צפו בתקציר: סיטי ניצחה בסטוק, רחוקה 3 משחקים מאליפות

דויד סילבה
דויד סילבה | Gettyimages

צמד של דויד סילבה קבע שהסיטיזנס זקוקים עוד תשע נקודות כדי לזכות באליפות. הקאץ': חגיגות האליפות עלולות להיות על ראשם של מוריניו ויונייטד. המפסידה התקרבה עוד לעבר הירידה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 בסטוק מצמד של דויד סילבה וזקוקה לעוד תשע נקודות בלבד מ-24 אפשרויות כדי לחגוג אליפות בפעם החמישית בתולדותיה ושלישית בשבע העונות האחרונות. הפוטרס לעומת זאת עשו עוד צעד בדרך לירידה מהפרמיירליג אחרי 10 עונות רצופות בין 20 הגדולות.

בסטוק אולי קיוו שסיטי תמשיך ביכולת החלשה שלה מול באזל ב-2:1 בגומלין ליגת האלופות, אולי בנו על היעדרותו של מלך השערים של התכולים סרחיו אגוארו (21 שערים), אבל התבדו תוך 10 דקות. פרננדיניו שלח כדור עומק על קו ימין, ראחים סטרלינג קלו ושיגר למרכז וסילבה הקדים את מרכז ההגנה האיטי של הפוטרס ושלח פנימה. גם המשך המשחק התנהל בכיוון אחד (כנראה שסטוק היו צריכים לעלות בחולצת פסים כחול אדום ולדבר גרמנית כדי להשיג זלזול מהיריבה). 17 איומים לשער, שישה למסגרת מול שלושה איומים ואפס למסגרת מלמדים שסטוק עוד יצאה בזול.

בדקה ה-50 נקבעה תוצאת המשחק כשסטרלינג חטף כדור במרכז המגרש ושיגר אותו לסילבה. הספרדי הקפיץ אותו ימינה לגבריאל ז'סוס וטס לחזרה לקבל את מסירת ההמשך ולהקפיץ אותה מעל ג'ק באטלנד לרשת, 0:2. אגב, מאזן הנקודות של סיטי תלוי כמובן בכך שהשנייה מנצ'סטר יונייטד תשיג 24 מ-24 נקודות. וזה מוביל אותנו לתסריט הבא: פפ גווארדיולה יוכל לחגוג אליפות על הראש של ז'וזה מוריניו, אם ינצח את אברטון בחוץ ואת הדרבי של מנצ'סטר אצלו בבית בשביעי באפריל. אם השדים האדומים לא ינצחו באיתיחאד, גם 7 נקודות יספיקו לפפ.

 מוריניו. זה עלול להיות הסיוט של העונה עבורו (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי