העברת השרביט: צפו בתקציר ה-0:1 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי

שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים | AFP

שער של ברנרדו סילבה (46) קבע ניצחון של מוליכת הפרמיירליג על האלופה היוצאת, ששיחקה ללא חלוצים ובקושי הורגשה. הפער בפסגה: 18 נקודות

(גודל טקסט)

מפגש פסגה? קרב ענקיות? מנצ'סטר סיטי לא התרגשה מביקור צ'לסי באיתיחאד הערב (ראשון) וניצחה את האלופה בקלות 0:1 משער של ברנרדו סילבה. הסיטיסנז דוהרים לאליפות ואין מי שיעצור אותם, הבלוז עם ניצחון ליגה בודד בחמשת המשחקים האחרונים.

צ'לסי הגיעה למנצ'סטר בתקווה להקטין את הפער מטוטנהאם לשתי נקודות ולהישאר חזק בתמונת הכרטיס לליגת האלופות, אבל לסיטי היו תוכניות אחרות. התכולים, בהובלת קווין דה בריינה ולירוי סאנה, הציגו כדורגל התקפי ושלטו לאורך כל המגרש במשחק מהנה, שרק הגנת ברזל של צ'לסי מנעה ממנו להפוך לתבוסה, אבל הבונקר של קונטה החזיק מעמד רק מחצית אחת, ותוך 30 שניות מפתיחת השנייה דויד סילבה מצא פירצה בהגנה וניצל אותה כדי להעביר כדור מדויק לברנרדו סילבה, שלא התבלבל וקבע מקרוב 0:1 למארחת.

המשחק המשיך להתנהל בשליטת סיטי, שהתרכזה בעיקר בניסיון לחדור שוב ולהגדיל את היתרון, אך ללא הצלחה. השער של סילבה את סילבה קבע את תוצאת המשחק, ושלח את החבורה של גווארדיולה להפרש חד משמעי של 18 נקודות על פני ליברפול בפסגת הפרמיירליג. לצ'לסי נותר להודות לברייטון, שמנעה מארסנל להקטין את הפער בין המקום השישי לחמישי, ולהתרכז במפגש הקשה נגד ברצלונה בקאמפ נואו בעוד 10 ימים בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות.

דויד סילבה. המארחת תוקפת אבל מתקשה לחדור את ההגנה של צ'לסי (Gettyimages)
דויד סילבה. מצא בסופו של דבר את הפירצה בבונקר (Gettyimages)

הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ניקולס אוטמנדי, איימריק לאפורט, קייל ווקר, אולכסנדר זינצ'נקו (דנילו, 87), אילקאיי גונדואן, קווין דה בריינה, דויד סילבה (פיליפ פודן, 90), ברנרדו סילבה, לירוי סאנה, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס, 81).

צ'לסי: טיבו קורטואה, אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטנסן, ססאר אספיליקווטה, מרקוס אלונסו, ויקטור מוזס, ססק פברגאס, דני דרינקווטר, פדרו (אמרסון, 82), ויליאן (אוליבייה ז'ירו, 78), אדן הזאר (אלברו מוראטה, 90).

ברנרדו סילבה מול קורטואה. משחק מצוין של הפורטוגלי (AFP)ברנרדו סילבה מול קורטואה. משחק מצוין של הפורטוגלי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי