צפו בסנסציה: מנצ'סטר סיטי הפסידה לוויגאן ועפה מהגביע

מנצ'סטר סיטי זועמת
מנצ'סטר סיטי זועמת | AFP

גווארדיולה וקבוצתו הפסידו העונה רק פעם אחת בכל המסגרות, אבל וויל גריג (79) ניצח לסגנית מוליכת הליגה השלישית את המשחק ומי שנחשבת לאחת הטובות בעולם איבדה תואר ראשון העונה. דלף הורחק בדקה ה-45

(גודל טקסט)

מי היה מאמין שמנצ'סטר סיטי תפסיד בפעם השנייה העונה בכל המסגרות דווקא לוויגאן, סגנית המוליכה בליגה השלישית בטיבה באנגליה. וזה לא רק ההפסד, אלא שזה עלה לפפ גווארדיולה בגביע האנגלי.

מנצ'סטר סיטי התארחה הערב (שני) אצל וויגאן, בעבר קבוצת פרמיירליג וכיום מי שמנסה לפלס את דרכה בחזרה לליגת המשנה, ואמנם ללא ניקולאס אוטמנדי וראחים סטרלינג שזכו למנוחה וקווין דה בריינה וקייל ווקר שפתחו על הספסל, אבל עם כוכבים כמו סרחיו אגוארו, דויד סילבה, לירוי סאנה ששב ל-11 מפציעה ועוד רבים וטובים – היא ספגה מרגלי וויל גריג בדקה ה-79 ועפה מהגביע.

ביום ראשון הקרוב תוכל לזכות סיטי בתואר ראשון לעונה כשתפגוש את ארסנל בגמר גביע הליגה, את הפרמיירליג היא מוליכה בבטחה בדרך לאליפות ובליגת האלופות היא עם רגל וחצי ברבע הגמר אחרי 0:4 בבאזל, אבל וויל גריג, החלוץ הצפון אירי שהתפרסם בעיקר הודות לשיר האוהדים שכבש את העולם, עקץ במתפרצת בדקה ה-79 כאשר מכ-16 מטרים מצא את הפינה הרחוקה של קלאודיו בראבו.


וויל גריג מספק רגע ספורטיבי שלא יישכחו לו הרבה זמן (AFP)

סיטי, חשוב לציין, נאלצה להסתדר למשך 45 דקות בחיסרון מספרי בעקבות כרטיס אדום שספג פביאן דלף על עבירה שביצע – תחילה השופט הראה לו את הצהוב ושינה את דעתו – אבל הרבתה להחמיץ ובעיקר התקשתה מול הבונקר של המארחים.

עוד לפני שספגה נכנסו דה בריינה ו-ווקר במקום סילבה וסאנה שרק התאוששו מפציעות, אבל 19,242 הצופים ראו בסיום סנסציה גדולה – וויגאן ברבע הגמר על חשבון מי שלדעת רבים נחשבת לקבוצה הטובה בעולם. האוהדים פרצו לכר הדשא מיד עם שריקת הסיום, ודי ברור לכם מה הם שרו, נכון?


גונדואן ושחקני סיטי מתוסכלים לאחר השער שעלה להם בתואר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי