גווארדיולה: אין טעם להכחיש שמירוץ האליפות כנראה סגור

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

מנצ'סטר סיטי בדרכה הבטוחה לזכייה בתואר, גם המנג'ר הקטלוני כבר נשמע אחרת לפני המשחק מול צ'לסי (ראשון, 18:00 בספוטר1): "יש לנו לוח איום אז קיים חשש, אבל אנחנו קרובים". עוד מחר: ברייטון מול ארסנל

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בפרמיירליג יגיע לשיאו מחר (ראשון), כאשר מנצ'סטר סיטי תחפש ניצחון נוסף שיקרב אותה משמעותית לזכייה באליפות כשהיא תארח את האלופה היוצאת, צ'לסי שנואשת לנקודות כדי להישאר במירוץ לכרטיס לליגת האלופות. במשחק נוסף ארסנל תנסה להתאושש באמקס של ברייטון אחרי פתיחת השנה הגרועה.


מנצ'סטר סיטי – צ'לסי (18:00, שידור ישיר בספורט1)
כידוע, סיטי מובילה את הליגה ב-16 נקודות יתרון ונראה שכבר שום דבר לא ייקח ממנה את התואר. פפ גווארדיולה אמר על המירוץ לאליפות: "הוא אולי סגור, אבל לא השגנו עדיין את התואר. אנחנו קרובים ואין טעם להכחיש זאת, אבל כשאתה חושב שזה נעשה וזה עדיין לא סופי, אז יש תמיד חשש. הכי חשוב שזה בידיים שלנו ואנחנו צריכים לסגור את זה. יש לנו לוח משחקים איום שמתחיל עם צ'לסי. עד לא מכבר צ'לסי עשתה דברים מדהימים והם יכולים לחזור לזה. כשאתה למעלה כולם מפרגנים לך וכשאתה פחות טוב יורדים עליך".




פפ אף שיבח את אנטוניו קונטה, שנמצא במצב לא נוח בלשון המעטה, לאור הדיווחים החוזרים על האפשרות שיפוטר או לכל היותר יעזוב בקיץ: "הוא הביא משהו מיוחד לפרמיירליג, הוא אלוף טקטי. הוא הביא את שיטת שלושת הבלמים והגנה עם חמישה מאחור – היום מחקים אותו בקבוצות אחרות. אף פעם לא הבנתי כשמנג'ר מותח ביקורת על מנג'ר אחר (מוריניו, י.ז). אנחנו לבד במקצוע הזה וכשהמצב לא טוב הייתי רוצה שמנג'רים אחרים יתמכו בי. בשנה שעברה הרגשתי את הלחץ הזה בעצמי כשאנשים שאלו 'מה הבן האדם הזה עושה'. עכשיו זה קורה לאחרים".



קונטה ומוריניו. לגווארדיולה היה מה להגיד בנושא (Gettyimages)


לצדו של פפ התייצב למסיבת העיתונאים גם לירוי סאנה שאמר: "אנחנו צריכים חמישה נצחונות לזכות באליפות וזה קרוב, אבל צריך לעשות את זה צעד אחר צעד".


מנגד, אנטוניו קונטה התלונן פעם נוספת על המצב: "השחקנים שלי צריכים להראות את האמביציה שמראים שחקני סיטי. זה לא תפקיד המנג'ר. התפקיד שלי להכין את הקבוצה למשחק. סיטי קבוצה שאי אפשר לעצור אותה כרגע. קשה למצוא אצלם חולשות".


לפפ זה יהיה המשחק ה-101 כמנג'ר סיטי והוא ייאלץ להסתדר במהלכו ללא קייל ווקר שנפצע נגד ארסנל בניצחון 0:3, כשגם פרננדיניו לא ישוב מפציעה עדיין. ראחים סטרלינג בספק ופביאן דלף חוזר אחרי השעיה. בצ'לסי טימואה באקיוקו הפצוע ימשיך להיעדר כמו דויד לואיז. סיטי הפסידה בשנה שעברה בבית לצ'לסי ונוצחה על ידה 24 פעמים (הכי הרבה מול יריבה כלשהי בפרמיירליג).

100 – Pep Guardiola took charge of his 100th @ManCity match last night & here are some stats about his tenure at the club. Century. pic.twitter.com/yTQTAyynMB

— OptaJoe (@OptaJoe) March 2, 2018

ברייטון – ארסנל (15:30, שידור ישיר בספורט1)
ארסנל במשבר הכי קשה שלה בעידן ארסן ונגר. מתחילת 2018 הפסידה ארסנל שבעה משחקים בכל המסגרות – יותר מכל קבוצה בפרמיירליג. התותחנים רשמו 10 משחקים בלי רשת נקייה וזהו הרצף הכי גרוע שלהם מזה 16 שנה. אם ינוצחו בפעם הרביעית ברציפות בחוץ מתחילת 2018, הם ישוו שיא שלילי של 83 שנה.


"דיילי מירור" דיווח שארסן ונגר לקח את שחקניו לשיחה של 45 דקות אחרי ההפסד לסיטי ואמר לשחקנים: "כולם כאן נלחמים על העתיד שלנו". לדבריו לא רק הוא עומד למבחן, אלא כולם כולל כל הכובים. עמנואל פטי, כוכב ארסנל בעבר אמר ל"מירור": "ונגר נראה עייף, מיואש ומתוסכל. לא מבין איך מישהו יכול לחיות עם הלחץ הזה. זה רשום לו על כל הפנים שלו".


בפן המקצועי, ג'ק ווילשייר בספק בגלל מכה בקרסול ואלכסנדר לאקזט ונאצ'ו מונריאל מחוץ לסגל. ונגר עשוי לשמור כוחות לליגה האירופית למשחק נגד מילאן. לעומת זאת, לברייטון אין פצועים והיא ניצחה במחזור האחרון את סוונזי 1:4. אם לא תפסיד גם מחר היא תשווה את רצף המשחקים שלה ללא הפסדים בפרמיירליג לחמישה, אבל הקבוצה ניצחה רק פעמיים ב-16 מפגשים אחרונים מול ארסנל בכל המסגרות. ביראם כיאל עשוי להיות על הספסל, חמד לא צפוי להתלבש. כריס יוטון ביקש משחקניו לשדרג את יכולתם מול הגדולות אחרי שעד כה לא לקחו נקודות משש הגדולות והפסידו באמירויות לארסנל 2:0.

MIRROR SPORT: We're all playing for our futures #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/NSvjcuat8X

— Neil Henderson (@hendopolis) 2 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי