לשנה נוספת, וזה משאיר את פאריס סן ז'רמן שרצתה בו עם אופציה אחת – להחתים את אנטוניו קונטה בקיץ. הוא אמור לחתום על החוזה החדש בעשרת הימים הבאים ועשוי לקבל העלאה של שכרו הנוכחי – 250 אלף ליש"ט, כמו פפ גווארדיולה. "מנצ'סטר איבנינג ניוז" פרסם שהמו"מ בין הנהלת יונייטד למוריניו עוד לא הסתיים, אבל המועדון סבור שהארכת החוזה שנחתם עד 2019 הוא עניין של פורמליות בלבד.

ראשי הקבוצה טוענים שאומנם פ.ס.ז' פנתה אליו כנראה בנובמבר והוא התבטא שפ.ס.ז' קבוצה מלהיבה והבן שלו מעדיף לראות אותה על יונייטד, אבל אלה היו לדבריהם "בלוף". במועדון אומרים: "מעולם לא היינו מודאגים שמוריניו יעזוב". החוזה שלו מסתיים בקיץ 2019, אבל במועדון היו רגועים בגלל שיש סעיף להאריך את חוזהו אוטומטית אם המועדון רוצה עד 2020.

מוריניו
מוריניו. שם כדי להישאר (AFP)

גם מוריניו מרוצה מההתפתחויות האחרונות בגלל שהמועדון נכנע לדרישות שלו להשקיע עוד כסף. ההחתמה של אלכסיס סאנצ'ס עשויה להיות צעד ענק שלו בדרך לחיזוק הקבוצה ויונייטד לא תוותר גם על אפשרות להחתים את מסוט אוזיל, אנטואן גרייזמן וגארת' בייל בקיץ הקרוב.

מוריניו גם ענה לא מכבר על הטענות שהוא מתגורר בבית מלון ולא מצא בית קבוע במנצ'סטר ואמר: "נוח לי במלון. אם האוהדים רוצים שיהיה לי נוח אז שישלימו עם זה. מי שמודאג שאני גר באיזה חדר צפוף על שני מטר מרובע שיהיה רגוע. אני גר בדירה שהיא בתוך בית מלון והיא מצוידת בכל מה שאני רוצה שיהיה לי בתוך בית אמיתי. חבל שאלך לדירה בה אהיה עצוב, אדם עצוב לא עובד טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי