מוריניו: ראיתי שחקנים חסרי אישיות, קלאסה ורצון לנצח

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

למרות העלייה לחצי גמר הגביע האנגלי אחרי 0:2 על ברייטון, המנג'ר לא היה מרוצה מהיכולת ויצא שוב נגד השחקנים: "שיחקו עם פחד". רק מאטיץ' יצא נקי. דיווח: ראיולה מחפש קבוצה חדשה לפוגבה. צפו בתקציר המשחק

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עלתה אמש (שבת) לחצי גמר הגביע האנגלי אחרי שניצחה את ברייטון 0:2 ב"אולד טראפורד", אבל הסערה סביב השדים האדומים ממשיכה עם הצהרות שנויות במחלוקת של המנג'ר ז'וזה מוריניו, לצד דיווח ב"סאנדיי מירור" על כך שמינו ראיולה מחפש קבוצה לפול פוגבה, ששוב לא פתח נגד ברייטון ועלה בהרכב רק ב-18 משחקים מתוך 30 בפרמייר-ליג.

הסוכן האיטלקי לא יוצא בפומבי נגד מוריניו משתי סיבות: יש לו עוד שחקנים בקבוצה כמו זלאטן איברהימוביץ' ורומלו לוקאקו ובנוסף הוא עדיין מנסה להשוות את שכרו של פוגבה לזה של אלכסיס סאנצ'ס, שמרוויח בשבוע 150 אלף ליש"ט יותר מהצרפתי. לפי הדיווח, הקשר הצרפתי אמר לחבריו שהוא מנסה לצאת מהמשבר ויש לו חילוקי דיעות עם מוריניו על העמדה בה הוא צריך לשחק, אבל הוא שומר על יחסי עבודה טובים עם הפורטוגלי. גם סאנצ'ס אגב סופסל במשחק.

לא פחות מ-11 שחקנים מועמדים לעזוב את יונייטד בקיץ וביניהם לוק שואו, כריס סמולינג, פיל ג'ונס, אנטוניו ולנסיה, חואן מאטה, אנדר הררה, אנתוני מרסיאל, דיילי בלינד, מתיאו דרמיאן, מרואן פלאיני ו-ויקטור לינדלוף. לוקאקו אמר אחרי המשחק: "אני מאמין שאנחנו לא נמצאים בחבורת הקבוצות הטובות באירופה. מוריניו עשוי להביא בקיץ שחקנים ברמה הכי גבוהה וישדרג את הקבוצה".


מוריניו. מיואש מהשחקנים (Gettyimages)

רק יום אחרי מונולוג 12 הדקות המפורסם שלו, מוריניו השתלח שוב בכולם ובעיקר בשחקניו. זה נראה כמו תסריט דומה לזה שהיה לו בצ'לסי, בסופו הוא איבד את חדר ההלבשה ונאלץ לעזוב. הפורטוגלי טען שיונייטד הציגה משחק חלש והעביר ביקורת על השחקנים: "אני מאושר שנשחק שוב בוומבלי, אבל אנחנו זקוקים ליותר אישיות. נמניה מאטיץ' היה השחקן הכי טוב על המגרש. ראיתי הרבה שחקנים ששיחקו עם פחד על הכתפיים. כמה מהשחקנים שלנו צריכים להתבגר. אתם אומרים שכולם רוצים לשחק ביונייטד? אני לא כל כך בטוח אחרי מה שראיתי היום. אני חושב שכמה שחקנים היו מעדיפים לשבת על הספסל".

מוריניו אפילו מתח ביקורת על בן טיפוחיו סקוט מקטומיניי: "הוא איבד הרבה יותר מסירות במשחק אחד מאשר בכל המשחקים ששיחק עד כה, אבל אפשר לראות שהוא שחקן של מנצ'סטר יונייטד כי הוא תרם לקבוצה גם כשלא שיחק טוב". בנוסף, המנג'ר החליף את לוק שואו במחצית ומתח עליו ביקורת נוקבת: "רציתי להגן טוב יותר. רציתי יותר אופי בקבוצה בגלל שהרבה פעמים הרגשתי שמאטיץ' מבודד. סובבו אותו שחקנים חסרי אישיות, חסרי קלאסה וחסרי רצון לנצח. הכנו את הקבוצה כדי שתהיה יותר אגרסיבית עבור שחקני התקפה שרוצים את הכדור וזה לא עבד. התסכול הגדול ביותר עבורי זה שאני עובד קשה באימונים ולא רואה את זה במשחק עצמו".

המיוחד המשיך להשתלח: "כשיש לך קבוצה עם 11 שחקנים ולפחות שישה לא משחקים טוב, לא מראים רצון לשחק ואני מבזבז יומיים של עבודה כדי לראות אותם מסתתרים מאחורי המגנים של היריבה אני מרגיש מתוסכל. לא קיבלתי את התגובה שרציתי מהשחקנים ולא אהבתי את המשחק שלנו". 


מאטיץ'. היחיד שלא ספג ממוריניו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי