מנצ'סטר סיטי לא תנסה להחתים את ליאו מסי

פפ גווארדיולה עם ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | Gettyimages

מנכ"ל התכולים אמר בריאיון כי "מסי לא יעזוב את ברצלונה בזמן הקרוב", למרות השמועות כי גווארדיולה מתכנן איחוד. "מנהל קבוצה חייב להיות חזק כדי לא להיכנע לדרישות האוהדים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא תצרף אליה את ליאו מסי, כך אישר היום מנכ"ל התכולים פראן סוריאנו. בריאיון שהעניק בארגנטינה, הכחיש המנכ"ל הספרדי כי לסיטי יש תוכניות שכוללות את הפנומן.


סיטי, כנראה אחד המועדונים היחידים בעולם שמסוגלים לעמוד בסעיף השחרור של מסי על סך 625 מיליון יורו, תוותר על שירותיו של הכוכב למרות הדיווחים בתקשורת האנגלית לפיהם פפ גווארדיולה רוצה לצרף אליו את שחקנו לשעבר. גווארדיולה, כזכור, אימן את מסי בברצלונה בין 2008 ל-2012 והשניים זכו יחד באינספור תארים. גם לסוריאנו עצמו יש היסטוריה עם מסי, כיוון שהוא שימש כמנכ"ל בקבוצה הקטאלונית למשך חמש שנים בעשור שעבר.

 


"אין סיכוי להחתים את מסי", אמר סוריאנו, שהשתתף בכנס של מאמנים ועסקני כדורגל בארגנטינה. "אני מכיר אותו ואת משפחתו וטוב להם בברצלונה, הוא לא יעזוב בזמן הקרוב."


"נסתדר בלעדיו, אם כי זה יהיה קשה", הוסיף מנכ"ל סיטי, "כי הוא שחקן הכדורגל הטוב ביותר בהיסטוריה. הוא שינה את הכל, הוא גאון".


גווארדיולה
גווארדיולה "הוא לא גאון, הוא עובד" (Gettyimages)


בברצלונה היתה לסוריאנו גם הזדמנות לפגוש את פפ גווארדיולה, איתו השתלב במנצ'סטר ושם הפרויקט שלהם פורח עכשיו. "המאפיין העיקרי של גווארדיולה עובד," אמר, "הוא עובד יותר מכל אחד ולפעמים אנשים חושבים שהוא גאון, אבל זה בגלל שהוא עובד הרבה. הוא יודע שהכדורגל אכזרי מאוד ואם אתה נרגע, אתה מוצא את עצמך מוותר על ארבע מטרות".


"הסבלנות היא חיונית ודרך אחת להבין את זה היא לראות כי הקבוצות שזכו באופן עקבי הן לא אלה שהחליפו מאמן כל חודשיים או כל שנה. המפתח הוא תכנון לטווח ארוך ומי שמנהל את הקבוצה חייב להיות בעל כוח כדי לקבל את ההחלטות הנכונות לדעתו, גם אם האוהדים מבקשים משהו אחר", סיים סוריאנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי