דיווח: מנצ'סטר יונייטד עשויה לעבור לשחק באיתיחאד

פוגבה
פוגבה | AFP

לפי "הסאן", השדים האדומים שרוצים להגיד את "אולד טראפורד" ל-90 אלף מקומות ייאלצו לנדוד לביתה של היריבה העירונית, שאמורה להסכים תמורת דמי שימוש גבוהים. מחר (21:45, ספורט1) הם נגד ווסט ברומיץ'

(גודל טקסט)
האם מנצ'סטר יונייטד תעבור לשחק ב"איתיחאד" של מנצ'סטר סיטי? רק בשבוע ניצחו השדים האדומים 2:3 את הסיטיזנס בדרבי העירוני שנערך באצטדיון, במשחק שדחה את חגיגות האליפות של התכולים. למרות זאת, הסיבה שיונייטד עשויה לשחק באצטדיון של היריבה העירונית לא נובעת מכך שהיא רוצה לשפר את התוצאות שלה, אלא כתוצאה מכך ש"אולד טראפורד" יעבור שיפוצים, כך מדווח "הסאן". אז האם פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו יחלקו אותו איצטדיון?


לפי הידיעה, בהנהלת סיטי מוכנים לשקול לחיוב את העניין. לעומת טוטנהאם שעברה לשחק באצטדיון הלאומי "וומבלי" בזמן בניית אצטדיונה החדש, ולא לביתה של אחת מיריבותיה העירוניות, ליונייטד אין אפשרות כזאת. מנכ"ל הפרויקט, ריצ'רד ארנולד, הודה שזה הולך להיות מבצע קשה מאוד: "לא בטוח אם יש דרך לעשות זאת". האדומים רוצים , להגדיל את יציע "סר בובי צ'רלטון" ולהגיע ל-90 אלף מקומות באצטדיון, דבר שהאוהדים לוחצים לביצועו מאחר שהם רוצים את האצטדיון הגדול במדינה. במצב כזה, בהתאחדות האנגלית רמזו להם שאולי הם יצטרכו אולי לעזוב את "אולד טראפורד". ארנולד אמר: "יש לנו את בסיס האוהדים הגדול במדינה ואנחנו לא ממוקמים בלונדון שנוכל לשחק בוומבלי את משחקי הבית".


סיטי תהיה מוכנה לשקול את הרעיון אם ראשי יונייטד יפנו אליה ולפי הידיעות תדרוש דמי שימוש גבוהים במיוחד. כיום "אולד טראפורד" מכיל 74,994 מקומות שיקטנו ל-73,300 כדי להציע יותר מקומות לאוהדים הסובלים מנכות. ב"איתיחאד" לעומת זאת יש רק 55,097 מושבים. שתי הקבוצות אגב, כבר כבר שיחקו בעבר באותו אצטדיון, כשביתה של יונייטד הופצץ במלחמת העולם השנייה וב-1941 היא עברה לשחק במשך שמונה שנים ב"מיין רוד", אצטדיונה הישן של סיטי.


SUN SPORT EXCLUSIVE: City would look at Utd Groundshare #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/L09BNDADb6

— Neil Henderson (@hendopolis) April 13, 2018

בינתיים, יונייטד עדיין משחקת ב"אולד טראפורד" ומחר (ראשון, 18:00,שידור ישיר בספורט1) היא תארח בו את ווסט ברומיץ'. רומלו לוקאקו שהתגבר על וירוס שתקוף אותו צפוי לשחק, כשגם פיל ג'ונס ודיילי בלינד שחזרו לאימונים כשירים. בצד השניף בלם הבאגיס ואקס יונייטד ג'וני אוואנס בספק בגלל פציעה בברכו.


אם יונייטד לא תצליח לנצח את נועלת הטבלה, מי שעשויה להנות מכך היא סיטי, שניצחון שלה הערב (21:45, ישיר בספורט1) על טוטנהאם יגדיל את הפער מהשדים ללפחות 15 נקודות (במקרה שיונייטד תסיים בתיקו) וארבעה מחזורים לסיום העונה, יבטיח לתכולים סופית את האליפות. ליונייטד יש כבר 71 נקודות, הכי הרבה מאז עזיבת אלכס פרגוסון ובמועדון מתגברות השמועות על כך שמרכוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל רוצים לעזוב בשנה הבאה בגלל שלא קיבלו מספיק דקות משחק. "אני לא יכול להבטיח להם לשחק יותר", אמר מוריניו, שזכה בתואר "מנג'ר השבוע" על ידי איגוד המנג'רים האנגלי.


A classic @PremierLeague comeback last weekend has secured Jose Mourinho and #MUFC the @LMA_Managers Performance of the Week award! pic.twitter.com/3EUrLA4ea9

— Manchester United (@ManUtd) 13 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי