מוריניו: שחקני ניוקאסל הגנו כמו חיות, אין בעיה עם פוגבה

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד המשיך להאשים את שחקניו, הפעם אחרי ההפסד לניוקאסל: "גם אם היינו משחקים עוד עשר שעות, לא היינו מבקיעים". ג'ונס: "לא הגענו למשחק", וגם: המספרים המאכזבים של המיוחד מול בניטס וניוקאסל

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד נכנעה אמש (ראשון) לניוקאסל, הפסד שהחזיר את ז'וזה מוריניו להרגל המוכר שלו – האשמת שחקני השדים האדומים, שרחוקים כעת 16 נקודות ממנצ'סטר סיטי. ההפסד החמישי העונה של יונייטד פתח את המאבק על שלושת המקומות אחרי סיטי. מוריניו יצא למתקפה בסיום: "הם לא תפקדו. אני לא מאמן את השופטים, אני מאמן את השחקנים שלי. גם אם היינו משחקים עוד עשר שעות, לא היינו כובשים אפילו שער אחד. אנחנו מתאמנים, ולכל שחקן יש את האחריות שלו ואנחנו יודעים מי איבד את הכדור בהגבהה".


המיוחד התייחס לפול פוגבה, שאכזב והוחלף: "אין לי שום בעיה עם פול, החילוף שלו היה טקטית. חיפשתי דרך טובה יותר להתמודד איתם אחרי היתרון של ניוקאסל. הם הגנו כמו חיות ואני לא אומר את זה במובן שלילי. סר בובי רובסון אמר לי פעם שלא אהיה עצוב אחרי הפסדים, ואחשוב על האושר אל הצד השני. אז עשיתי את רפא בניטס איש מאושר. אנחנו ביצענו טעויות, ושחקני ניוקאסל נתנו את החיים שלהם למען השמירה על השער שלהם".



פיל ג'ונס הוסיף: "לא הגענו למשחק ואני לא יודע מה הסיבה. אולי לא היינו מספיק טובים". ההפסד של מוריניו לבניטס היה השישי שלו מול הספרדי כאשר רק פפ גווארדיולה חגג מולו הרבה יותר עם תשעה ניצחונות, בנוסף הפורטוגלי רשם את המשחק השביעי שלו ברציפות ללא ניצחון אצל המגפייז. מי שגרף את מרבית המחמאות אצל המנצחת היה דיאנדרה ידלין, ששמר בצורה נהדרת על אלכסיס סאנצ'ס.



MIRROR SPORT: Ritch man, poor man #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/eib8oNw0jZ

— Helen Miller (@MsHelicat) 11 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי