צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי זכתה בגביע הליגה אחרי 0:3 על ארסנל

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyimages

הסיטיזנס המשיכו בעונה הנהדרת ושערים של אגוארו, קומפאני ודויד סילבה העניקו להם תואר ראשון העונה, וראשון של פפ גווארדיולה באי הבריטי אחרי משחק חד צדדי לחלוטין

(גודל טקסט)

העונה הנהדרת של מנצ'סטר סיטי המשיכה הערב (ראשון) כשהביסה 0:3 משכנע את ארסנל בגמר גביע הליגה באיצטדיון וומבלי. התכולים חגגו תואר ראשון תחת פפ גווארדיולה, ולפי היכולת שהם מציגים נראה שלא מדובר באחרון.

הסיטיזנס הציגו עליונות מהרגע הראשון ובדקה ה-19 עלו ליתרון כשכדור ארוך של קלאודיו בראבו הגיע לסרחיו אגוארו, שהתגבר על שחודראן מוסטאפי והקפיץ בקלות מעל דויד אוספינה. ארסנל אמנם ניסתה לחזור למשחק, אך הייתה קרובה יותר לספוג את השני ואיבדה את נאצ'ו מונריאל שהוחלף בסיאד קולאשינץ.


 


בתחילת המחצית השנייה גם סיטי ביצעה חילוף כפוי כשפרננדיניו שנפצע בברנרדו סילבה, אך הכפילה את היתרון בדקה ה-58 כשכדור קרן הגיע לקפטן וינסנט קומפני, שדחק מקרוב את ה-0:2. התותחנים נשברו לחלוטין אחרי השער השני ושבע דקות לאחר מכן דויד סילבה הפך את זה לתבוסה כשירה מתוך הרחבה את ה-0:3 אחרי בישול של דנילו, והתוצאה נשמרה עד הסיום.


 


סיטי והתואר הראשון שלה העונה (|Gettyimages)


שתי הקבוצות ייפגשו שוב כבר ביום חמישי במסגרת הליגה, כשסיטי כמובן לא תתנגד לשחזר את התוצאה ולהתבסס אפילו יותר בפסגת הפרמייר-ליג, רגע לפני המשחקים מול צ'לסי וגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול באזל. לעומת זאת, החבורה של ונגר שנראתה הערב רע במיוחד, תקווה להתאושש לקראת המאבקים על המקום בין ארבע הגדולות ומשחקי שמינית גמר הליגה האירופית מול מילאן.


גווארדיולה. תואר ראשון באנגליה למאמן הספרדי (AFP)


הרכבים משוערים

ארסנל: דויד אוספינה, הקטור ביירין, קאלום צ'יימברס (דני וולבק 66), שחודראן מוסטאפי, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל (סיאד קולאשינץ 26), ארון ראמזי (אלכס איוובי 72), גרניט ג'אקה, מסוט אוזיל, ג'ק ווילשר, פייר-אמריק אובמיאנג.



מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו, קייל ווקר, וינסנט קומפאני, ניקולאס אוטאמנדי, דנילו, פרננדיניו (ברנרדו סילבה 52), קווין דה בריינה, אילקאי גונדואן, דויד סילבה, לירוי סאנה (גבריאל ז'סוס 77), סרחיו אגוארו (פיליפ פודן 89).


מהלך המשחק
דקה 8: התקפה קבוצתית יפה של ארסנל הסתיימה במסירת רוחב של אוזיל לאובמיאנג שנשאר לבד מול בראבו, אך ווקר גלש והציל.


דקה 19, 0:1 למנצ'סטר סיטי! כדור ארוך של בראבו הגיע לאגוארו, שהתגבר בקלות על מוסטאפי והקפיץ מעל אוספינה את שער היתרון.



אגוארו חוגג. הקפיץ מעל אוספינה (AFP)


דקה 26: מונריאל נפגע ולא יכול היה להמשיך, במקומו עלה קולאשינץ'.


דקה 30: אגוארו הגביה כדור לרחבה, קומפאני נגח החוצה.


דקה 40: אגוארו כמעט כבש את השני עם עוד הקפצה אבל קוסיילני הרחיק, דה בריינה בעט את הריבאונד לרשת החיצונית.


דקה 52: הפעם חילוף כפוי בסיטי. פרננדיניו נפצע ובמקומו עלה ברנרדו סילבה.


דקה 58, 0:2 למנצ'סטר סיטי! קרן מימין של דה בריינה הגיעה לגונדואן שבעט מקצה הרחבה. הכדור הגיע לקומפאני, שהטעה את אוספינה ודחק מקרוב את השני.



קומפאני. הכפיל מקרוב (AFP)


דקה 65, 0:3 למנצ'סטר סיטי! דנילו שלח כדור לדויד סילבה ברחבה ובעט אותו לרשת של אוספינה.



גם סילבה באוויר אחרי השער השלישי (AFP)


דקה 75: ג'אקה בעט כדור מחוץ לרחבה שחלף מעל המשקוף של בראבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי