קרויף: אין שום בעיה לשים את אלכסיס על הספסל אם צריך

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

מאמן מכבי ת"א התייחס באנגליה לבעיות ההתאקלמות של הצ'יליאני ביונייטד: "גם מסי יושב לפעמים על הספסל. זה רק עניין של הזמן עד שהכל התחבר לו". דיווח: מוריניו עשוי לעזוב בקיץ אחרי ההדחה מול סביליה

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף התראיין לתוכנית הרדיו הפופולרית "טוק ספורט" והתייחס להתאקלמות הבעייתית של אלכסיס סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד. "זה עניין של הסתגלות. לפעמים יש לשחקנים בעיות הסתגלות כאלה. הוא הגיע למועדון בקול תרועה רמה ועלה הרבה כסף למועדון גדול מאוד. זה לוקח קצת זמן להסתגל.

"האיכות של אלכסיס אינה מוטלת בספק", הוסיף מאמן מכבי ת"א. "ואין ספק שאם הוא יהיה זמין שוב 50 מועדונים ינסו לקנות אותו. אני באמת חושב שהוא תוספת נהדרת ליונייטד. הוא חתם על חוזה ארוך טווח, אז אתה חייב לתת לשחקנים מהסוג הזה זמן להסתגל. עם אלכסיס זה לא עניין של 'אם' ו'אבל', זו רק שאלה של מתי הכל יתחבר, כי הוא שחקן נהדר".

כשנשאל על ידי המראיין האם אפשר להושיב אותו קצת על הספסל, ענה ההולנדי: "לא צריך להיות בעיה להשאיר שחקן מחוץ להרכב. גם מסי יושב על הספסל בברצלונה, לא לעתים קרובות אבל זה קורה".

"מירור" פרסם הבוקר (חמישי) כי ז'וזה מוריניו עשוי לעזוב בקיץ את מנצ'סטר יונייטד, למרות הארכת החוזה שלו עד 2020, בגלל הריב בו הוא שוב נמצא עם הנהלת הקבוצה על הרכש שהוא רוצה לקיץ הקרוב. מוריניו, שרכש שחקנים ב-350 מיליון יורו בשנתיים האחרנות, טוען שזה לא מספיק ורק אם יונייטד תשתווה ליריבות הגדולות שלה ברכש כספי היא תוכל להשתוות אליהם גם מקצועית.

ג'ורדי קרויף. באנגליה מתייחסים לדעתו (לירון מולדובן)

בהנהלת יונייטד יש אכזבה מההדחה מליגת האלופות בשמינית הגמר, אבל אם מוריניו יילך הביתה זה יקרה כנראה רק בגלל התביעות המופרזות שלו. המאמן הפורטוגלי טוען בעיקר שיונייטד מקובעת לעומת היריבה העירונית שלה מנצ'סטר סיטי. פפ גווארדיולה עושה לו חיים קשים ולכן הוא עשוי לעבור לפאריס סן ז'רמן שמעוניינת בו ותפנה אליו אם אכן יתברר שהמשבר שלו ביונייטד מעמיק.

מוריניו נשאל לאחר ההדחה נגד סביליה מה צריך להשתנות בקבוצה כדי שהיא תחזור להצליח באלופות ואמר: "הכל צריך להשתנות. הכל. כל הגדולות מוציאות הרבה כסף. לא רק אנחנו, נכון? זה תהליך טבעי בו כל קבוצה משקיעה". בין היתר, הוא טען שסיטי רכשה שלושה שחקני הגנה בכירים כמגינים ב-130 מיליון ליש"ט (קייל ווקר, בנג'מין מנדי דנילו) ויונייטד עדיין נאחזת בשחקני הכנף הוותיקים שלה אנטוניו ולנסיה ואשלי יאנג. הנהלת יונייטד מוכנה לאשר את רכישת גארת' בייל וז'אן מישל סרי מניס, אבל לא מוכנה להשקעה המאסיבית שדורש מוריניו מעבר לכך.

אלכסיס סאנצ'ס. יכול לשבת קצת על הספסל
אלכסיס סאנצ'ס. יכול לשבת קצת על הספסל

העיתון קובע שמוריניו לא מצליח לטפח את הכוכבים שהוא רוכש או שנמצאים בקבוצה. תחתיו שחקנים כמו פול פוגבה, ויקטור לינדהולף, לוק שואו, מרכוס ראשפורד, אלכסיס סאנצ'ס ובעבר הנריק מחיטריאן סבלו מירידה ביכולתם ולא להפך, בעוד שבסיטי פפ גווארדיולה משדרג כל שחקן ואפילו את סרחיו אגוארו.

גארת' בייל. יעבור ליונייטד? (AFP)
גארת' בייל. יעבור ליונייטד? (AFP)

בעקבות ההפסד לסביליה ביטל מוריניו לשחקניו את החופשה בה היו אמורים להשתתף בפסטיבל צ'לטנהאם שכולל מירוצי סוסים. הוא התנה את ההשתתפות שלהם במירוצים רק אם יעלו לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי