מוריניו: הקהל יכול להביע את דעתו, אך לא אעזוב בגלל שריקות בוז

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

שבת באנגליה: טוטנהאם תפגוש את סוונזי ברבע הגמר, מנצ'סטר יונייטד תארח את חמד וכיאל ובמסגרת הפרמיירליג יפגשו מוחמד סלאח וחבריו את טרוי דיני והצרעות שלא הבקיעו 5 משחקי חוץ רצופים. שידורים חיים בספורטHD1

(גודל טקסט)
המחזור ה-31 בליגה האנגלית ייערך במתכונת חלקית, ארבעה משחקים בלבד ייערכו בשל העובדה שמדובר ביום של משחקי גביע ועל כן קבוצות שהעפילו לרבע הגמר ישלימו את המחזור בפרמייר-ליג במועד מאוחר יותר ולחלקן גם תהיה מנוחה, למשל מנצ'סטר סיטי שאחרי תקופה עמוסה זוכה לסופ"ש חופשי.


אז מה יהיה לנו ביום שבת? מנצ'סטר יונייטד תארח את ברייטון וטוטנהאם תתארח אצל סוונזי במסגרת הגביע, ביום ראשון יימשכו משחקי רבע הגמר עם המפגשים בין וויגאן לסאות'המפטון ולסטר שתארח את צ'לסי, ואילו בפרמייר-ליג יהיה במוקד המפגש בין ליברפול לווטפורד, כשקודם לכן סטוק תתמודד מול אברטון, האדרספילד תארח את קריסטל פאלאס ובורנמות' תפגוש את ווסט ברומיץ'.


רבע גמר הגביע: סוונזי – טוטנהאם (14:15, ישיר בספורטHD1)
התרנגולים התאוששו מההדחה מליגת האלופות על ידי יובנטוס עם 1:4 מוחץ בחוץ על בורנמות', משחק בו איבדו את הקפטן הארי קיין שישוב רק בחודש הבא, אולם הברבורים מוויילס הפסידו פעמיים בלבד ב-15 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, השתפרו פלאים מאז הגעת המאמן קרלוס קרבחאל בדצמבר האחרון.


בהיעדרו של קיין, בטוטנהאם בונים על כריסטיאן אריקסן שיוביל אותם לשלב הבא, בוודאי לאור מספריו במשחקים מול סוונזי: בשמונה הוא כבש שש פעמים ובישל חמישה. 



אריקסן חוגג. התרנגולים בונים עליו ועל סון מחר (Gettyimages)


מנצ'סטר יונייטד – ברייטון (21:45, ישיר בספורטHD1)
ארבעה ימים בלבד יעברו מהרגע שהודחו השדים האדומים בבושת פנים מליגת האלופות ועד שיעלו לכר הדשא ויפגשו את השחפים, קבוצתם של תומד חמד ובירם כיאל. לקראת המשחק הודיעה מנצ'סטר יונייטד על הארכת חוזהו של הבלם מרקוס רוחו עד 2021, שהתייצב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "מאושר להמשיך כאן, מהיום שהצטרפתי המטרה הייתה לעזור לקבוצה לזכות בתארים. אני עובד קשה בימים אלו כדי לחזור לדשא ולסייע".


לצדו כמובן ישב המנג'ר ז'וזה מוריניו, שאחרי שלל הביקורות בימים האחרונים התראיין לראשונה והבהיר: "אני מרוצה ממה שראיתי מהשחקנים מאז ההפסד לסביליה. אני שמח שהם עצובים ומתוסכלים. אני שמח שאנחנו מרגישים אותו דבר ויודע שהשחקנים יחזרו לדרך שלי. אין לנו יותר מדי ימים לעצב וכולנו חזרנו לעצמנו. השחקנים התאמנו היטב ומהיום הראשון שלי כאן אני יכול לומר שמדובר במקצוענים שמתאמנים בצורה נפלאה. יש אוהדים ששורקים בוז, אבל לא אעזוב בגללם. זה שגם האוהדים עצובים אומר שאנחנו משדרים על אותו גל. זכותם להביע את דעתם, אבל בכדורגל יש מורשת ואנחנו בונים אותה. לא אשנה דבר".


ברייטון תחסר את אנתוני קנוקארט המורחק זכר להפסד האחרון שלהם בליגה מול אברטון, וייתכן שגם השוער מאט ראיין יסופסל לטובת טים קרול – המנג'ר כריס יוטון טרם אישר אם יבצע שינויים רבים בהרכב. אפשרי שבירם כיאל יפתח, אולם ספק אם תומד חמד יזכה להתלבש על אף שמדובר במשחק גביע. יונייטד תגיע עם סגל זהה לזה שהתלבש מול סביליה באמצע השבוע.

We are delighted to announce that Marcos Rojo has extended his contract with #MUFC until June 2021, with the option to extend for a further year.

Full statement: https://t.co/5Vznqbc4pEpic.twitter.com/G0X2BNFFaP

— Manchester United (@ManUtd) March 16, 2018

פרמיירליג: ליברפול – ווטפורד (19:30, ישיר בספורטHD1)
במשחק המרכזי במסגרת הליגה, כאמור לעיל, יארחו המייטירדס את הצרעות באנפילד. לפני שעות ספורות הוגרלה ליברפול מול פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות, אך המנג'ר יורגן קלופ לא יכול להרשות לעצמו לחשוב רחוק כל כך, מכיוון שהפסד לא רק שישאיר את ליברפול רביעית בטבלה, כשכל חברותיה לצמרת כלל לא ישחקו, אלא יאפשר לצ'לסי לצמק את הפער שעומד על ארבע נקודות ערב המחזור. כידוע, לליברפול 60 נקודות אחרי 30 משחקים, לצ'לסי החמישית 56 ואילו לטוטנהאם השלישית 61 וליונייטד השנייה 65, ובמחזור שעבר ליברפול נכנעה 2:1 ליריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד – משחק בו מוחמד סלאח כלל לא הורגש.


"אני לא חושב על המשחק מול סיטי, נערך אליו כשיגיע הזמן", הבהיר קלופ, "זו הגרלה חלומית לאוהדי מנצ'סטר יונייטד. אני לא חושב שזה טוב שבליגת האלופות אנחנו מוגרלים מול קבוצה מאותה מדינה, אבל ככה זה". ליברפול תתייצב בסגל מלא, למעט בן וודברן הצעיר ונתניאל קליין שגם כך פצוע עוד מחודשי הקיץ ולא שיחק העונה. ווטפורד הובסה 3:0 על ידי ארסנל במחזור האחרון אחרי שני ניצחונות רצופים, אך בכל חמשת משחקי החוץ האחרונים כלל לא הבקיעה וסחטה נקודה בסטוק.



סלאח. נעלם נגד מנצ'סטר יונייטד, יתעורר מול הצרעות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי