"היה כתוב בשמיים שנשחק בוומבלי, מקווים שלא נבייש את האוהדים"

אוהדי רוצ'דייל חוגגים
אוהדי רוצ'דייל חוגגים | AFP

רוצ'דייל מהליגה השלישית חוגגת את ה-2:2 הסנסציוני מול טוטנהאם ומוכנה למשחק החוזר: "חלום של כל ילד, אם המזל יהיה לצדנו אולי נחולל סנסציה". פוצ'טינו: "הגביע האנגלי זה קסם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הגביע האנגלי איבד מיוקרתו בשנים האחרונות בגלל שהקבוצות הגדולות מעדיפות לשחק בהרכב משני. גם ה-11 שהעלה מאוריסיו פוצ'טינו היו אמורים להספיק לטוטנהאם כדי לעבור את רוצ'דייל הקטנה, אבל סטיבן דייויס האלמוני כבש בדקה ה-93 וסידר לקבוצה מתחתית הליגה השלישית 2:2 דרמטי ומשחק חוזר בוומבלי.


"קיוויתי יותר מאשר האמנתי. יש לנו רוח קבוצתית נפלאה, אבל לא הייתה לנו עונה גדולה", אמר דייויס המאושר בסיום. הגיבור המקומי (30) שיחק בין בעבר בדרבי קאונטי, בריסטול סיטי, בלקפול וזו קבוצתו השישית, אבל הוא מודה שהגיע לשיא הקריירה רק כעת. בעבר שיחק פעמיים בוומבלי והפסיד בפלייאוף העלייה לליגה גבוהה יותר.



"זה החלום של כל ילד לשחק בוומבלי", הוסיף. "הייתי פצוע שבעה שבועות והיה לי קשה לחזור, אבל השער הזה אולי הכי מתוק בקריירה שלי. זה יום נפלא וזה שהיה כתוב כנראה בשמיים שנשחק בוומבלי. אני מקווה שלא נבייש את האוהדים ונפגין משחק גדול בוומבלי, ואולי אם המזל יהיה לצידנו גם נחולל סנסציה".


פוצ'טינו, שניסה בכל מחיר למנוע משחק חוזר כשהכניס את דלה עלי והארי קיין מחצית השנייה, הודה: "הגביע האנגלי זה קסם. גם מול ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית נזקקנו למשחק חוזר בוומבלי. אנחנו צעד אחד מרבע הגמר ואני רואה את חצי הכוס המלאה. אוכל לתת שוב לשחקני ספסל לשחק ולצבור ביטחון".


אוהדי רוצ'דייל חוגגים (AFP)
אוהדי רוצ'דייל חוגגים (AFP)


הארי קיין, שכבש את השער השני של טוטנהאם במשחק, סגר מעגל. את משחקו הראשון בקבוצת בוגרים כשהיה מושאל ללייטון אוריינט במשחק ברוצ'דייל. "לפני שבע שנים עשיתי כאן את הבכורה שלי במשחק בבוגרים וזה מקום שלא אשכח אותו אף פעם", אמר החלוץ המצטיין. "זה היה משחק מרגש עבורי. מגיעות לקבוצה הזאת כל המחמאות". רוצ'דייל לא הפסידה העונה שישה משחקים בגביע והפעם האחרונה שהיא עשתה רצף כזה הייתה ב-1976.


פרשן "דיילי מייל" מרטין קיון כתב: "איזה מזל שיש לנו את רוצ'דייל כי זה איים להיות עוד סוף שבוע משעמם בגביע האנגלי שיוקרתו הולכת ופוחתת. מגיע להם משחק חוזר רק בגלל שהחליפו את כר הדשא שלהם בחדש לקראת המשחק. עבור כמה צעירים ברוצ'דייל המשחק הזה יגרום להם בעתיד להיות שחקנים מקצוענים כי זה מה שקרה לי כשהייתי בן שבע וראיתי משחק גביע אנגלי".


Monday's Telegraph sport: "Last-minute heroes savour spot of glory" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/EScYXYw9Yz

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) February 18, 2018


מגן טוטנהאם דני רוז ריגש כשנישק את המצלמה כהוקרה לריאן מייסון שחקן הקבוצה לשעבר שנאלץ לפרוש בגלל פציעה קשה בראשו. פוצ'טינו הבטיח לו שיוכל לחזור לטוטנהאם כמאמן.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי