עושים שוק: בייל ביקש לעזוב את ריאל, אינטר רוצה את סטארידג'

בייל
בייל | Getty

הוולשי ביקש מפרס להשתחרר מחוזהו, הנראזורי מחפשים חיזוק לחוד וטיאנג'ין קואנג'יאן רוצה את רונאלדו. וגם: אוסקר גרסיה צירף שוער וכמחאה על פיטורי המאמן גוברנץ', עזב הקשר הוותיק טולאלן את בורדו

(גודל טקסט)
רשמי
* בורדו הודיעה כי ג'רמי טולאלן נחתך מהקבוצה בהסכמה הדדית. הקשר האחורי בן ה-34 שזכה בשתי אליפויות בליון, רשם 36 הופעות בטריקולור וכן שיחק בנאנט, מונאקו ומלאגה הספרדית. טולאלן הוא שביקש לעזוב את בורדו, בה שימש בורג מרכזי, כמחאה על פיטורי המאמן ז'וסלין גוברנץ' מוקדם יותר היום (חמישי).


21 – Jérémy Toulalan is the only Bordeaux player to have appeared in all the games in Ligue 1 this season. Termination. pic.twitter.com/S8E4RW4ZIq

— OptaJean (@OptaJean) January 18, 2018


 
* איבישה איבוציץ', שוער איסטרה 1961 בן ה-22, חתם באולימפיאקוס, קבוצתו של אוסקר גרסיה. השוער היה שייך בעבר לאינטר ובגר את מחלקת הנוער שלה אבל הנראזורי ויתרו עליו ומכרו אותו ב-750 אלף יורו לקבוצה הקרואטית, בה שיחקו בעבר ניקולה קאליניץ' ממילאן, מרסל הייסטר ודיאן ראדוניץ'.


Photostory από τη μεταγραφή του Ίβιτσα Ίβουσιτς στον Ολυμπιακό. Για περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ https://t.co/S9CN4PyU55.

Photostory from the transfer of Ivica Ivusic at Olympiacos. For more photos click here https://t.co/EZZILmg5DH#olympiacos#transfer#welcomeIvicapic.twitter.com/PDYWa6dlbg

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) January 18, 2018


* מספר ימים לאחר שחתם רשמית על החוזה באינטר, ליסנדרו לופס הוצג רשמית אצל הנראזורי ואמר: "אינטר זה מועדון שכל שחקן חולם לשחק בו".


"L'Inter è un club in cui tutti sognano di giocare" ️@lichilopez2 si presenta in esclusiva su @Inter_TV e sulla pagina Facebook del club https://t.co/hUx3PkvxqZ ⚫️#WelcomeLisandro#ForzaInterpic.twitter.com/KyOeYanVB8

— Inter (@Inter) January 18, 2018


* החלוץ הסלובקי של אורנבורג מיכאל דוריש חתם אצל רוני לוי באנורתוזיס.


Slovenský útočník si zahrá v tíme trinásťnásobného cyperského majstra https://t.co/VS9y4Qc9ZD

— ProFutbal (@ProFutbalSK) January 17, 2018

*בסטיאן שוויינשטייגר חתם על חוזה חדש בשיקגו פייר מה-MLS.


* אלאבס החתימה את החלוץ אנדרסון עמנואל בן 21 מקבוצת ראפידו דה בוזס מהליגה השלישית.


FICHAJE | Anderson Emanuel ficha por el #Alavés e irá cedido al @NKRudes hasta final de temporada ➡️ https://t.co/LwPdHqU1QW
Ongi etorri, Anderson!#GoazenGloriosopic.twitter.com/954yPDqQBp

— Deportivo Alavés (@Alaves) 18 בינואר 2018

* סטוק סיטי החתימה בהשאלה עד תום העונה עם המגן השמאלי של אוגסבורג, קוסטס סטפלידיס (24).


Stoke City expect to complete the signing of Greek international Kostas Stafylidis on loan for the remainder of the season within the next 24 hours.

 https://t.co/5dOkzt72g9#SCFC ⚪️ pic.twitter.com/A0KDtBhgPF

— Stoke City FC (@stokecity) January 17, 2018

* מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר זכה להארכת חוזה בשנתיים נוספות בזכות העלייה למונדיאל.




שמועות
* לפי דיווחים בסין קבוצתו של פאולו סוזה טיאנג'ין קואנג'יאן, שרוצה את ערן זהבי, שוקלת להגיש בקשה לריאל מדריד לרכוש את כריסטיאנו רונאלדו.


* האפשרות שאנדי קארול יעבור לצ'לסי נגנזה, מפני שהיום (חמישי) נודע שחלוצה של ווסטהאם סובל משבר מאמץ שישאיר אותו מחוץ למגרשים לפחות לחודש.


התפתחות מפתיעה בנושא פייר אמריק אובמיאנג. דורטמונד פרסמה שהיא לא במו"מ עם ארסנל והמנהל המקצועי מיכאל צורק אמר: "אנחנו מוצאים את דבריו של ארסן ונגר על שחקנים אחרים לא מהמועדון שלו כחוסר כבוד לקבוצות אחרות. אין קשר עם ארסנל. אנחנו מניחים שיש לוונגר מספיק בעיות לדבר עליהן על שחקנים שלו". לפי "בילד" שטוגר סלח לחלוץ שעשוי להיות בסגל נגד הרטה ברלין, ואבן הנגף העיקרית היא שהקבוצה הגרמנית לא מוכנה לרדת מ-70 מיליון יורו. עם זאת, "קיקר" טוען שפדור סמולוב מקרסנודר בן 27 עשוי להיות השחקן שיחליף את אובמיאנג. הוא כבש 59 שערים ב-90 משחקים מאז 2015.


פייר אמריק אובמיאנג (gettyimages)
פייר אמריק אובמיאנג (gettyimages)


* "דון בלון" טוען שגארת' בייל הודיע לפלורנטינו פרס שהוא רוצה לעזוב. כזכור, אתמול פורסם שנשיא ריאל מדריד רוצה לשחרר את שלושת החלוצים שלו בקיץ ולהביא במקומם שלושה חדשים. סוכנו של הוולשי ג'ונתן ברנט אמר לראשי המועדון שהוא לא רוצה שהלקוח שלו יספוג קריאות בוז בברנבאו. לפי הידיעה בייל מנהל מו"מ כבר מספר שבועות עם ז'וזה מוריניו שמעוניין להביא אותו ולא את רונאלדו. השדים האדומים מוכנים לשלם 60 מיליון יורו, בעוד הבלאנקוס דורשים 90.


* אינטר רוצה לשאול את דניאל סטארידג' מליברפול, כך טוען "ליברפול אקו". החלוץ לא מקבל הזדמנויות רבות מיורגן קלופ, אבל כשהוא משחק הוא כובש שער כל 133 דקות ושער או בישול כל 97 דקות. יחד עם זאת בחמש השנים האחרונות הוא הפסיד 8,500 דקות בגלל פציעות. המייטי רדס דורשים 30 מיליון ליש"ט. הנראזורי מוכנים להסתכן, אבל רק עם השאלה.


Ecco la prima pagina della Gazzetta dello Sport:
⚽ Inter, aspettando Rafinha, spunta Sturridge
⚽ Koulibaly: "Napoli, ti devo lo Scudetto"
⚽ Marotta: "CR7? Una suggestione" pic.twitter.com/6YHx8ayvii

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) January 18, 2018


* מסתמן שאלייש וידאל מברצלונה בדרך לליברפול. הידיעות בספרד מדברות על כך שסוכנו נמצא באנגליה ומנהל שיחות עם מספר קבוצות.


* "טלגרף" מדווח שמנצ'סטר יונייטד מתכוונת להאריך את חוזהו של דויד דה חאה המסתיים ב-2019 והוא יתוגמל בהעלאה גדולה בשכרו.


* אינטר רצתה את ראמירס מסונינג הסינית ועכשיו את אקסל ויטסל המשחק כיום בטיאנג'ין קוונג'יאן. נציג של אינטר עקב אחרי המשחק האחרון של הקבוצה מול ספרטה פראג.


ויטסל מול זהבי
ויטסל מול זהבי. בקרוב באיטליה? (AFP)


* שחקנה של באיירן מינכן חואן ברנאט מבוקש באברטון שרוצה לצרפו את ג'נק טוסון ותיאו וולקוט.


* מנצ'סטר סיטי עדיין רוצה את ג'וני אוונס מווסט ברומיץ' שמוכנה למכור אותו ב-23.5 מיליון ליש"ט. לפני "הסאן" העסקה עשויה להתבצע בתוך 24 שעות. הסיטיזנס רוצה להוריד את המחיר ל-20 מיליון ליש"ט.


ז'אן מישל סרי (AFP)
ז'אן מישל סרי (AFP)


* צ'לסי הצטרפה למרוץ אחרי קשר ניס ז'אן מישל סרי, שסעיף השחרור שלו עומד על 35 מיליון ליש"ט. גם פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי הביעו בו עניין.


* העיתון האיטלקי "טוטוספורט" מדווח שמגן ארסנל הקטור ביירין על הכוונת של יובנטוס לעונה הבאה.


* בשיקטאש רוצה את חאבייר הרננדס מווסטהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי