צפו בתקציר: קיין כבש פנדל בשניות האחרונות, 2:2 דרמטי בין ליברפול לטוטנהאם

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

הקרב באנפילד סיפק סיום דרמטי מיוחד כשעמוק בתוספת הזמן החלוץ האנגלי, שכבר החמיץ פנדל כמה דקות מוקדם יותר, כפה שיוויון מפנדל מפוקפק והבקיע את שערו ה-100. סלאח כבש צמד, ווניאמה ירה שער אדיר מחוץ לרחבה

(גודל טקסט)
המחזור ה-26 בליגה האנגלית נמשך היום כשבמוקד קרב הצמרת באנפילד סיפק דרמה אדירה כשליברפול וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 עם אירועים רבים בדקןת הסיום. מוקדם יותר קריסטל פאלאס וניוקאסל נפרדו ב-1:1.


ליברפול – טוטנהאם 2:2
שתי הקבוצות נפגשו לקרב גורלי עבורן במאבק על המקום בארבע הגדולות, שהסתיים בדרמה אדירה שהוכרעה בפנדל מפוקפק ובשער ה-100 של הארי קיין ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.


המשחק נפתח בקצב טוב ומוחמד סלאח היה צריך פחות משלוש דקות כדי לנצל טעות בהגנה של אריק דייר כדי להשתלט על הכדור כ-25 מטרים מהרחבה, להמשיך עד הסוף ולהכניע את הוגו לוריס בדרך ל-0:1 אדום. ליברפול המשיכה לשלוט והייתה קרובה להכפיל את היתרון כשבצד השני טוטנהאם כמעט עקצה, אך התוצאה נשמרה גם בירידה להפסקה.




סלאח. צמד שלו לא הספיק לניצחון (Gettyimages)



שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו נראו טוב יותר במחצית השנייה ותקפו יותר, אך לא הצליחו למצוא את הרשת עד הדקה ה-80, אז ויקטור ווניאמה השתלט על כדור כ-20 מטרים מהשער וירה אותו בנגיעה לפינה השמאלית הגבוהה של לוריס קאריוס. הדרמה נמשכה כשחמש דקות לאחר מכן השוער הגרמני הכשיל את הארי קיין בתוך הרחבה, אך מלך השערים של הליגה בעט רע ונהדף על ידי קריוס, ובכך החמיץ עוד הזדמנות לכבוש את השער ה-100 שלו בליגה.


זה לא נגמר כאן ודקה בתוך תוספת הזמן מבצע אישי אדיר של המצרי החזיר את היתרון למארחת והעלה את מאזנו האישי ל-21 שערי ליגה ב-26 משחקים. זה היה נראה גמור, אבל בדקה ה-93 וירג'יל ואן דייק ספק הכשיל את אריק לאמלה ברחבה וזה הספיק לצוות השיפוט כדי להורות על פנדל נוסף. למרות ההחמצה, קיין ניגש שוב לנקודה הלבנה והפעם לא התבלבל כדי לכפות שיוויון בשניות האחרונות עם שערו ה-22 בפרמייר-ליג העונה וה-100 בכלל. 



קיין. שער 100 בשיא הדרמה (Gettyimages)


קריסטל פאלאס – ניוקאסל 1:1 (צפו בתקציר)

שתי הקבוצות שלא ניצחו במחזורים האחרונים המשיכו ברצף המשחקים שלהן ללא ניצחון (פאלאס עם שלושה משחקים והמגפייז עם ארבעה) כשקבוצתו שלרפא בניטס ירדה למקום ה-16 והמארחת במקום ה-14. מוחמד דיאמה העלה את ניוקאסל ליתרון בדקה ה-22 אחרי שניצל מהומה ברחבה אחרי קרן כדי לנגוח את ה-0:1, אך פנדל מוצלח של לוקה מיליבוייביץ' בדקה ה-55 כפה שיוויון שנשמר עד הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי