רשמי: רוברטו פירמינו האריך את חוזהו ל"טווח ארוך" בליברפול

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

החלוץ הברזילאי סיכם למספר שנים נוספות אצל המייטי רדס: "זו הייתה החלטה קלה". באנגליה טוענים ששכרו של מוחמד סלאח יוכפל ל-185 אלף ליש"ט. דאגה במועדון מסידורי הביטחון ברומא. צפו בתקציר ה-0:0 עם סטוק

(גודל טקסט)
ליברפול הודיעה היום (ראשון) כי החלוץ רוברטו פירמינו סיכם על הארכת חוזהו "לטווח ארוך" במועדון. "זו הייתה החלטה קלה בשבילי", אמר הברזילאי. "הכל כאן מתנהל בצורה מדהימה, אני אסיר תודה להיות כאן. המועדון מטפל בי בצורה מדהימה".


פירמינו בן ה-26 הצטרף לקבוצה האנגלית מהופנהיים בקיץ 2015 ומאז כבש 50 שערים ב-140 משחקים. חוזהו הנוכחי אמור היה להסתיים בקיץ 2019 והאדומים הצליחו להבטיח את עתידו גם בשנים הבאות. כלי התקשורת המקומיים טוענים שהעסקה היא עד 2023 וירוויח 180 אלף ליש"ט לשבוע.


במקביל, מדווחים באנגליה שהמייטי רדס הבינו כי היא חייבת להגדיל פי שניים לפחות את השכר של מו סלאח לעונה הבאה אם היא רוצה להבטיח שיישאר בקבוצה. השחקן מרוויח כיום 90 אלף ליש"ט בלבד לשבוע, אבל בליברפול יציעו לו פי שניים, 185 אלף ליש"ט. סלאח איכזב בתיקו 0:0 אתמול נגד סטוק, אבל הבטיח שהוא ישפר את עצמו בעונה הבאה ויהיה בכושר אפילו טוב יותר מזה כיום: "עוד לא ראיתם אותי בשיא", כך ציטט אותו "מירור". לדבריו, "יש לי עוד מה לשפר כמו משחק הראש, אבל זה לא רק עניין שלי. אנחנו משחקים כקבוצה".


בתוך כך, איאן ראש שמחזיק בשיא השערים לעונה בליברפול כאשר כבש 47 שערים לעומת 43 של סלאח בעונת 1983/4, ביקש מסלאח לשבור את השיא שלו ולעשות את זה בגמר האלופות. ראש, שחגג את הניצחון של ליברפול על רומא 2:5, אמר על האפשרות שהשיא שלו יישבר: "זה בסדר גמור מבחינתי. אם הוא יעשה זאת בגמר האלופות ועוד נזכה בתואר זה יגרום לי לאושר עצום. שיאים קיימים כדי להישבר. אני שברתי את זה של רוג'ר האנט והוא היה שמח עבורי".


ראש סיפר שנפגש רק לאחרונה עם סלאח והוא עשה עליו רושם של בחור מאוד צנוע. "הוא הופיע בסרט שראש עיריית לונדון הקרין עלי ואמר שהוא רוצה לכבוש שערים כמוני וזה היה נחמד מאוד". ראש כבש בליברפול 346 שערים בקריירה. על היכולת של המצרי אמר ראש: "השער הראשון מול רומא היה יכול להיכבש רק על ידי שני שחקנים אחרים בעולם, מסי וכריסטיאנו רונאלדו. גם אם היו שלושה שוערים בשער רומא הם לא היו מונעים מהכדור להיכנס".



Roberto Firmino agrees terms on new long-term #LFC deal: https://t.co/rvxJ30Ochppic.twitter.com/sUsuABAkrx

— Liverpool FC (@LFC) April 29, 2018

יורגן קלופ כעס אתמול על השופט אנדראה מארינר שלא העניק פנדל למייטירדס כאשר אריק פיטרס, ששמר מצוין על סלאח, נגע בכדור בידו בברור ברחבה. בליברפול דואגים לביטחון אוהדי ליברפול שייצאו למשחק נגד רומא לאחר שהמשטרה האיטלקית העלתה ספקולציות שהם יחברו לאוהדי לאציו וטענה שמתוך 5000 אוהדים שיגיעו לפחות אלף מהם יהיו חוליגנים. משטרת המרסיסייד טענה שאף אוהד של ליברפול לא נעצר בשישה משחקי חוץ העונה של הקבוצה. מה שמגביר את המתח בבירה האיטלקית היא העובדה שהאורחת תתאמן במתקן האימונים של לאציו. בליברפול חוששים שהאיטלקים לא יעשו דבר להבטיח את שלומם של האוהדים.


MAIL SPORT: Red Storm #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/6kL6SCdy7t

— Neil Henderson (@hendopolis) 28 באפריל 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי