דיווח: פרד סגור במנצ'סטר סיטי, יצטרף בקיץ

פרד
פרד | Getty

פפ סימן את הקשר כבר בינואר, אבל שחטאר דחתה את הסיטיזנס שישלמו בסוף העולה כ-40 מיליון ליש"ט. הקטאלוני התחרט לגבי מעברו של מאחרז בשל השביתה שהוא עושה בלסטר

(גודל טקסט)

פרד, קשר שחטאר דונייצק, יעבור למנצ'סטר סיטי בקיץ, כך טוענים בברזיל. שחטאר סירבה לשחרר את פרד כבר בינואר ודחתה הצעה בגובה 35 מיליון יורו, אך המעבר צפוי לקרות בקיץ הרבה בזכות סוכנו החדש של פרד, אקס ארסנל ז'ילברטו סילבה.

פרד כבר סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי והוא צפוי להצטרף למושבה הברזילאית באיתיחאד. זאת, למרות שחתם במהלך העונה לחמש שנים נוספות בשחטאר. הוא יעלה כ-40 מיליון ליש"ט ובסכום הזה צפויה שחטאר לצרף את מייקון, שחקנה הצעיר של קורינתיאנס.

"פרד הוא השחקן הכי טוב של שחטאר במרכז השדה. הוא יעבור לסיטי כמו פרננדיניו לפניו", אמר מאמנו לשעבר מירצ'ה לוצ'סקו. הקשר בן ה-24 הבקיע 13 שערים ב-142 במדי שחטאר. הוא אמור לשמש גיבוי לפרננדיניו, בעוד יאיא טורה יעזוב עם תום חוזהו בקיץ.

פפ גווארדיולה התרשם מאוד מהשחקן אותו פגש פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות. סיטי תקדים את יריבתה העירונית מנצ'סטר יונייטד במרוץ אחרי השחקן ואולי תרשום בכך נקמה על עסקת אלכסיס סאנצ'ס.


מאחרז. הוא עדיין בדיכאון (Getty)

בעוד פרד בדרך, ריאד מחרז מתרחק מהסיטיזנס. כמה כלי תקשורת בברטניה טוענים שפפ התרשם לשלילה מכך שהקשר האלג'יראי פתח על דעת עצמו בשביתה ומחרים את אימוני ומשחקי לסטר כבר בשבועיים.

על פי המירור מאחרז הודיע לראשי השועלים שהוא בדיכאון ובתחילה נטה המנג'ר קלוד פואל לתת לו להתגבר על כך, אולם ככל שעוברים הימים והקשר לא נותן אפילו יעד לחזרה, הסבלנות אליו הולכת ונגמרת, מה גם שכאמור מנג'ר סיטי שהציע עליו 40 מיליון ליש"ט ממש לפני סוף החלון רואה בעין לא יפה את הצעדים שנקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי