נגמרו התירוצים: אובמיאנג אמור להיות שובר שוויון

אובמיאנג
אובמיאנג | טוויטר

מכונת השערים מגאבון אמורה לעזור לארסנל למחוק את פער שמונה הנקודות ולהשיג כרטיס לאלופות. ויש להחתמה כבר מחשבות קדימה: אוזיל האריך חוזה ועוד כוכבים יגיעו. ולמה דורטמונד רצו להיפטר ממנו?

(גודל טקסט)
ארסנל הצליחה סוף סוף להחתים שחקן שיכול לעשות את ההבדל בקבוצה ולמשוך אליה שחקנים נוספים בקיץ אחרי שהשלימה את ההעברה היקרה ביותר בתולדותיה עם החתמת פייר-אמריק אובמיאנג מדורטמונד. החלוץ מגאבון סגר בקבוצה לאחר ששילמה עליו 56 מיליון ליש"ט והוא חתם לשלוש שנים. אגב, האתר הרשמי של ארסנל הדליף כבר אתמול בטעות סרט שהכין בו נראה ונגר מדבר על השחקן, עכשיו לא תהיה בעיה להעלות אותו.


אובאמיאנג אמר לאחר החתימה שלו בארסנל: "למועדון הזה היו שחקנים גדולים כמו הנרי. ואני רוצה להיות כמוהו, אני שחקן מהיר שגם כובש שערים. הנרי מהווה דוגמה עבורנו החלוצים איך לשחק. אני כובש שערים כמוהו, אבל אני יודע שאני צריך לעבוד קשה ולהתקדם. אני מקווה שארסנל תחזור כמה שיותר מהר לצמרת ואני מתכוון לעשות כמה שיותר כדי לעזור לה". 



במקביל פרסם "בילד" שבואו של החלוץ ישכנע גם את מסוט אוזיל להאריך חוזהו אצל התותחנים. מאוחר יותר פרסם ה-BBC שהקשר הגרמני אכן האריך חוזהו עד 2021 וירוויח 350 אלך ליש"ט לשבוע. כמו כן אובמיאנג יחבור שוב להנריק מחיטריאן ששיחק איתו בדורטמונד. הבישולים של הארמני לגאבונזי היו סיפור של הצלחה.


#YoPierrepic.twitter.com/VKlUZdOqv1

— Arsenal FC (@Arsenal) 31 בינואר 2018

בעוד אלכסיס סאנצ'ס עזב למנצ'סטר יונייטד, ארסן ונגר התחזק בשני שחקנים לא רעים כמו הנריק מחיטריאן ואובמיאנג וכך כבר לא יהיו לארסן ונגר תירוצים אם לא יצליח איתם לזכות באחד מארבעת הכרטיסים לליגת האלופות. העניין הוא שאחרי ההפסד אמש לסוונזי 3:1 התותחנים כבר מרוחקים שמונה נקודות מהמקום הרביעי כך שזו תהיה משימה לא פשוטה.


החלוץ הגאבונזי שהחל דרכו במילאן, שיחק בדיז'ון, ליל, מונאקו וסט. אטיין ועבר לדורטמונד כשיורגן קלופ היה המאמן שלה. מדובר במכונת שערים אמיתית עם 98 שערי ליגה ב-144 הופעות בצהובים-שחורים. ב-213 משחקים בכל המסגרות כבש 172 שערים ויש לו ממוצע של שער או בישול כל 96 דקות. הוא הבקיע העונה 13 שערי ליגה למרות שלא שיחק בצורה סדירה


He's ours ✅ #YoPierrehttps://t.co/DiDb4Ewvt6

— Arsenal FC (@Arsenal) 31 בינואר 2018


אם לגבי היכולת המקצועית שלו אין עוררין, הרי שאובמיאנג נחשב לטראבל מייקר מבחינת האישיות שלו. בעונה שעברה הושעה על ידי דורטמונד בגלל שנסע במטוס פרטי למסיבה במילאנו מבלי להודיע. גם העונה לא התייצב בזמן לתדרוך טקטי של פטר שטוגר והושעה. כנראה שכל כאבי הראש שגרם שכנעו את המנהל המקצועי מיכאל צורק לוותר עליו. צורק אף בחר לא להיות פוליטיקלי קורקט כשנפרד מהחלוץ שלו כך: "חוץ מאי הנעימות של השבועות האחרונים, אנחנו רוצים לזכור את סיפור ההצלחה שלו אצלנו בארבע השנים האחרונות".


⚽️ Merci, Auba! pic.twitter.com/BBT3brVXMU

— Borussia Dortmund (@BVB) 31 בינואר 2018


בעונה שעברה הוכתר למלך שערי הבונדסליגה עם 31 שערים וגרם לרוברט לבנדובסקי לצאת נגד חבריו בבאיירן מינכן שלא עזרו לו לזכות בתואר. אובמיאנג ירוויח בארסנל 180 אלף ליש"ט לשבוע. פרשנים טוענים שבואו יגרום לכך שאלכסנדר לאקזט יאבד את מעמדו כשחקן בהרכב הראשון, אבל הגאבונזי יכול לשחק גם באגף.
עוד באותו נושא: פייר-אמריק אובמיאנג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי