קונטה רתח על השופט, ליניקר קילל את פדרו

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | AFP

מאמן צ'לסי ופרשנים לא הבינו מדוע גרהאם סקוט לא נעזר בטכנולוגיית ה-VAR ושלף צהוב מיותר לוויליאן. שחקן העבר יצא נגד הצלילה של החלוץ הספרדי בטוויטר. צפו בתקציר

קבוצות: נוריץ'
(גודל טקסט)
משהו רע עובר על צ'לסי בתקופה האחרונה. האלופה כבר סופרת חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, כשאתמול (רביעי) נזקקה לפנדלים על מנת לנצח במשחק החוזר בגביע האנגלי את נוריץ' מהצ'מפיונשיפ אחרי 1:1 בזמן החוקי, כך שזה לא נחשב לניצחון רשמי. אדן הזאר כבש את הפנדל המכריע שסידר לבלוז 3:5 ומשחק נגד ניוקאסל בסיבוב הרביעי. העיתון "מטרו" העניק את תואר השחקן המצטיין לשוער ווילי קאבז'רו, שהדף את הפנדל המכריע וזו הייתה ההדיפה היחידה שלו.


למרות הרצף השלילי של אנטוניו קונטה הוא יכול להיות מרוצה אחרי שקבוצתו ניצחה עם תשעה שחקנים את הקנריות. פדרו ואלברו מוראטה ספגו אדומים ויחסרו לקבוצה במשחקי הליגה, אבל די נדיר שקבוצה עם תשעה שחקנים מנצחת.



הזאר הודה בסיום: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו". בעיתון "דיילי מייל" נכתב שאולי בתחילת המשחק אוהדי צ'לסי שאלו את עצמם למה הקבוצה צריכה את אנדי קארול, אבל עד למחצית התברר להם שיש המון מצבים ואף אחד לא יודע לנצל אותם. מישי בטשואי שהיה לא מדויק כבש שער ראשון מאז אוקטובר, ולא ברור עכשיו אם קונטה יענה לבקשה שלו להיות מושאל לסביליה (גם דורטמונד התעניינה בו).


MIRROR SPORT: Ben is cleared for comeback #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/71WGbM9nUT

— Neil Henderson (@hendopolis) 17 בינואר 2018


הפרשנים יצאו נגד טכנולוגיית הווידאו ולמעשה יצאו נגד השופט גראהם סקוט שלא השתמש בה. במחצית הראשונה של ההארכה ספג וויליאן צהוב על התחזות ברחבה, למרות שהתברר שהיה מגע נגדו מצד טים קלוסה. השופט נמנע מלהשתמש בטכנולוגיות ה-VAR ואלן שירר ששימש כפרשן ב-BBC זעם: "זה פנדל ברור אז למה לא מסתכלים? יש כאן באולפן ארבעה שחקנים לשעבר וכולם אומרים שזה פנדל". בהארכה מוראטה דרש פנדל והשופט הוציא לו צהוב שני ואדום. גם דיון דבלין אמר על הצהוב נגד וויליאן: "זו שערוריה". גארי ליניקר יצא לעומת זאת נגד הצלילה של פדרו וטען שהיא מזעזעת, תוך שהוא מסנן קללה בטוויטר.


קונטה אמר בסיום שטכנולוגיית ה-VAR לא עוזרת אם לא משתמשים בה: "אם רוצים להשתמש בטכנולוגיה החדשה צריכים לשפר את השימוש בה. השופט שלף מיד צהוב לוויליאן כאילו היה בטוח בהחלטה שלו וזה היה פנדל ברור". קונטה גם התלונן על כך ששחקניו יהיו כעת עייפים לקראת המשחק המוקדם בצהריים בשבת נגד ברייטון בחוץ. "אנחנו צריכים עכשיו לנוח הרבה להיות מוכנים".


Oh fuck off Pedro.

— Gary Lineker (@GaryLineker) January 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי