מייקל קאריק הודיע שיפרוש מכדורגל בסיום העונה

מייקל קאריק
מייקל קאריק | אתר רשמי

הקשר בן ה-36 של מנצ'סטר יונייטד סיפר במסיבת עיתונאים: "מגיע זמן שכמה שאתה לא אוהב את זה, הגיע הזמן להפסיק לשחק כדורגל. זה המצב בו אני נמצא". צפוי להשתלב בתפקיד מקצועי במועדון

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: קשר מנצ'סטר יונייטד מייקל קאריק הודיע היום (שני) במסיבת העיתונאים של קבוצתו לקראת המשחק מול סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות שיפרוש מכדורגל בסיום העונה. 


"מגיע זמן שכמה שאתה לא אוהב את זה, הגיע הזמן להפסיק לשחק כדורגל. הגוף שלך אומר לך לעצור", אמר קאריק. "פחות או יותר, זה המצב בו אני נמצא עכשיו. הבנתי שאני כבר לא יכול לשחק בהרבה משחקים, אבל אני ממשיך להתאמן קשה ולשמור על עצמי כשיר. אני רוצה לסיים בתנאים שלי".



בשנה שעברה התגלה כי השחקן בן ה-36 סובל מהפרעת קצב לבבית, אבל למרות זאת החליט להמשיך לשחק. היום הוא כבר הודיע על החלטתו לסיים קריירה בת 19 שנה.


מאמן השדים האדומים ז'וזה מוריניו הודיע כבר בעבר שיהיה מוכן לצרף באופן מיידי את קאריק לצוות המקצועי של הקבוצה. לפי ההערכות בממלכה השחקן הוותיק צפוי להשתלב בתפקיד מקצועי במועדון מיד בסיום העונה.

Carrick: "There comes a time when your body tells you it is time to stop. That is where I am at."

Premier League
League Cup @ChampionsLeague@EuropaLeague
FA Cup #UCLpic.twitter.com/UzV2Tfjkmt

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) March 12, 2018


.@Carras16: "I understood that I wouldn't be playing as many games, but I've been training hard and trying to keep fit. I wanted to finish on my own terms." #MUFC

— Manchester United (@ManUtd) March 12, 2018

קאריק החל את קריירת הבוגרים בווסטהאם. ב-2004 עבר לטוטנהאם בשורותיה שיחק במשך שנתיים וב-2006 נקנה על ידי אלכס פרגוסון תמורת 14 מיליון ליש"ט. בתקופתו בשדים האדומים זכה בליגת האלופות, בליגה האירופית, אליפות העולם לקבוצות, חמש אליפויות אנגליה, שלושה גביעי ליגה וגביע אנגלי אחד.


מייקל קאריק ברגע ההודעה על הפרישה (מנצ'סטר יונייטד, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי