מחיטריאן: ונגר מבין את השחקנים הרבה יותר טוב ממוריניו

ז'וזה מוריניו עם הנריך מחיטריאן
ז'וזה מוריניו עם הנריך מחיטריאן | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד תתארח ביום ראשון אצל ניוקאסל (16:15, ספורט2) והאקס ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את מאמנו לשעבר. סאות'המפטון תפגוש את ליברפול והאקסים (18:30, ספורט2)

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בפרמייר-ליג יימשך גם מחר (ראשון) כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד וליברפול חייבות לנצח במשחקיהן כדי לשמור על הסיכוי לכרטיס לליגת האלופות. השדים האדומים יתארחו בניוקאסל והמייטירדס בסאות'המפטון.


ניוקאסל – מנצ'סטר יונייטד (16:15, שידור ישיר בספורט2).

הנריך מחיטריאן ששוחרר על ידי ז'וזה מוריניו לארסנל ובישל שלושה שערים בניצחון 1:5 על אברטון, עקץ את המיוחד כשאמר לרשת SFR הצרפתית: "מוריניו דרש המון משחקניו והיה מאוד קשוח. ארסן ונגר הרבה יותר ידידותי ממנו. הוא מבין הרבה יותר טוב את השחקנים שלו ואת מצבם וזה ההבדל העיקרי ביניהם. אני חושב שדווקא הצלחתי ביונייטד, אבל זה לא היה קל. כבשתי שער בגמר הליגה האירופית נגד אייאקס".

במקביל, אלכסיס סאנצ'ס שכבש שער בהופעת הבכורה שלו באולד טראפורד בניצחון 0:2 על האדרספילד אמר ל"סקיי ספורט": "עזבתי את ארסנל כדי לזכות בכל התארים עם יונייטד. רציתי להתפתח כשחקן במקום אחר". מוריניו תקף את הפרשנים שטוענים כי הוא משחק עם פול פוגבה בעמדה לא נכונה: "אמרו לי שפוגבה צריך לשחק מצד לצד ולהיות חופשי מתפקידי הגנה, אבל עבורי לשחק מצד לצד פירושו לדעת להגן טוב, ואז שיהיה לך כח פיזי לרוץ לצד השני כדי לכבוש, ולבשל ולנגוח וכשהקבוצה שלך מאבדת את הכדור אתה הולך לרחבה השנייה. עבורי פוגבה הוא קשר והוא משחק בקישור". זלאטן איברהימוביץ' חזר לאימונים, אבל לא ייכלל בסגל.

בצד השני, רפא בניטס וניוקאסל זקוקה לניצחון בסיינט ג'יימס פארק על השדים האדומים כדי להימנע מהשוואת השיא השלילי של תשעה משחקים ללא ניצחון בבית, שגרם לפיטורי רוד חוליט ב-1999. בנוסף בניטס לא רשם אף ניצחון על אחת משש הגדולות ובשבעה משחקים נגדן צבר רק נקודה. "התחתית השנה בוערת. שש-שבע קבוצות נאבקות נגד הירידה וגם הפרש שערים יכול לקבוע, כך שאנחנו צריכים להוציא מכל משחק משהו. קשה לנו נגד הגדולות, אבל ננסה". איסלם סלימאני שהושאל מלסטר פצוע וככל הנראה לא יכול לשחק. המגפייז ניצחו רק פעמיים ב-28 המפגשים האחרונים עם יונייטד.


מחיטריאן עם מוריניו. מעדיף את ונגר (Gettyimages)

סאות'המפטון – ליברפול (18:30, שידור ישיר בספורט2).
משחק שנראה קצת כמו דרבי כששחקני המייטירדס בהווה והסיינטס לשעבר, וירג'יל ואן דייק, אדם ללאנה, סאדיו מאנה, דיאן לוברן ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין יפגשו את האקסית. במחזור האחרון ליברפול איבדה ניצחון על טוטנהאם בשניות האחרונות עם תיקו 2:2 וחייבת לחזור למסלול הנצחונות. סאות'המפטון לא הפסידה את שלושת משחקי הבית הקודמים שלה מול ליברפול.

יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "אני לא מבין למה הם בתחתית. סאות'המפטון קבוצה טובה. זה לא יהיה משחק ידידות, הם נלחמים על חייהם". בנוסף, דחה הגרמני את הטענות נגד יכולתו של ואן דייק, שהיה מעורב בטעויות במשחק נגד טוטנהאם, כשאמר: "אני לא מופתע שהוא שחקן פנטסטי. הוא בדיוק מה שציפינו אליו. יש לו את כל הכלים בכדורגל והוא יכול להיות אפילו טוב יותר. היה לו קשה מאוד עם מה שקרה בפנדל האחרון".

במשחק נוסף: האדרספילד  תארח בורנמות' (14:00, שידור ישיר בספורט2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי