צפו בתקצירים: 0:2 ליונייטד על האדרספילד, גם ברייטון עלתה

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

שמינית גמר הגביע האנגלי: לוקאקו כבש פעמיים (2 ו-55) ב-0:2 של השדים האדומים. 90 דקות לכיאל ב-1:3 על קובנטרי, חמד חזר לסגל ולא שותף. הקדושים ניצחו 1:2 את ווסט ברומיץ'

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי ולסטר כבר העפילו לרבע גמר הגביע האנגלי, שלב שמינית הגמר נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים נוספים. ברייטון וסאות'המפטון עלו, שפילד וונסדיי וסוונזי יילכו למשחק חוזר. במשחק המאוחר ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2 את האדרספילד.

האדרספילד – מנצ'סטר יונייטד 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
לאחר ההפסד לניוקאסל בליגה ובצל השמועות על סכסוך הולך ומתפתח בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד עברה ללא קושי את האדרספילד ועלתה לרבע הגמר. רומלו לוקאקו הבקיע צמד (2 ו-55) וסידר לשדים האדומים ארבעה ימים רגועים לפני המשחק בספרד מול סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות.

ברייטון – קובנטרי 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
השחפים לא התקשו מול היריבה מהליגה השלישית. יורחן לוקאדיה (15), קונור גולדסון (34) ולאונרדו אוז'ואה (61) כבשו לקבוצה מהפרמייר-ליג, ג'ונסון קלארק-האריס רק צימק (77). 90 דקות לבירם כיאל. תומר חמד חזר לסגל, אך לא שותף.

רומלו לוקאקו (AFP)
רומלו לוקאקו (AFP)

ווסט ברומיץ' – סאות'המפטון 2:1
ווסלי הוד (11) ודושאן טאדיץ' (56) כבשו לקדושים וסידרו להם את הכרטיס לשלב הבא לראשונה מאז 2005. סלומון רונדון צימק בדקה ה-58 עבור הבאגיס, שעסוקים בתקופה האחרונה בעיקר בבעיות המשמעת של השחקנים.

בירם כיאל (AFP)
בירם כיאל (AFP)

תוצאות נוספות
שפילד וונסדיי – סוונזי 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי