ונגר: נדהם שאני צריך לענות על שאלות לגבי עתידי

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

מנג'ר ארסנל תוקף: "המשרה היא הדאגה האחרונה שלי, דחיתי את כל העולם כדי להישאר". בינתיים, משחק הליגה נגד מנצ'סטר סיטי (חמישי, 21:45, ספורט1) בסכנה בשל מזג האוויר. צפו בתמונות מהאצטדיון המושלג

(גודל טקסט)
רק שלושה ימים לאחר ההפסד 3:0 למנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה, וכשברקע צפות שמועות על פיטורים אפשריים של ארסן ונגר, ארסנל אמורה לפגוש שוב את התכולים מחר (חמישי, 21:45, ספורט1) למשחק ליגה שינעל את המחזור ה-28 בפרמייר-ליג. אמורה, כי לפי העדכונים האחרונים קיומו של המשחק מוטל בספק בשל מזג האוויר. אצטדיון האמירויות מכוסה שלג, וגם אם יאושר לשימוש הצפי הוא שאוהדים רבים ייתקעו בדרכים החסומות.


התותחנים חייבים ניצחון כדי לצמצם את הפער מצ'לסי וטוטנהאם בקרב על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, שכרגע עומד על שמונה נקודות, אבל זה לא הולך להיות פשוט. ארסנל לא ניצחה את סיטי בארבעת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בליגה, ובכלל מול קבוצות מהצמרת המאזן שלה מחמיא: מתוך שמונה משחקים, היא ניצחה רק אחד (0:2 על טוטנהאם), סיימה ארבעה בתיקו והפסידה שלושה.


ונגר דיבר במסיבת עיתונאים על השמועות לגבי עתידו: "אני בהלם מזה שאני צריך תמיד לתת אותה תשובה. אני פה 21 שנה. דחיתי את כל העולם כדי להישאר פה ולכבד את החוזים שלי. לא מבין למה אני צריך לענות על שאלות כאלה. העבודה שלי היא להתמקד בהפועות שלנו. שאנשים אחרים ישפטו אותי. אני ישן טוב בלילה. מה שמעניין זו היכולת והמשחק ביום חמישי. זה מה שחשוב. כל השאר טוב לכותרות, אבל לא מעניין. הביקורת? חלק מהעבודה היא לענות לה ולחיות איתה. יש אנשים שהתפקיד שלהם זה להגיב ואתה צריך לחיות עם זה. ביקורת לא עוזרת לנו לנצח או להפסיד". 


 "התפקיד שלי זה התפקיד שלי וזו הדאגה האחרונה שלי כרגע, העיקר זה להכניס את הקבוצה לפוקוס", המשיך הצרפתי. על היכולת במשחקים האחרונים הוסיף המאמן הצרפתי: "זה עדיין היה גמר גביע, לא הגענו לשם בהזמנה. היינו צריכים לגבור על צ'לסי בשני משחקים".


Fears Arsenal vs Man City will be called off https://t.co/vy5G6JLS3opic.twitter.com/oJqpOTRMaq

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) February 28, 2018

מהצד השני, הסיטיזנס מכוונים לניצחון, אבל זוכרים שלא ניצחו בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגה. פפ גווארדיולה יצטרך לאלתר בעמדת המגן השמאלי בשל ההשעיה של פביאן דלף. ככל הנראה דנילו או אולכנסדר זינצ'נקו יפתחו בהרכב. ארסנל תחסר את נאצ'ו מונראל הפצוע. 


במסיבת העיתונאים שערך גווארדיולה, הא סיפר: "האליפות זהו התואר החשוב ביותר. ששת המשחקים הבאים שלנו קשים במיוחד, ארבעה מהם בחוץ, ואלו יריבות איכותיות ועלינו להיות מפוקסים". בנוגע לקשר ראחים סטרלינג, ששב לאימונים, הבהיר הקטלוני: "הוא הרבה יותר טוב, אבל אני לא יודע אם הוא ישחק מחר. מקווה שנגד צ'לסי או באזל". פפ אף סירב לאשר כי יאיא טורה יזכה להחליף בקישור את פרננדיניו הפצוע.


גווארדיולה. בעיות בחלק האחורי (AFP)גווארדיולה. בעיות בחלק האחורי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי