עושים שוק: דה בריינה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2023

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | צילום: מנצ'סטר סיטי

חוזהו של הבלגי הוארך בשנתיים נוספות. קפה יישאר בבילבאו בשבע השנים הבאות וכנראה שלא יגיע לריאל מדריד. מאמן דורטמונד: "מקווה שהמעבר של אובמיאנג לארסנל ייסגר מחר". ראפיניה הושאל מברצלונה לאינטר

(גודל טקסט)
חלון העברות של ינואר נמצא בשלביו הסופיים, אתר ספורט1 עושה סדר בהחתמות הרשמיות ובשמועות.



רשמי
* דקות ספורות לאחר ההודעה הרשמית על החתימה של אלכסיס סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד, הודיעה היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי על הארכת חוזהו של הכוכב קווין דה בריינה בשנתיים נוספות, והבלגי יישאר במועדון עד 2023.


Home is where I'll stay! #KDB2023pic.twitter.com/7Vl3Y22ZKQ

— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) January 22, 2018

"אני שמח מאוד שחתמתי על החוזה החדש", אמר דה בריינה לאתר הרשמי. "הכוונה שלי הייתה תמיד להישאר כאן, איפה שהרגשתי בבית מהיום הראשון. לא רק שאנחנו מנצחים – אנחנו גם משחקים כדורגל נהדר. זה תענוג להיות חלק ואני מאוד מתרגש ממה שאנחנו יכולים להשיג בשנים הקרובות".


המנהל הספורטיבי צ'יקי בגירסטיין הוסיף: "העסקה החדשה של קווין היא חדשות טובות עבור המועדון שלנו. הוא הראה לעונה הזאת עד כמה הוא חשוב לקבוצה והיה חלק בלתי נפרד מכל מה שעשינו עד כה. אנחנו נרגשים שהוא הבטיח את עתידו במנצ'סטר סיטי".


@DeBruyneKev: "My intention has always been to stay here at City, where I've felt at home from day one."

INTERVIEW: https://t.co/tnEV6XZxD3#mancitypic.twitter.com/QjnmkjyWdj

— Manchester City (@ManCity) January 22, 2018

Here to win titles! #KDB2023pic.twitter.com/P6iRaAz2fz

— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) January 22, 2018

* המבורג שפיטרה את מאמנה מרקוס גיסדול מינתה כמחליפו את ברנד הולרבאך בחוזה לעונה וחצי. הולרבאך, 48, שחקן העבר של המבורג, אימן בשלוש העונות האחרונות את וורצבורגר קיקרס והתפטר לאחר שזו ירדה לליגה השלישית. הולרבאך הוא המאמן ה-16 של המבורג בעשור האחרון. 


* במשך חודשים דווח שהשוער קפה יחתום בריאל מדריד ואף פורסם שהוא אמור להגיע לבדיקות רפואיות בברנבאו, אבל לקראת חלון ההעברות הוא נפצע וללא כל קשר להיעדרותו פורסם על סירובו של זינדין זידאן לצרף את השוער. כנראה שהעסקה נפלה סופית בשל אותן חילוקי דעות בין מאמן הבלאנקוס להנהלה, כי היום הודיעה אתלטיק בילבאו על הארכת חוזהו עד 2025, כשגם סעיף השחרור קפץ ל-80 מיליון יורו. 


* רשמית: ראפיניה הושאל לאינטר עד לסיום העונה. לנראזורי תהיה אפשרות לרכוש את הקשר מברצלונה תמורת 35 מיליון יורו. 

Athletic Club and @kepa_46 have signed the renewal contract by which the player will remain in the rojiblanca discipline until 30 June 2025. His cancellation clause will be 80 million Euros. #athleticpic.twitter.com/4lDrSCFIha

— Athletic Club (@Athletic_en) January 22, 2018

* רוביניו מגיע לטורקיה. סיבאספור הודיעה על סיכום עם הברזילאי, אקס מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד ומילאן שביממה הקרובה יצטרף רשמית. את הכדורגל האירופי עזב בעונת 2013/4, אז חזר לסאנטוס הברזילאית. לאחר מכן המשיך לגוואנגז'ו אברגרנדה לתקופה קצרה ולא מוצלחת בסין והמשיך למיניירו הברזילאית, ממנה יגיע לסיבאספור. כזכור, השחקן נידון לתשע שנות מאסר לאחר שהורשע על ידי בית משפט איטלקי בעונש. יחד עם זאת, עד להכרעת בערכאת הערעור, הוא חופשי להמשיך לשחק היכן שירצה. 

Robinho İle Prensipte Anlaşmaya Varıldı

Transfer için uzun zamandır görüştüğümüz ve prensipte anlaşmaya vardığınızda Brezilyalı forvet oyuncusu Robinho yarın Sivas'ta olacak.

Son görüşmelerin ardından kendisi ile resmi sözleşme imzalanacak.https://t.co/CUMw1lhf2lpic.twitter.com/rgIln4pF0W

— Sivasspor (@SivassporKulubu) January 22, 2018

* פיינורד הודיעה באופן רשמי על חזרתו של רובין ואן פרסי לקבוצה. ההולנדי הוותיק הגיע אל משרדי מועדון נעוריו והתקשה להסתיר את שביעות רצונו. ואן פרסי ילבש את החולצה מספר 32. 

#RVP32 ⚪️⚫️

➡️ https://t.co/utUJca9M9k#RVPISBACK#Feyenoordpic.twitter.com/7ZEP4g5PvM

— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) January 22, 2018


* פולהאם מקווה לשוב לפרמיירליג בתום העונה. כחלק מהניסיון לחזק את הסגל, צורף בהשאלה מאט טארגט מסאות'המפטון.

️ The Club is delighted to announce the signing of @Mattytargett on loan from @SouthamptonFC for the remainder of the season

Full story ➡️ https://t.co/YGlwh0tibd#WeAreFulham#TargettAcquiredpic.twitter.com/PIIEWklCnS

— Fulham Football Club (@FulhamFC) January 22, 2018


* קליארי השלימה את רכישתו של החלוץ הקולומביאני הצעיר דמיר סטר (20) והוא חתם במדיה עד קיץ 2022. גם המגן היווני חרלמבוס ליקויאניס (24) חתם לארבע שנים וחצי לאחר שהגיע משטורם גראץ. 

La firma sul contratto #benvenutoLykogiannispic.twitter.com/A1XdmNUhH9

— Cagliari Calcio (@CagliariCalcio) January 22, 2018


* קריסטל פאלאס צירפה בהשאלה את ארדל ראקיפ בן ה-21, שחקן נבחרת שבדיה הצעירה, שנרכש על ידי בנפיקה רק השבוע ומיד ייצא לחצי עונה בממלכה בניסיון לעזור לקבוצתו לשרוד בליגה הבכירה.

#VälkommenErdalpic.twitter.com/NcmS93pGuT

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) January 22, 2018



OFFICIEL ! Rafinha est prêté à L'Inter Milan ! Son option d'achat s'élève à 35M€ pic.twitter.com/9btMK6RxXT

— FRCulés (@FRCULES) 22 בינואר 2018

שמועות

* מאמן בורוסיה דורטמונד פטר שטוגר התייחס לסאגת פייר אמריק אובמיאנג והמעבר האפשרי לארסנל: "אני מקווה שהעסקה תסתיים כבר מחר, כמו שזה נראה. אני בטח מדבר בשמם של אנשים רבים. אנחנו רוצים שיהיה לכל אחד טוב בחיים שלי, והבהירות בנושא הזה תהיה טובה עבורנו גם כקבוצה".


* קשר ארסנל וצ'לסי בעבר, לסאנה דיארה (32) שעם השנים איבד כל קשר עם הטופ העולמי, בפברואר 2017 שוחרר ממארסיי לאחר כמעט שנתיים לא מוצלחות, יחתום בפאריס סן ז'רמן. "לה פריסיאן" העלה סרטון שלו יוצא מבית החולים בו עבר בדיקות רפואיות.

Former Arsenal and Chelsea midfielder Lassana Diarra coming out of the hospital after passing his PSG medical ahead of a free transfer. (Source: Le Parisien) pic.twitter.com/9s5IpwgrGf

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) January 22, 2018

* באיטליה ובאנגליה מדווחים על מעבר אפשרי של מריו באלוטלי ליובנטוס כבר בחלון הקרוב. החלוץ כבש העונה 12 פעמים ב-16 משחקים במדי ניס בליגה הצרפתית. את איטליה הוא עזב ביוני 2016, אז נמכר ממילאן לליברפול. 


* תומא למאר, אחד השחקנים המבוקשים בכדורגל העולמי, הודיע: "אני מעוניין לשחק בברצלונה". מדובר בחדשות רעות לארסנל, ליברפול ואתלטיקו מדריד.


* נשיא בורדו הבהיר: "מלקום לא הולך לשום מקום בחלון הנוכחי". 

BREAKING: Mario Balotelli is closing in on a move to Juventus… pic.twitter.com/6kpXE4MdVM

— FourFourTweet (@FourFourTweet) January 22, 2018

* בגרדיאן האנגלי מדווחים שניוקאסל הגישה הצעה לדורטמונד על אנדרה שורלה. המגפייז עשויים לצרף את החלוץ שזכה עם נבחרת גרמניה במונדיאל 2014 בהשאלה ל-18 חודשים, אך רפא בניטס יאלץ להתמודד מול סטוק שגם כן רוצה לצרף את השחקן.


Football transfer rumours: Newcastle in for André Schürrle and Joe Bryan? https://t.co/t6lrILAP3B

— Guardian sport (@guardian_sport) January 22, 2018


* מתייה פלאמיני, שבקיץ האחרון שוחרר מקריסטל פאלאס ומאז נותר ללא קבוצה, על סף חתימה לעונה וחצי בחטאפה.


* בלם פאריס סן ז'רמן, מרקיניוס, יצא נגד הידיעות בספרד על הגעת ניימאר לריאל מדריד: "התקשורת הספרדית רוצה לערער את הביטחון שלנו בידיעות שקריות. הם רוצים לערער את הקבוצה לקראת המשחק נגד פ.ס.ז' בליגת האלופות. ניימאר לא הולך לשום מקום".


* דניאל סטארידג' הודיע לראשי ליברפול שהוא רוצה לעבור לסביליה. לפי "מירור" המייטירדס רוצים עליו 25 מיליון ליש"ט, אבל מוכנים להשאילו עם סעיף שיחייב את הקבוצה אליה יעבור לשלם בקיץ הקרוב את הסכום.


דניאל סטארידג'. מעוניין לקבל כמה בספרד (gettyimages)
דניאל סטארידג'. מעוניין לקבל כמה בספרד (gettyimages)


* נשיא ההתאחדות המצרית, האני אבו רידה, חזר על דבריו של מאמן הנבחרת הקטור קופר וטען שריאל מדריד רוצה את מוחמד סלאח בקיץ הקרוב. "לליברפול צפוי קרב ענק לשמור את סלאח בקיץ. עבר אוהדי הכדורגל במצרים זה יהיה דבר ענק אם הוא יעבור למועדון פאר כמו ריאל מדריד".


* אדן הזאר, כוכב צ'לסי, יצא נגד אנטוניו קונטה והנהלת המועדון שמחפשים חלוץ להחליף את מישי באטשואיי וטען: "צ'לסי לא צריכה להחתים אף חלוץ חדש. אנחנו לא צריכים חלוץ גבוה וחזק. כדורגל הוא דבר פשוט. צריך להחזיק את הכדור על הקרקע ולשחק כמו נגד ברייטון. יש לנו את ההתקפה הכי טובה בעולם". החלוץ הבלגי עדיין אמור לעבור לסביליה בהשאלה.


אדן הזאר. לא חושב שצריך חלוץ אחר (gettyimages)
אדן הזאר. לא חושב שצריך חלוץ אחר (gettyimages)


* האתר הספרדי "דון באלון", טוען שעסקת אנטואן גריזמן לברצלונה לא תצא לפועל, בגלל שליאו מסי מעדיף לצדו בחוד את חברו לנבחרת ארגנטינה פאולו דיבאלה.


* חלוץ אברטון, סנדרו ראמירס, ששיחק בברצלונה בעבר והגיע לקבוצה רק בקיץ האחרון עשוי לחתום בניוקאסל.


* המנהל המקצועי של לברקוזן, יונאס בולדט, הבהיר שלאון ביילי, החלוץ הג'מייקני של הקבוצה, לא עוזב לשום מקום למרות ביקוש מהפרמיירליג.


מסי ודיבאלה. יתאחדו בקאמפ נואו? (gettyimages)
מסי ודיבאלה. יתאחדו בקאמפ נואו? (gettyimages)


* לסטר רוצה לרכוש את בלם בשיקטאש בן ה-33 דושקו טוסיץ'. לפי ידיעות מטורקיה גם אברטון, סלטיק, סטוק, טוטנהאם וקריסטל פאלאס הוזכרו כמעוניינות בו. נשיא הקבוצה, פיקרט אורמן, טס ללונדון לנהל משא ומתן עם השועלים.


* קריסטל פאלאס רוצה את הבלם הפולני יארוסלב יאך, בגלל פציעתו של סקוט דאן וגם היעדרותו של מאמדו סאקו כנראה עד פברואר. מחירו של יאך 2.64 מיליון ליש"ט, והוא משחק בזלגמביה לובלין מאז 2013.


* טוטנהאם מעוניינת בקשרה הכישרוני של בטיס, פביאן רואיס בן ה-21, הנחשב לכישרון עולה ומחירו 15 מיליון ליש"ט. הכדורגלן מסיים חוזה בקיץ ובטיס רוצה שיאריך את חוזהו. רואיס נחשב לכישרון גדול יותר מדני סבאיוס.


* ווסטהאם חידשה את המשא ומתן לרכישת ז'ואאו מריו מאינטר. לוצ'אנו ספאלטי לא מעוניין בקשר שמחירו 38 מיליון יורו.


ז'ואאו מריו. יעבור ללונדון? (gettyimages)
ז'ואאו מריו. יעבור ללונדון? (gettyimages)


*  לפי"קאלצ'ומרקטו" לאציו דורשת על סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' מעל 100 מיליון יורו. יונייטד וצ'לסי, שמעוניינות בקשר, הציעו עליו רק 70 מיליון יורו. 


* ה"גארדיאן" פרסם שהמנהל הספורטיבי של רומא, מונצ'י דורש 65 מיליון יורו על הצמד אדין דז'קו ואמרסון פלמיירי, בהם מעוניינת צ'לסי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי