מוחמד סלאח: החלום שלי זה לזכות באליפות עם ליברפול

מוחמד סאלח
מוחמד סאלח | צילום : GettyImages

המרסיסיידרס יארחו בשבת (17:00, ספורט2) את ווסטהאם והחלוץ המצרי מכוון גבוה ורומז לליגת האלופות: "רוצה הישג גדול עוד העונה". חמד וכיאל יארחו עם ברייטון את סוונזי, לסטר סיטי מחכה לסטוק

(גודל טקסט)

חמש מהגדולות משחקות רק ביום ראשון ומחר כל הבמה של ליברפול שתארח את ווסטהאם (שבת, 17:00, חי בספורט2) וניצחון יכול לעלות אותה למקום השני. ברייטון תארח את סוונסי (17:00) במשחק תחתית לכל דבר. גם ווטפורד תנסה לברוח מהתחתית הבוערת עם ניצחון על אברטון (19:30, ספורט 1)

 


לליברפול היה הרבה זמן להתכונן השבוע למשחק אחרי שהודחה מהגביע האנגלי ולא שיחקה באלופות. במשחק הקודם הם הביסו את פורטו 0:5 ומוחמד סלאח ירצה לעבור את 30 השערים שכבש בכל המסגרות. לפי בדיקה של אתר ה"פרמיירליג" סלאח לבדו הביא 13 נקודות נוספות לקבוצה בזכות שעריו בעוד שהארי קיין מדורג אחריו עם 12 נקודות.

 



לוריס קאריוס אמר לאתר של ליברפול: "אני ו-וירג'יל ואן דייק מנסים להתרגל זה לזה. ואן דייק הגיע בינואר והוא צריך להסתגל לקבוצה ולכן חשוב שנשחק ביחד". רוברטו פירמינו זכה בשחקן החודש של ליברפול. 
 

מוחמד סלאח התראיין על ההצלחה שלו העונה ל"פוטבול פוקוס" ואמר: "החלום שלי הוא לזכות בפרמיירליג ולעשות את זה עם ליברפול ולהגיע להישג גדול בליגת האלופות. אני יכול להבטיח לאוהדים שאנחנו עובדים מאה אחוז כדי להגיע להישג גדול עוד העונה. קל לי לשחק השנה בליברפול בגלל שיש כל כך הרבה שחקנים איכותיים. אני נותן את כל חיי לכדורגל וזה בראש שלי כל הזמן. נסעתי באוטובוס כל יום תשע שעות כדי להיות מקצוען".



קל לו לשחק בליברפול בזכות השחקנים הטובים שלידו. סאלח עם פירמינו (GettyImages)


דיוויד מויס הזהיר את ליברפול שווסטהאם יכולה להפתיע אם לא תהיה דרוכה במשחק. בליברפול חזר אדם לאלנה לאימונים, אבל לא ברור אם ישחק. 

 


לפי ידיעות בספרד, קשר ריאל מדירד, דני סבאיוס, ביקש מהנהלת הקבוצה להשאיל אותו לעונה אחת לליברפול לצבור דקות משחק. "אל צ'ירינגיטו" פרסם שסבאיוס ביקש מהקבוצה לצאת לעונת השאלה.
 

 

לסטר סיטי – סטוק סיטי (14:30, ספורט 1)
השועלים כבר שלושה משחקים ללא ניצחון והובסו על ידי מנצ'סטר סיטי 5:1 ושלוש נקודות יהיו חשובות להם מול קבוצה המדורגת במקום הלפני אחרון. האורחים עם המנג'ר החדש, פול למברט, חייבים ניצחון. 


 

ברייטון – סוונזי (17:00, ספורט 1)
השחפים התאוששו ממשבר עם חמישה משחקים ללא הפסד ותנסה להמשיך את הרצף נגד סוונזי שלא הפסידה כבר עשרה משחקים בכל המסגרות. שתי הקבוצות עלולות למצוא את עצמן בצרות אם לא ינצחו ובשלב זה של העונה כל משחק קובע בקרב על הישארות בליגה. בירם כיאל עשוי לקבל דקות תומר חמד יישב על הספסל או לא יהיה בסגל. כריס יוטון אמר על השאלה אם ברייטון רוצה להצליח בגביע: "הליגה חשובה לנו יותר. אם נישאר בליגה זו תהיה הזכיה שלנו בגביע". 



תומר חמד. מתנדנד בין הספסל ליציע (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי