צפו באלכסיס נוחת במנצ'סטר, פוגבה ידרוש שדרוג בשכרו

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | טוויטר

הצ'יליאני סיפק הצצה לקראת המעבר לשדים האדומים, אך הצרפתי מעוניין להעביר מסר ברור להנהלת המועדון בנוגע למעמדו ככוכב המוביל, עם שכר של 400 אלף ליש"ט לשבוע. מאטה ישוב לוולנסיה?

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ברנלי רק 0:1, אבל נשארה בהפרש של 12 נקודות ממנצ'סטר סיטי. זה עדיין אמור להיות השבוע של ז'וזה מוריניו לאור העובדה שאלכסיס סאנצ'ס אמור להיות מוצג בקבוצה היום או מחר. החלוץ תיעד דרך חשבון האינסטגרם שלו את הנחיתה שלו במנצ'סטר, ככל הנראה לקראת ההצגה שלו באולד טראפורד. 


בנושא הזה אפשר דווקא לשמוע מה אמר ארסן ונגר אחרי הניצחון של ארסנל על קריסטל פאלאס 1:4: "זה היה מפתה לשתף את סאנצ'ס במשחק של ארסנל, אבל לא לקחתי אותו לסגל בגלל שיש שאלה לגבי מעברו למנצ'סטר יונייטד והוא בדרך לשם. אתה לא יכול לנסוע לצפון ולשחק גם כדורגל במצב כזה". כשנשאל האם הוא במנצ'סטר אישר שכן. "אני מצפה שזה יקרה תוך 48 שעות, אבל אני לא יכול להכריז על כך. המו"מ מתארך יותר ויותר בגלל שדנים על כל פרט".



ונגר הבהיר היטב שרק מעבר של הנריק מחיטריאן לארסנל יסדיר את העברת סאנצ'ס: "זה לא יכול לקרות בצד אחד. זה חייב לקרות בשני הצדדים. לכן החתמת שני השחקנים לוקחת יותר זמן בגלל שזה צריך להיות מתואם. צריך לכוון את ההחתמות בשני הצדדים".



Alexis Sánchez's latest instagram post. Manchester bound. (Source: Alexis Sánchez IG) pic.twitter.com/l5mlIERKey

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 21 בינואר 2018

STAR SPORT: One In….Juan Out #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ZJOpaQBPrU

— Neil Henderson (@hendopolis) 20 בינואר 2018

למרות דברי ונגר נראה שעסקת מחיטריאן מתקרבת. הקשר הארמני נראה מחויך מפה לפה, לפי "הסאן" בעסקה לא יהיה מעורב סכום כסף, אך הסוכן מינו ראיולה איים לפוצץ את העסקה אם הקשר לא יקבל פיצוי גדול על שנתיים וחצי שנותרו לו בחוזה באולד טראפורד. חוזהו גם יוגדל מ-150 אלף ליש"ט לשבוע ביונייטד ל-200 אלף ליש"ט בארסנל. הוא יעבור היום ומחר בדיקות רפואיות.


העברת סאנצ'ס עוד לא הושלמה וכבר יש ריקושטים בחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד. "מירור" מדווח שפול פוגבה ידרוש ששכרו יועלה ל-400 אלף ליש"ט (ראיולה, שמשמש סוכנו של הצרפתי גם, ידרוש את ההכפלה מ-200 אלף). פוגבה הרוויח תחילה 167 אלף ליש"ט לשבוע, אבל סעיף בחוזה הגדיל אותו ל-200 אחרי שהקבוצה עלתה לליגת האלופות. החוזה שלו ביונייטד מסתיים ב-2021 עם אופציה לעונה נוספת, אבל ביונייטד מודעים לכך שהם יצטרכו לשפר ולהאריך את חוזהו אם הם רוצים להשאיר אותו בקבוצה בתקופה הכי טובה של הקריירה שלו.


שחקן הקבוצה לשעבר, נורמן ווייטסייד, התראיין ל"מירור" ואמר: "החתמת סאנצ'ס דבר מצוין, אבל אין ספק שידברו רק על שכרו בחדר ההלבשה של היונייטד. הוא שחקן ענק שיכול לעשות את ההבדל במשחקים גדולים ואיתו אני רואה את יונייטד עם סיכוי לזכות בליגת האלופות". ווייטסייד גילה שהרוויח 350 ליש"ט לשבוע כשהוא שיחק ביונייטד בשנות השמונים.


פוגבה
פוגבה (AFP)


לגבי הניצחון של יונייטד אתמול על ברנלי רק 0:1 אמר ז'וזה מוריניו: "יונייטד היתה צריכה להרוג את המשחק במחצית השנייה". על בואו של סאנצ'ס: "אני מאמין שהעסקה תיסגר בלי בעיות. זה טוב שיהיה מאבק על החולצה בהתקפה. כרגע אין שום מאבק בגלל ששחקן אחד חסר (זלאטן איברהימוביץ' הפצוע)". אחד מאלה שכנראה יעזבו את יונייטד הוא חואן מאטה שמבוקש בוולנסיה. החוזה שלו בקבוצה מסתיים בקיץ ולא הוארך עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי