שכחו מאלכסיס: צפו בארסנל מעפילה לגמר גביע הליגה

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | AFP

התותחנים חגגו עם 1:2 על צ'לסי בסיכום שני המפגשים ויפגשו את מנצ'סטר סיטי בגמר. הזאר כבש ראשון, אך שער עצמי של רודיגר וג'אקה סידרו לוונגר אפשרות לזכות בתואר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

ארסנל חזרה הערב (רביעי) לחייך עם העפלה לגמר גביע הליגה. אחרי 0:0 מול צ'לסי במשחק הראשון, התותחנים חגגו עם 1:2 באצטדיון האמירויות והם יפגשו בגמר את מנצ'סטר סיטי, בתקווה להמתיק את העונה המאכזבת שעוברת עליהם. הפתיחה הייתה שייכת לבלוז, שגם עלו ליתרון כבר בדקה השביעית. פדרו מצא את אדן הזאר, שהכניע בקלות את דויד אוספינה.

חמש דקות הספיקו לתותחנים, שקיבלו מתנה מאנטוניו רודיגר, שהכניע את ווילי קבאז'רו וקבע 1:1. אסנל המשיכה להגביר קצב במחצית השנייה ובדקה ה-60 היא גם השלימה את המהפך. גרניט ג'אקה קיבל בישול מאלכסנדר לקאזט, והבקיע בנגיעה מושלמת. אנטוניו קונטה שלח את כל הכלים ההתקפיים שלו קדימה, בתקווה להשיג שער חוץ שיבטיח לו את הגמר, אולם צ'לסי הייתה חסרת רעיונות. ארסנל, שאיבדה את הגביע האנגלי, תתנחם בגמר מול פפ גווארדיולה. צ'לסי וקונטה ינסו להתרכז במאבקים בליגה ובליגת האלופות. 


איבד תואר נוסף. קאנטה (AFP) 


מהלך המשחק: 
דקה 1: הדרבי הלונדוני יצא לדרך, מי תעפיל לגמר מול מנצ'סטר סיטי?


דקה 7, צ'לסי עלתה ל-0:1:
הבלוז מתקרבים לגמר. פדרו מצא את הזאר, שהכניע את אוספינה וסידר לצ'לסי יתרון יקר. 

דקה 12, ארסנל איזנה ל-1:1: התותחנים שוב בעניינים. קרן של אוזיל סיבכה את ההגנה של הבלוז, ורודיגר הטעה את קבאז'רו עם שער עצמי. 

דקה 60, ארסנל עלתה ל-1:2: המהפך באמירויות הושלם. לקאזט מצא את ג'אקה, שבנגיעה הכניע את קבאז'רו וסידר וסידר לתותחנים יתרון יקר. 

יכולים לחגוג. וילשייר ומונריאל ׁ(AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי