מוריניו חתם עד 2020, סאנצ'ס צפוי לשחק לראשונה בגביע

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | אתר רשמי

שישי, 21:55, שידור ישיר בספורט1: הכוכב הצ'יליאני ערך את האימון הראשון עם חבריו ונראה כי ישותף מול יאובל בסיבוב הרביעי. המנג'ר האריך את חוזהו: "הצבנו סטנדרטים גבוהים ויצרנו בסיס לעתיד מוצלח"

(גודל טקסט)
הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי ייצא מחר (שישי) לדרך ובמוקד יום המשחקים הראשון, מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל יאוביל טאון (21:55, שידור ישיר בספורט1). במשחק שאמור להיות הראשון של אלכסיס סאנצ'ס במדי השדים האדומים.


השדים האדומים ניצחו בסיבוב הקודם את דרבי קאונטי, ויגיעו להתמודדות בצל החתמתו של אלכסיס סאנצ'ס בקבוצה. הצ'יליאני ערך היום היכרות עם חבריו החדשים ואת אימון הבכורה במנצ'סטר יונייטד. לאחר האימון ז'וזה מוריניו אישר שאלכסיס יהיה בסגל, והוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו דווקא באצטדיון הוייש פארק. מי שעשוי להיפגע מהגעתו של סאנצ'ס, הוא מרקוס ראשפורד, שעל פי דיווחים באנגליה ז'וזה מוריניו כבר מנהל שיחות עם החלוץ האנגלי כדי להרגיעו.



מיד לאחר מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אישרה מנצ'סטר יונייטד בהודעה חגיגית כי המנג'ר ז'וזה מוריניו חתם על חוזה חדש במועדון, עד 2020, משמע שנה נוספת לחוזהו הקיים. השדים האדומים אף הודיעו על אופציה לעונה נוספת הנמצאת בחוזהו החדש.


"כבוד גדול עבורי לשמש כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד. אני רוצה להודות לבעלים ולמר וודורד על ההכרה בעבודתי הקשה והמסירות", הבהיר "המיוחד", "אני מאושר מהאמון שלהם ובוטח בהם כמנג'ר של מנצ'סטר יונייטד. הצבנו סטנדרטים גבוהים – שלושה תארים בעונה אחת – אבל אלו סטנדרטים שאני מצפה מהקבוצות שלי להגיע אליהם. יצרנו את התנאים לעתיד מוצלח ומבטיח. אני רוצה להודות גם לשחקנים ולצוות. אני אוהב את השחקנים וזה עונג לדעת שנמשיך יחד בשלוש השנים הבאות".


"I feel privileged to work with such a fantastic group of boys."

Jose's pride in managing #MUFC – head this way to hear more from the boss: https://t.co/dWgkyd53e1pic.twitter.com/ZZ7sBlw0ib

— Manchester United (@ManUtd) January 25, 2018

מן העבר השני, יאוביל טאון משחקת בליגה הרביעית באנגליה, והיא נמצאת רק במקום ה-21. בסיבוב הקודם הקבוצה הצנועה גברה על ברדפורד סיטי מצמרת הליגה השלישית.


משחק נוסף מחר בגביע האנגלי
שפילד וונסדיי – רדינג (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי