דיווח: "אובמיאנג סיכם עד 2021, ירוויח 10 מיליון יורו לעונה"

פייר אמריק אובמיאנג עם הנריך מחיטריאן
פייר אמריק אובמיאנג עם הנריך מחיטריאן | Gettyimages

החלוץ סיכם את תנאיו בארסנל, כשרק הדרישות של דורטמונד (60 מיליון יורו בתשלום בודד) מפרידה בין הצדדים. באנגליה תקפו את אלכסיס: "בגד בפפ ובעקרונות שלו". ונגר נחוש להשלים את צירופו של מחיטריאן בקרוב

(גודל טקסט)

ארסנל נחושה להשלים היום (שישי) את השינויים הרבים בסגל, כך טוענים היום בתקשורת האנגלית. אלכסיס סאנצ'ס, שקיבל הוראה להתאמן עם קבוצת הנוער, צפוי לעבור למנצ'סטר יונייטד כשהנריק מחיטריאן יעשה את הדרך ההפוכה. ארסן ונגר, שאישר כי הטרייד יצא אל הפועל, החמיא לארמני: "כולם יודעים כמה הוא מוכשר, השכר שלו לא צריך להפוך לבעיה בשבילנו. אני כבר 30 בעסק הזה, ויודע שכל דבר קטן יכול לפוצץ עסקה". 


מלבד הקשר המושמץ, גם פייר אמריק אובמיאנג צפוי לחתום בארסנל. החלוץ נותר מחוץ לסגל של בורוסיה דורטמונד לקראת המפגש מול הרטה ברלין הערב, והמנהל המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק, הסביר: "הראש שלו לא במשחק, זה מצב קשה". הגרמנים דורשים בצורה ברורה 70 מיליון יורו ואף רוצים לכלול את אוליבייה ז'ירו בעסקה, ולא מוכנים להתפשר בתקווה לסיים את הסאגה היום. ב'בילד' הסבירו את ההחלטה להותיר את אובמיאנג מחוץ לסגל: "בורוסיה חוששת להפסיד 70 מיליון יורו, במקרה והוא יפצע מול הרטה. עדיף להם שהוא לא ישחק".

 


לעומת זאת, פטר שטוגר נשמע אופטימי: "תכננתי את המשחק עם כל השחקנים שיש לי בסגל, ראיתי לפי האימון שאובמאינג מוכן, אבל מה שיקרה בעתיד לא נמצא באחריות שלי". מאוחר יותר, נחשפו הפרטים של אובמיאנג בארסנל. החלוץ יחתום עד 2021, כשהוא ירוויח עשרה מיליון יורו לעונה. הדרישה של דורטמונד כעת עומדת על כ-60 מיליון יורו, בתשלום בודד, והיא זו שתוקעת את השלמת העסקה. 



מחמאות מוונגר. מחיטריאן (AFP) 


ועדיין, הביקורת על ארסנל הגיעה מכיוון לא צפוי. עמנואל פטי, כוכב העבר של התותחנים תקף: "הם מצרפים שחקני סוג ב'. למחיטריאן אין את האופי שיכול להביא תארים, הוא מזכיר את מסוט אוזיל וזו בעיה. מאז שהוא הגיע לאנגליה, הוא לא הרשים בשום צורה. אובימיאנג וגם מלקום הם לא שחקנים שמסוגלים למלא את החלל של אלכסיס. איך הם יתמודדו על תארים אם בארסנל לא מחתימים את הטובים ביותר?".  


ונגר גם סיפק התייחסות לעזיבה של הצ'יליאני: "האוהדים ידעו שהוא לא יישאר, אבל הם גם מבינים ששחקנים חדשים יגיעו". אלכסיס ספג ביקורת קשה מצד ניל אשטון מה'סאן': "הוא מכר את העקרונות שלו עבור כסף. אלכסיס בגד בפפ גווארדיולה, ומכר את הכול עבור נזיד עדשים. סאנצ'ס עשה לפפ את מה שדני אלבס עשה לו בתחילת העונה, לעומת אלכסיס – גווארדיולה הוא איש של עקרונות".   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי