פוצ'טינו: מחוייב לטוטנהאם, אבל דניאל לוי יכול לפטר אותי

פוצ'טינו
פוצ'טינו | AFP

בצל הדיווחים אודות מעבר לריאל מדריד, מאמן התרנגולים דיבר על עתידו לקראת ניופורט קאונטי בגביע (שבת, 19:30, ספורט1): "צריך להיות טיפש כדי לומר שאאשר כאן לעד". לאמלה הבהיר: "טוב לי בטוטנהאם"

(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי יימשכו מחר (שבת) כאשר ברייטון, טוטנהאם וליברפול ימשיכו את המרדף אחר התואר.


מידלסברו – ברייטון (17:00, שידור ישיר בספורט1)

תומר חמד ובירם כיאל רוצים כרטיס לשמינית גמר הגביע האנגלי ויוצאים להתארח באצטדיון הריברסייד אצל בורו שירדו ליגה בעונה שעברה ועושה רושם שברייטון תסבול מאותו מצב אם לא תתאושש במהירות בליגה. ביראם כיאל צפוי לפתוח מחר בהרכב לאחר שכריס יוטון יבצע שינויים בהרכב שפתח מול צ'לסי במשחק ההפסד האחרון 4:0. תומר חמד אולי צריך להתעודד מדברי המנג'ר שלא ימהר לשלב את יורגן לוקדיה חלוץ איינדהובן בהרכב. הוא ביקש משחקני ברייטון שיעזרו לחלוץ החדש להשתלב בקבוצה. על המשחק: "זה יכול להיות מרענן לנוח קצת ממשחקי הליגה המתוחים ולשחק במפעל אחר". ברייטון ניצחה בסיבוב הקודם את קריסטל פאלאס 1:2.


ניופורט קאונטי – טוטנהאם (19:30, שידור ישיר בספורט1)

ניופורט מהליגה הרביעית הדיחה את לידס מהצ'מפיונשיפ בסיבוב הקודם.  טוטנהאם תחסר שבעה שחקני הרכב בגלל מחלות והרחקות. כריסטיאן אריקסן והוגו לוריס מחלימים ממחלות ולא יהיו בהרכב. התרנגולים ינסו לא להפסיד כמו לפני חמש שנים 2:1 באותו שלב ללידס. מאוריסיו פוצ'טינו התייחס לידיעות שהוא מועמד מרכזי לאמן את ריאל מדריד: "המחויבות שלי לטוטנהאם היא גדולה. אני עובד כאן כאילו אשאר לעד בקבוצה, אבל בסופו של דבר אתה לא יכול לדעת מה יקרה בכדורגל". החוזה שלו מסתיים ב-2020. הארגנטיני הוסיף: "אני צריך להיות טיפש לומר שאשאר לעד, כי יום אחד אדון דניאל לוי יכול לקום בבוקר ולהחליט לפטר אותי". 


אריק לאמלה, בו מעוניינות אינטר ורומא, דיבר על עתידו: "טוב לי בטוטנהאם. אם לא הייתי עוזב. אנשים צריכים לקחת בפרופורציה את הכדורגל. תראו מה קרה לאח שלי. הוא על כיסא גלגלים". 



עוזב? לאמלה (AFP) 


ליברפול – ווסט ברומיץ' (21:30, שידור ישיר ספורט1)

מאמן ברצלונה בעבר ג'ון טושאק אמר ל"ליברפול אקו" שהגביע זו הזדמנות טובה לליברפול לזכות בתואר. "יורגן קלופ זקוק לזכייה בתארים", הסביר. למרות הדברים קלופ אמור לבצע שינויים בהרכב ולתת צ'אנס לשחקני ספסל. 


שאר המשחקים: 

פיטרבורו – לסטר (14:30)

האדרספילד – ברמינגהאם (17:00)

האל – נוטינגהאם (17:00)

מילוול – רוצ'דייל (17:00)

מילטון קיינס – קובנטרי (17:00)

נוטס – סוונזי (17:00)

שפילד יונייטד – פרסטון (17:00)

סאות'המפטון – ווטפורד (17:00)

וויגאן – ווסטהאם (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי