ונגר: כשחקן, פפ בא אליי הביתה כי רצה להצטרף לארסנל

ארסן ונגר עם פפ גווארדיולה
ארסן ונגר עם פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר ארסנל גילה בראיון שהקולגה מסיטי רצה לשחק תחתיוו בלונדון, ולא שכח להחמיא: "גם כשהוא לא מנצח הוא משפיע על המשחק". במקביל, התותחנים רוצים לצרף את טימו ורנר מלייפציג ונביל פקיר מליון

(גודל טקסט)

אי אפשר להשוות בין ההצלחה של פפ גווארדיולה כמאמן בעשור האחרון לירידה התלולה בזו של ארסן ונגר, אך בראיון לרשת BeIN חשף מנג'ר ארסנל פרט מפתיע בנוגע לעברו של  הקולגה ממנצ'סטר סיטי, וגילה שהוא בא אליו הביתה וביקש לשחק תחתיו בשורות התותחנים.

"כשהיה שחקן, דיברתי איתו מספר פעמים, פעם אחת אצלי בבית, כי הוא רצה לשחק בארסנל", גילה ונגר כשדיבר בין השאר על ההצלחה של הסיטיזנס תחת פפ. בסופו של דבר קשר העבר הספרדי שיחק בברצלונה, ברשיה, רומא, אל אהלי וסיים את הקריירה בדוראדוס המקסיקנית, אך לא לבש את המדים האדומים של התותחנים. הצרפתי לא שכח להחמיא לפפ: "יש לו חזון ברור לגבי המשחק והוא מציג גישה ופילוסופיה חיוביות. אני מכבד אותו גם כשהוא לא מנצח בזכות ההשפעה שיש לו על המשחק".



במקביל, אחד החלוצים הכי לוהטים באירופה, טימו ורנר מלייפציג, מועמד להצטרף לארסנל, כך מדווח "הסאן". שמו של החלוץ הגרמני כבר הוזכר כמועמד לריאל מדריד, ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד אחרי שכבש העונה 16 שערים ב-29 משחקים בכל המסגרות, כולל צמד בניצחון 1:3 על נאפולי בליגה האירופית ביום חמישי האחרון. בעונה שעברה הוא כבש 21 שערים בבונדסליגה וסיים במקום הרביעי בטבלת מלך השערים של גרמניה.



ורנר. ייצור חוד אימתני בארסנל (Gettyimages)


הידיעה פורסמה אחרי שארסנל שלחה סקאוטים למשחק של לייפציג נגד נאפולי לאחר שנודע כי ורנר דחה הצעה להאריך חוזהו בקבוצה הגרמנית. לתותחנים יש אומנם כמה חלוצים מצוינים, אבל דני וולבק עשוי לעזוב בקיץ ואם ורנר יירכש, הוא יוכל להשלים שלישיית חוד מרשימה שתכלול אלכסנדר לקאזט ופייר-אמריק אובמיאנג. החלוץ בן ה-21 עשוי להיות השקעה ענקית לעתיד, גם אם כרגע ארסנל לא נראית כמי שזקוקה לחלוץ בעונה הבאה.


שחקן נוסף שארסנל רוצה לעונה הבאה הוא הקשר הצרפתי ממוצא אלג'יראי של ליון, נביל פקיר, שכבר זכה לכינוי "היורש של זינדין זידאן". עד לפני שנתיים לחצו עליו מאלג'יריה לשחק עבורם בטענה שבצרפת הוא יתקשה למצוא מקום בהרכב הנבחרת, אבל מאז הוא החליט לשחק במדי הטריקולור. ארסן ונגר מתעניין בשחקן ששוויו 45 מיליון ליש"ט ועשוי להגיע במקום מלקום הברזילאי שהיה מועמד לקבוצה בינואר. פקיר כזכור, היה גם מועמד לברצלונה כתוכנית גיבוי במקרה שפיליפה קוטיניו לא היה מגיע מליברפול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי