ונגר: זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו מבחינה פיזית

ארסן ונגר עם פפ גווארדיולה
ארסן ונגר עם פפ גווארדיולה | Gettyimages

איפה הוא חי? מנג'ר ארסנל מצא נקודות חיוביות בתבוסה 3:0 לסיטי, בתקשורת הבריטית קוטלים אותו. גווארדיולה: "אם הם היו כובשים את הפנדל המשחק היה נפתח"

(גודל טקסט)
אוהדי ארסנל תוהים עוד כמה ימשיכו להתעלל בהם עד שארסן ונגר יעזוב ובמנצ'סטר סיטי כבר מקררים את השמפניות ועושים חישובים מתי הם יזכו רשמית באליפות אחרי הניצחון הקל על התותחנים באמירויות 0:3 – הניצחון השני בפחות משבוע של הסיטיזנס על האדומים מלונדון.


"דיילי מירור" כתב שארסן ונגר נראה דמות אומללה לעיני חצי איצטדיון ריק באמירויות, גם בגלל הסופה 'אמה' וגם בגלל שהאוהדים הצביעו ברגליים ולא הופיעו. "האומללות שלו הייתה מושלמת כשפייר-אמריק אובאמיינג החמיץ פנדל", נכתב.



הכרוז הודיע שבאיצטדיון היו למעלה מ-58 אלף צופים, אבל הספירה נעשתה כנראה לפי מכירת הכרטיסים מראש בגלל שהוא היה חצי ריק. כותרת השער ב"מירור": "הסילב'ס (שני סילבה כבשו עבור סיטי) וקור". 



ונגר. דמות אומללה (Gettyimages)


עוד כותרת ב"מירור": "לילה אומלל ל-ונגר כשהעידן שלו עשה עוד צעד לקראת הסיום". העיתון כתב שאחרי הניצחון בגמר גביע הליגה ביום ראשון חזרו השחקנים חסרי החמלה של פפ גווארדיולה כדי לאסוף את שאריות הבשר שנשארו בעצמותיהם של שחקני ארסנל ותוך 33 דקות הם כבשו שלושער. ב"דיילי מיל" היו פחות ציוריים וכתבו בכותרת: "אותו סיפור ישן עם ארסנל. סיטי כבר 16 הפרש במקום הראשון". ארסנל ספגה לראשונה בתולדותיה שלושה שערים במחצית הראשונה בבית והפסידה יותר מכל קבוצה בליגה ב-2018 – 7 הפסדים בכל המסגרות. 

 

3 – Arsenal have conceded three goals in the first half of a Premier League home game for the first time ever. Overwhelmed. pic.twitter.com/BGR7ok0X7f

— OptaJoe (@OptaJoe) 1 במרץ 2018

 

האוהדים שרקו בוז לשחקני ארסנל, אבל ונגר נשמע כאילו נחת מכדור לכת אחר כשאמר: "אני חושב שהשחקנים נתנו הופעה די ענקית, אבל לצערי היו לנו טעויות בהגנה. אובאמיינג והנריק מחיטריאן? הם זקוקים לזמן להתאקלם. ברור שאחרי כל הפסד אנחנו בלחץ, אבל הם שחקנים שרק עכשיו הצטרפו אלינו וזקוקים לזמן. פיזית הייתי אומר שזה היה אחד המשחקים הטובים שלנו".


ארסנל מרוחקת כעת 30 נקודות מסיטי וקרובה יותר לווסט ברומיץ' האחרונה (25 הפרש). העיתון "דיילי מייל" העניק ציון 8 לשוער סיטי אדרסון ואילו פטר צ'ך קיבל 4.5 והעיתון שאל: "מתי הוא כבר ישיג את הרשת הנקייה בפעם ה-200". ללא ספק השוער הצ'כי נמצא בירידה יחד עם הקבוצה שלו. שקודראן מוסטפי קיבל ציון אפילו נמוך יותר 3.5.



גווארדיולה. מעריץ את ונגר (AFP)


פפ גווארדיולה שרשם מאה משחקים כמאמן סיטי שיבח את שחקניו ואמר שהפנדל שהדף אדרסון היה המפתח לניצחון. "אם הוא לא היה מציל את הפנדל הזה המשחק היה נפתח לחלוטין. כבשנו שלושה שערים מדהימים, אבל אי אפשר להכחיש שזה היה משחק קשה ארבעה ימים אחרי שניצחנו אותם בוומבלי. ונגר יודע עד כמה אני מעריץ אותו. נלחמתי נגדו פעמים רבות כמאמן ברצלונה, באיירן וכעת בסיטי. כל מנג'ר יכול להגיע למצבו ואני בטוח שהוא ייקח את ההחלטות הנכונות עבורו, השחקנים והמועדון".


גווארדיולה גם התייחס לשאלה אם תיירי הנרי ששיחק תחתיו בברצלונה יכול להיכנס לנעליו של ונגר ואמר: "אם הוא רוצה יש לו את הכישרון, אבל הוא צריך להחליט. לא אני". ונגר נראה משוחח עם גווארדיולה לפני המשחק וברשתות החברתיות כבר התלוצצו שהצרפתי ביקש מהקאטלוני: "אל תתעלל בי יותר מדי". 

 

MIRROR SPORT: Silvas and Gold #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/UEId9VOsvv

— Neil Henderson (@hendopolis) March 1, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי