צפו בתקציר: ארסנל הפסידה 2:1 בברייטון ונותרה הרחק מהטופ 4

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

התותחנים כבר במרחק 13 נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות, אחרי שדאנק ומארי הנחילו להם הפסד חוץ רביעי רצוף בליגה. אובמיאנג רק צימק, כיאל שותף בסיום. ונגר סופר חמישה הפסדים בשישה משחקים

(גודל טקסט)

הצלילה החופשית של ארסנל נמשכת. זה לא מקרי ששוב נמצא על סדר היום עתידו של ארסן ונגר בלונדון, כשנה לאחר חרושת שמועות עיקשת על עזיבה מאז הגיע בספטמבר 1996 – שהסתיימה בחתימה על חוזה לשנתיים. כעת ארסנל שוב נקלעה למשבר חריף, כשהפסידה 2:1 אצל ברייטון במסגרת המחזור ה-29 והשלימה משחק חוץ רביעי בליגה עם הפסד (וחמישי ללא ניצחון, מאז דצמבר 2017) ובסך הכל ניצחה פעם אחת בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

ברייטון, ללא תומר חמד שישב גם הפעם ביציע ועם בירם כיאל ששותף לדקות הסיום לאחר שעלה מהספסל בדקה ה-86, נמצאת בעיצומו של מומנטום נהדר ואחרי ה-1:4 הביתי על סוונזי בשבוע שעבר, ניצחה ובצדק גם את התותחנים וקפצה למקום העשירי עם 34 נקודות במאזנה. צמד הבלמים היה האחראי לשער הראשון, כאשר שיין דאפי בישל ללואיס דאנק כבר בדקה השביעית, ומי אם לא פסקל גרוס היה אחראי על הבישול לגלן מארי בדקה ה-26.


פייר אמריק אובמיאנג הצליח לצמק עוד לפני המחצית מבישול חכם של גאקה, אבל שערו של הגאבוני בדקה ה-43 היה האחרון במשחק והותיר את ארסנל במקום השישי בליגה עם 45 נקודות בלבד במאזנה, מוצאת את עצמה כבר בפיגור של 13 נקודות מטוטנהאם הרביעית, הניצבת מבקום ממנו מעפילים לליגת האלופות.

ביום חמישי הקרוב תתארח ארסנל בסן סירו אצל מילאן בשמינית גמר הליגה האירופית, וכבר ניתן לומר בביטחון שכנראה שזה יהיה המפעל בו ארסן ונגר יבחר להתמקד עד סוף העונה, לאור העובדה שזוהי האפשרות שנראית כיחידה שלו לשוב לליגת האלופות – בדיוק כפי שעשה ז'וזה מוריניו בעונה שעברה והשיב את יונייטד למפעל היוקרתי בזכות זכייה בליגה האירופית.


מארי יודע למי הוא צריך להודות (שוב) על הבישול (AFP)

ואם רציתם עוד קצת מספרים על המשבר האחרון של ארסנל, אז ב"אופטה" סיפקו את הנתונים הבאים: 11 משחקי פרמיירליג רצופים ללא שער נקי לראשונה מאז 2002, ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות לראשונה מאז 2002, 30 נקודות הפרש מהפסגה משמע שהיא איבדה רשמית את הסיכוי לזכות באליפות כבר במארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי