צפו בתקציר: 1:2 חשוב למנצ'סטר יונייטד על ליברפול

מרקוס ראשפורד רומלו לוקאקו
מרקוס ראשפורד רומלו לוקאקו | AFP

האדומים חגגו עם צמד של ראשפורד, עצמי של באיי רק נתן תקווה לקלופ, שקופח לאחר שלא קיבל פנדל. מוריניו פתח פער של 5 נקודות מהמקום ה-3. צ'לסי ניצחה את פאלאס (התקציר בפנים), אוהדי ווסטהאם פרצו לכר הדשא

(גודל טקסט)

גם ללא פול פוגבה, הצליחה הערב (שבת) מנצ'סטר יונייטד לרשום ניצחון חשוב בקרב על המקום השני כשגברה 1:2 על היריבה העיקרית שלה למאבק – ליברפול, במסגרת המחזור ה-30 בפרמיירליג.
 

בעקבות הניצחון הגדילו השדים האדומים את הפער מליברפול שבמקום השלישי ל-5 נקודות. האורחת היתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק, אבל הבחורים של מוריניו היו פשוט יותר תכליתיים.



מרקוס ראשפורד כבש את שני השערים לשדים האדומים (הראשון לאחר מבצע גדול) עוד במחצית הראשונה. אריק באיי שחזר מפציעה כבש שער עצמי שרק נתן תקווה לקבוצה של קלופ, שקופחה לאחר שלא קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד ברורה של ולנסיה ברחבה. 




פרגוסון. צופה בקבוצתו מהיציע (Gettyimages)


הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, כריס סמולינג, אריק בראיי, אשלי יאנג, חואן מאטה, נמניה מאטיץ', סקוט מקטומיניי, אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו, מרקוס ראשפורד.

ליברפול: לוריס קאריוס, דיאן לוברן, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, טרנט אלכסנדר-ארנולנד, ג'יימס מילנר, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, אמרה ג'אן, רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה.


מהלך המשחק
דקה 16, 0:1 למנצ'סטר יונייטד! כדור ארוך של דה חאה הגיע ללוקאקו שהוריד עם הראש לראשפורד. החלוץ הצעיר המשיך עד הסוף, התגבר בקלות על אלכסנדר-ארנולד וירה את הכדור לרשת של קאריוס.



ראשפורד. שער גדול של החלוץ הצעיר (Gettyimages)


דקה 24, 0:2 למנצ'סטר יונייטד! שוב כדור ארוך של דה חאה הגיע ללוקאקו, שהשאיר את מאטה מול קאריוס. הספרדי מסר אחורה לראשפורד, שהשלים צמד מול קאריוס חסר האונים.



דה חאה בטירוף אחרי השני של ראשפורד (Gettyimages)


דקה 38: כמעט השלישי של יונייטד. סאנצ'ס הגביה כדור מצוין משמאל למאטה. הספרדי התרומם לבעיטת מספריים מרהיבה, שיצאה החוצה.


דקה 66: ליברפול מצמקת ל-2:1!
כדור שהוגבה מימין הגיע לבאיי חסר המזל, שלא הצליח להרחיק והכניס את הכדור לרשת של דה חאה.


שחקני צ'לסי חוגגים. ביום רביעי הם בקאמפ נואו (AFP)
שחקני צ'לסי חוגגים. ביום רביעי הם בקאמפ נואו (AFP)


צ'לסי – קריסטל פאלאס 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי ההפסדים לשתי המנצ'סטריות ולפני המשחק בברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, הבלוז השיגו ניצחון חשוב, התקרבו לארבע הראשונות בפרמייר-ליג והרגיעו קצת את הלחץ לפני הקרב בקאמפ נואו. וויליאן (25) המשיך את הכושר הנהדר שלו ושער עצמי של מרטין קלי (32) הרגיע עוד יותר את אנטוניו קונטה הלחוץ. למרות השער המצמק של פטריק ואן אנהולט בדקה ה-90, פאלאס ספגה הפסד רביעי ברציפות וכשנותרו שמונה מחזורים לסיום היא נמצאת בסכנת ירידה אמיתית.


אברטון – ברייטון 0:2 

בירם כיאל פתח בהרכב השחפים שנעצרו אחרי תקופה טובה. גאיטאן בונג הקמרוני כבש שער עצמי בדקה ה-60. דווקא בשבוע בו הוא חותם על הארכת חוזה. כיאל הוחלף בדקה ה-69, אבל שבע דקות לאחר מכן לייטון ביינס בישל לג'נק טוסון שער שני ברציפות. וויין רוני עוד הספיק להחמיץ פנדל לפני השריקה. הטופיז ניצחו לאחר שני הפסדים רצופים ועלו זמנית למקום התשיעי. אנתוני קנוקארט הורחק עשר דקות לסיום. תומר חמד לא נכלל בסגל ברייטון.


ווסטהאם – ברנלי 3:0 

במהלך המחצית השנייה מספר אוהדי ווסטהאם פרצו לכר הדשא ואף ניסו לפרוץ לתאו של הבעלים דייויד סאלבין. קפטן הפטישים מרק נובל התעמת עם אוהד. בחזרה לכדורגל, הפטישים מתקרבים לקו האדום בצעדי ענק אחרי תבוסה שלישית ברציפות שהצטרפה לרביעיות שספגה הקבוצה מליברפול ומסוונזי. כריס ווד שעלה מהספסל בישל לאשלי בארנס בדקה ה-66 והוסיף צמד בדקות 70 ו-81. רבע שעה חלומית לברנלי ששוב מפנטזת על כרטיס לאירופה.


ניוקאסל – סאות'המפטון 0:3 

הצגה גדולה של ג'ונג'ו שלבי וקנדי, המושאל מצ'לסי, סידרה למגפייז ניצחון חשוב ופער חמש נקודות מהקו האדום. הברזילאי פתח בדקה השנייה והכפיל בדקה ה-29. מאט ריצ'י סגר עניין 12 דקות בתוך המחצית השנייה. הקדושים עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בסכנת ירידה ממשית.


תוצאות נוספות: 

ווסט ברומיץ' – לסטר 4:1 

לברומיץ': סלומון רונדון 8, ללסטר: ג'יימי ורדי 21, ריאד מחרז 62, קלצ'י איהנאצ'ו 76, ויסנטה איבורה 90 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי