רק רשת: קני סייף זומן לנבחרת ארצות הברית

קני סייף
קני סייף | אתר רשמי

קשר אנדרלכט יהיה בסגל למשחק ההכנה נגד פרגוואי בלילה שבין רביעי לחמישי (שעון ישראל) וגם: מאור בוזגלו הצטלם בלונדון עם קפטן נבחרת איראן, משחק הנבחרת מול רומניה בשבת יחל ב-21:00 במקום ב-20:30

(גודל טקסט)
20:12: קני סייף זומן לנבחרת ארה"ב
קני סייף, קשר אנדרלכט, זומן לסגל ארצות הברית לקראת המשחק מול פרגוואי ב-01:30 (בלילה שבין רביעי לחמישי שעון ישראל) בקארי, צפון קרוליינה. האמריקאים שהודחו בבושת פנים מעלייה למונדיאל 2018 ברוסיה (סיימו במקום החמישי בבית המוקדמות אחרי מקסיקו, קוסטה ריקה, פנמה והונדורס), בונים כעת נבחרת חדשה.


2️⃣2️⃣ players.
From 1️⃣2️⃣ leagues.
Based in 1️⃣0️⃣ countries.

This roster puts the next generation of the #USMNT on display » https://t.co/nN4jhfoda7pic.twitter.com/CE8dRRKJq0

— U.S. Soccer MNT (@ussoccer_mnt) March 18, 2018


17:15: היישובים הבדואים זוכים למגרשי כדורגל

המועצה הלאומית לספורט אישרה היום תוכנית להקמת שישה מגרשי כדורגל ביישובים שגב שלום, אלקסום, חורה ועוד. התוכנית, שהיקפה הכולל הוא 25 מיליון שקלים, צפויה לכלול מגרשים בעלי דשא סינטטי בחלק מיישובי הפזורה הבדואית בנגב ולעזור בצמצום הפערים בפריפריה.


15:45: מאמן ריאל מדריד לשעבר בדרך לסין
ברנד שוסטר הגרמני שזכה באליפות ספרד עם הבלאנקוס ב-2007/8, צפוי לחתום בדליאן ייפאנג הסינית שאומנם התחזקה בז'וזה פונטה, ניקולאס גייטאן ויאניק קראסקו, אך פתחה את העונה עם שלושה הפסדים רצופים ומאמנה מה לין ישלם את המחיר.



שוסטר. יחיה את הקריירה בסין? (Gettyimages)


15:00: כוכב נבחרת רומניה לא יגיע לארץ
חדשות רעות לנבחרת רומניה, שתגיע השבוע לארץ למשחק ידידות נגד ישראל: פלורין אנדונה, חלוץ לה קורוניה שנחשב לכוכב הנבחרת ואחד השחקנים הטובים ביותר שלה, נפצע אתמול במשחק קבוצתו נגד לאס פאלמאס, שהסתיים ב-1:1. אנדונה יעבור בדיקת MRI בימים הקרובים כדי לקבוע את חומרת הפציעה, אבל בשבת הקרובה בנתניה הוא כבר לא יהיה. 


עוד לגבי המשחק, ההתאחדות לכדורגל הודיעה ששריקת הפתיחה במוצ"ש נדחתה בחצי שעה ויחל ב-21:00 במקום ב-20:30.


13:00: ג'ואי בארטון בדרך חזרה לכדורגל?
הקשר האנגלי שהתפרסם בעיקר בעקבות שערוריות בהן היה מעורב עשוי לחזור לכדורגל האנגלי כשפליטווד מהליגה השלישית הציעה לו להתחיל אצלה את קריירת האימון שלו. כרגע הוא מרצה השעייה מכדורגל, לאחר שהורשע בהימורים על משחקים.


12:30: בוזגלו מציג דו קיום
קשר מכבי חיפה שנמצא בלונדון במסגרת תהליכי ההחלמה שלו מהפציעה ברגלו והעלה לרשתות החברתיות תמונה עם קפטן נבחרת איראן וקשר נוטינגהאם פורסט אשקאן דג'אגה, בו הוכיח שאפשר אחרת.


בכדורגל החוקים שונים ויש שפה אחת בלי דעות קדומות ובלי מלחמות. קפטן נבחרת איראן ואני מוכיחים שאפשר אחרת
pic.twitter.com/1xaMWZlQqP

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) March 18, 2018

12:00: כיאל מודה לאוהדים

ברייטון הודחה אמש מהגביע האנגלי אחרי שהפסידה 2:0 למנצ'סטר יונייטד, והקשר הישראלי של הקבוצה, בירם כיאל שהשלים 90 דקות, בחר להודות בטוויטר לאוהדים שליוו את הקבוצה באולד טראפורד: "תודה לעל האוהדים על התמיכה הענקית במנצ'סטר אתמול. אנחנו מאוכזבים שהודחנו מהגביע, אבל בואו ניתן סיום חזק לליגה!". 

Thanks to all the fans for the great support in Manchester last night. We're disappointed to go out the Cup, but let's have a strong finish in the league! #BHAFC#stayinguppic.twitter.com/mBauG0Sudw

— Beram Kayal (@BeramKayal7) March 18, 2018

11:30: התסרוקת החדשה של ניימאר

לברזילאי הפצוע של פאריס סן ז'רמן כנראה משעמם בזמן ההחלמה, ובין השאר הוא מבלה את זמנו בניסיונות של מספר עיצובי שיער חדשים, והעלה את האחרון לאינסטגרם. חלוץ אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, התבדח על התסרוקת החדשה והגיב: "ממש כמו אוסונה", כשהתכוון לזמר רגאטון פוארטו ריקני.


 

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי