פוצ'טינו: אם נדע לנצח את הגדולות בחוץ, נזכה בתואר

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | AFP

מאמן טוטנהאם לקראת המפגש מול ליברפול (ראשון, 18:30, ספורט1). אלדרווילד עשוי לשוב להגנה, לוקאס מורה עשוי לקבל דקות ראשונות. ונגר: "טעיתי שלא מכרתי את אלכסיס לסיטי בקיץ"

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה האנגלית ימשיך מחר (ראשון) עם שני משחקים. במוקד: טוטנהאם תתארח אצל ליברפול, ניוקאסל תפגוש את קריסטל פאלאס (16:05,ספורט1).

ליברפול – טוטנהאם (18:30, ספורט1)
אחרי שהרסה את שאיפות האליפות של מנצ'סטר יונייטד, האורחת תנסה לעשות צעד משמעותי בקרב על המקום הרביעי. טוטנהאם זוכרת היטב את המפגש הקודם מול המייטי רדס, אז היא חגגה בוובלי עם 1:4 מרשים. מאוריסיו פוצ'טיניו התייחס לבעיה של קבוצתו מול הגדולות במשחקי החוץ: "אם ננצח את משחקי החוץ מול הגדולות, גם נזכה בתואר". עדיין לא ברור האם לוקאס מורה, שהגיע לטוטנהאם, יקבל דקות ראשונות. לעומתו, מקומו של טובי אלדרווילד בהרכב מובטח אחרי שהוא שב מפציעה.

אצל ליברפול, וירג'יל ואן דייק עשוי לשוב להרכב. יורגן קלופ הסביר: "המשחק האחרון שלנו היה טוב, אבל טוטנהאם הרשימה מול יונייטד. חשוב שניתן את המקסימום, זה קריטי מול קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, שהן שייכות לטופ העולמי". ליברפול מצדה תתנחם במאזן הביתי שלה מול התרנגולים, עם הפסד בודד ב-23 המפגשים האחרונים באנפילד.


המאמן מאמין. שחקני טוטנהאם (AFP) 

בינתיים, ארסן ונגר הודה היום: "טעיתי שלא מכרתי את אלכסיס סנאצ'ס בקיץ. הייתה לי הצעה של 60 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר סיטי. רציתי את תומא למאר, וזה לא יצא לפועל ואז אלכסיס נשאר". לגבי עתידו בארסנל, המאמן סרב לעסוק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי