עושים שוק: ריאל אותתה לדה חאה שמו"מ נוסף ביניהם יתקיים בקיץ

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Getty

בנוסף נשיא הבלאנקוס פרס יביא את ניימאר רק אם רונאלדו ילך. פפ מעוניין בגריזמן במקום אגוארו. וגם: ברצלונה צירפה קשר קנדי בן 18, גביגול חזר הביתה ולינגאנה שוחרר מקבוצתו הטורקית

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר נכנס לימיו האחרונים, ואיתו ההזדמנות האחרונה של הקבוצות לבצע מקצה שיפורים לקראת הרגעים המכריעים של העונה. אתר ספורט1 מביא לכם את כל השמועות והדיווחים עד להעברות הרשמיות.


רשמי
* ברצלונה החתימה את ז'אן-איב באלו ממונטריאול אימפקט. מדובר בקשר קנדי בן 18 עם פוטנציאל רב. באלו חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים ראשונות. בתום שלוש שנים סעיף השחרור שלו יעמוד על 25 מיליון יורו אבל אם ימשיך בבלאוגרנה יקפוץ הסעיף פי שלושה ל-75 מיליון. הקנדי סיים עונה ראשונה ב-MLS עם 1,146 דקות , כבש צמד ובישל עוד שעני שערים. באוגוסט הפסיק להתאמן בטענה שהקבוצה לא ניהלה נכון את תהליך ההעברה שלו. גם נאפולי רצתה אותו. הוא אמור להצטרף קודם לברצלונה ב'.


DONE DEAL: Ballou Jean-Yves Tabla has joined Barcelona from Montreal Impact, signing a three-year contract with the option to extend it for a further two years.

His buyout clause is €25m for the first three years €75m after. pic.twitter.com/8sw1kLp9rC

— Squawka News (@SquawkaNews) January 25, 2018


* סאות'המפטון הודיעה על צירופו של חלוץ מונאקו, גידו קאריו שילבש את החולצה מספר 9. העברתו מוערכת בכ-19 מיליון ליש"ט.

Introducing your new No. 9️⃣, #SaintsFC fans…#SaintCarrillo! pic.twitter.com/EUJ5Gx0dEe

— Southampton FC (@SouthamptonFC) January 25, 2018

*
לאחר כעשור במדים השחורים-צהובים של דורטמונד, נבן סובוטיץ' חתם היום בסט. אטיין. הבלם הסרבי בן ה-29, שרשם 37 הופעות במדי נבחרתו, חתם בקבוצה הצרפתית לעונה וחצי, לאחר ששוחרר הבוקר מהקבוצה הגרמנית.

Premières photos en Vert pour Neven #Subotic
https://t.co/Ya63I9dara#ASSEpic.twitter.com/2GNUJHgmrF

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) January 25, 2018

* גבריאל ברבוסה,
שמוכר גם כ"גביגול",
עזב את בנפיקה ליסבון אליה היה מושאל מאינטר, וחזר לקבוצת נעוריו סנטוס בהשאלה.


Bem-vindo de novo, @gabigol! #ÉDoPeixe#EternoMeninoDaVilapic.twitter.com/fL66I3dY0n

— Santos Futebol Clube (@SantosFC) January 25, 2018

*
מנצ'סטר יונייטד השאילה לאסטון וילה מהצ'מפיונשיפ את אלכס טאונזבה עד תום העונה. ז'וזה מוריניו מחזיק מהמגן הקונגולזי בן ה-20 ששותף מספר פעמים העונה בכל המסגרות, כולל בליגת האלופות, ומעוניין שיקבל כמה שיותר דקות.


Best of luck to Axel Tuanzebe, who has joined Aston Villa on loan until the end of the 2017/18 season.

More details: https://t.co/pQ6MQHZxf6pic.twitter.com/jiUYtucmxu

— Manchester United (@ManUtd) January 25, 2018


* גוואנגז'ו R&F, הודיעה שהחלוץ האוסטרלי ממוצא יווני אפוסטולוס יאנו עזב את הקבוצה ויצטרף לא.א.ק לרנקה הקפריסאית. הדבר יאפשר לקבוצתו של ערן זהבי לרכוש זר אחר במקומו. יאנו כמעט ולא שיחק בעונה שעברה ושותף רק בסיומה כשרנאטיניו נפצע.


* פלורן מאלודה ששיחק בעבר בליון ובצ'לסי, חתם באופן מפתיע בקבוצה הלוקסמבורגית דיפרדנג'ה. המועדון הודיע רשמית על החתמת השחקן בן ה-37 שמאז 2013 משחק בקבוצות קטנות עד הזויות. הוא שיחק בטרבזונספור, דלהי דינאמו ההודית ו-וואדי דגלה המצרית ב-2016.

Recrutement – Nous avons l'honneur de vous confirmer notre nouvelle recrue Florent Malouda, ex-joueur du FC Metz… https://t.co/RE0ueIkglzpic.twitter.com/Cx07wvNGK1

— FC Deifferdeng 03 (@FCDeifferdeng) 25 בינואר 2018

* מאמן נבחרת הולנד לשעבר, ברט ואן מרוויק, מונה למאמן נבחרת אוסטרליה שניהלה מו"מ גם עם לואי ואן חאל. הוא אימן את הולנד במונדיאל 2010 ועלה איתה לגמר הגביע העולמי בו נוצח על ידי ספרד. הוא גם העלה את סעודיה למונדיאל הקרוב לראשונה מאז 2006. החוזה עם ההולנדי הוא רק עד סיום המונדיאל וגראהם ארנולד, מי ששיחק נגד ישראל בעבר, מועמד לתפקיד אחרי הגביע העולמי. 



BREAKING | The Caltex @Socceroos are delighted to announce the appointment of Bert Van Marwijk as our new Head Coach. #GoSocceroos. https://t.co/o4ufIs40WMpic.twitter.com/h7byLo2WGR

— Caltex Socceroos (@Socceroos) January 25, 2018


* פליפה אאוגוסטו הקשר ההגנתי של בנפיקה עבר לאנטליאספור הטורקית, שהחתימה אותו לשנה וחצי.


️ Filipe Augusto 1.5 yıllığına Aytemiz Alanyasporumuzda!https://t.co/vA58YV4r6spic.twitter.com/d4Mii8NHal

— Aytemiz Alanyaspor (@Alanyaspor) 25 בינואר 2018


* איסומעילה לינגאנה, שוחרר מאדנה דמירספור, מתחתית הליגה השנייה בטורקיה, למרות ששותף ב-16 משחקים, 15 מהם כפותח.



לינגאנה. מחפש קבוצה? (דני מרון)


* לבאנטה צירפה את השוער איבן ויאר מסלטה ויגו בהשאלה עד תום העונה.


Iván Villar (@ivanvillar_00) se compromete con el #LevanteUD hasta junio de 2018. ¡Bienvenido! https://t.co/EMC4dxSpexpic.twitter.com/cBaiaGW8PC

— Levante UD (@LevanteUD) January 25, 2018

שמועות
* "קאדנה סר", תחנת הרדיו הפופולארית בספרד, טוענת שז'ורז' מנדש, סוכנו של דויד דה חאה, קיבל איתותים מריאל מדריד שהמו"מ על שוער יונייטד ייפתח בפעם השנייה. כזכור ב-31 באוגוסט 2015 כבר הועבר הפאקס שאמור היה לאשר את  העסקה בין הקבוצות אבל לטענת ריאל מדריד השדים האדומים שלחו בכוונה את הפאקס מאוחר ודה חאה לא עבר.


Real Madrid have informed David De Gea's representative Jorge Mendes that they will try to sign him once again in the summer. (Source: Cadena SER) pic.twitter.com/odVQ5VtwPB

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) January 25, 2018


* "אס" כתב שריאל מדריד תשחרר את כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד או לכל קבוצה אחרת בסיום העונה רק אם ההצעה הכספית תהיה טובה ורק אם ניימאר יחתום בקבוצה. רדיו "קאדנה סר" פרסם שנשיא המועדון פלורנטינו פרס יודע שהסיכוי להביא את הברזילאי קלוש והקלף היחיד שיש לו הוא רונאלדו. פרס רוצה לדבר עם נאסר אל חלאיפי ועם הפורטוגלי ולהציע להם את עסקת החליפין הזאת כולל תשלום כספי. בנוסף, לפי דיווחים בספרד, אלופת אירופה חידשה את המגעים בנוגע לדויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד.

Real Madrid have informed David De Gea's representative Jorge Mendes that they will try to sign him once again in the summer. (Source: Cadena SER) pic.twitter.com/odVQ5VtwPB

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) January 25, 2018


ניימאר. המפתח לעזיבת רונאלדו? (AFP)


* לוקאס מורה, הקשר הברזילאי שיעזוב את פ.ס.ז' בימים הקרובים, צפוי לחתום בטוטנהאם – לאחר שהיום נפגש עם דניאל לוי, בעלי המועדון.


* תחנת הטלוויזיה "אירופה 1" דיווחה שריאל מדריד מחפשת מאמן חדש. מאוריסיו פוצ'טינו מוביל את הרשימה ואחריו יואכים לב. בכל מקרה, שניהם יכולים להגיע רק בקיץ הבא. 


* לפי "סקיי באנגליה, אוליבייה ז'ירו לא יעבור לדורטמונד ללא כל קשר לעסקת רכישתו האפשרית של פייר אמריק אובמיאנג על ידי ארסנל מהצהובים שחורים.

* החלוץ הברזילאי ואגנר לאב אמור לחתום בבשיקטאש אחרי ששיחק 18 חודשים באנטליאספור וכבש בה 33 שערים.

* לפי "טוטו ספורט" יובנטוס רוצה לחזק את ההגנה עם מארק ברטרה, שאיבד את מקומו בהרכב של פטר שטוגר. 
 


* פפ גווארדיולה רוצה את אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד לעונה הבאה, כשהקולצ'ונרוס רוצים להחזיר את סרחיו אגוארו לקבוצה. פפ לא רוצה שהארגנטינאי יעזוב, אבל אם זה יקרה הוא ירצה את במקומו את הצרפתי שמבוקש גם בברצלונה ופאריס סן ז'רמן. אגוארו מוערך ב-60 מיליון ליש"ט ולגריזמן סעיף שחרור של 85 מיליון ליש"ט (100 מיליון יורו).



גריזמן. יצטרף לפפ? (Gettyimages)


* קשרה הפורטוגלי של אינטר, ז'ואאו מריו, יעבור בדיקות רפואיות בווטסהאם אליה הוא צפוי לעבור בהשאלה.


* אחרי שמנצ'סטר סיטי ויונייטד התחרו על אלכסיס סאנצ'ס, הם עכשיו רבים על קשר ניס ז'אן-מיקאל סרי שתג מחירו עומד על 35 מיליון ליש"ט.


* החתמת אדין דז'קו בצ'לסי עוד לא סגורה בגלל שהשחקן מעכב אותה, כך מדווחים מקורות שונים באיטליה. הבעיה נעוצה באורך החוזה שמציעה צ'לסי לחלוץ בן ה-30, שרוצה חוזה ארוך יותר ממה שהוצע לו. רומא מוכנה למכור אותו ב-30 מיליון יורו בנוסף לבונוסים.


* בלם זמאלק המצרית עלי ג'אבר יהיה כנראה מחליפו של ג'וני אוונס בווסט ברומיץ' אלביון.



דז'קו. רוצה חוזה ארוך טווח (Gettyimages)


* לזאר מרקוביץ' שחקנה הנשכח של ליברפול עשוי לעבור לספרטק מוסקבה.


* אינטר הציעה רק 1.5 מיליון ליש"ט כדי לשאול את חלוץ המייטירדס דניאל סטארידג'.


* ארסן ונגר עידכן אחרי הניצחון על צ'לסי את מצב המו"מ על החתמת פייר-אמריק אובאמיאנג וטען שהצדדים אפילו לא קרובים. בורוסיה דורטמונד דורשת 60 מיליון ליש"ט על החלוץ הגאבונזי וארסנל הציעה 45 מיליון ליש"ט. "בילד" דיווח שהתותחנים מוכנים לשלם לחלוץ 335 אלף ליש"ט לשבוע, מה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה. לפי הידיעות, ארסנל הגישה אולטימטום של 48 שעות לשוורצגלבן.


* ניוקאסל במו"מ עם פיינורד על רכישת החלוץ הדני ניקולאי יורגנסן ב-20 מיליון ליש"ט. הוא כבש 7 שערים ב-13 משחקים העונה.



אובמיאנג. המו"מ תקוע (Gettyimages)


* אחרי שכבר עבר בדיקות רפואיות במועדון, קריסטל פאלאס שוקלת אם לשלם 3.5 מיליון ליש"ט לחטאפה על השוער ויסנטה גואיטה או שתחכה לקיץ אז יהיה חופשי.


* קשר המילטון גרג דוקרטי בדרך לגלזגו ריינג'רס ויהיה השחקן החמישי שהקבוצה מחתימה החודש.


* חלוץ רומא עומר סדיק שמושאל לטורינו יעבור לנאק ברדה ההולנדית. לטורינו היתה אופציה לרכוש אותו ב-6 מיליון יורו, אבל הוא עזב.


* אינטר במו"מ עם המגן הימני לשעבר של מנצ'סטר יונייטד גיז'רמו וארלה, המשחק כיום באספניול.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי