צפו: 1:2 דרמטי ליונייטד על ארסנל, פרגוסון נפרד מוונגר

אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו נפרדים מארסן ונגר
אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו נפרדים מארסן ונגר | AFP

פוגבה כבש (16), מחיטריאן השווה (52) ופלאיני הכריע בתוספת הזמן במשחקו האחרון של הצרפתי בתיאטרון החלומות. לוקאקו נפצע פחות משבועיים לפני גמר הגביע. צפו בתקציר: סיטי הביסה 1:4 את ווסטהאם ושברה עוד שיאים

(גודל טקסט)

האלופה מנצ'סטר סיטי הביסה היום (ראשון) 1:4 בחוץ את ווסטהאם ואותתה שיש לה עוד מטרה להשיג: שבירה סיטונית של שיאים על מנת להפוך אותה לאלופה הגדולה בהיסטוריה. הפטישים הסתבכו מאוד בתחתית. במשחק המאוחר ניצחה מנצ'סטר יונייטד 1:2 את ארסנל במשחקו האחרון של ארסן ונגר בתיאטרון החלומות כמאמן התותחנים.


מנצ'סטר יונייטד – ארסנל 1:2

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את ארסנל במשחק שעמד בסימן פרידה מארסן ונגר שערך את משחקו האחרון באולד טראפורד ופגש בפעם האחרונה את ז'וזה מוריניו. המאמן הצרפתי זכה לטקס מכובד ומרגש מאלכס פרגוסון ולמחיאות כפיים מאוהדי השדים האדומים.


פול פוגבה כבש את הראשון (16), אבל הבשורות הרעות הגיעו מכיוונו של רומלו לוקאקו שנפצע והוחלף כשנותרו פחות משבועיים לגמר הגביע מול צ'לסי. הנריק מחיטריאן השווה (52) ולא חגג מול האקסית, אבל התותחנים הפסידו בצורה טיפוסית משער נגיחה של מרואן פלאיני בתוספת הזמן דקות אחדות אחרי ששער של ראשפורד נפסל בטענה מוצדקת לנבדל. בעקבות ההפסד ארסנל לא תוכל לסיים מעל המקום השישי, הכי נמוך שלה מאז 1995. אקורד סיום עצוב לעידן ונגר בלונדון.

WATCH: Rivals for 22 years, friends in the end

Manchester United presented Arsene Wenger with a special award on his last trip to Old Trafford as Arsenal's manager. pic.twitter.com/R5duKQk3O5

— Sky Sports PL (@SkySportsPL) April 29, 2018

#MerciArsènepic.twitter.com/w6VH6hkQNo

— Arsenal FC (@Arsenal) April 29, 2018

מהלך המשחק

דקה 16, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:1: יונייטד בשער טיפוסי לקבוצה של מוריניו. חטיפת כדור במרכז המגרש הובילה להגבהה של לוקאקו, סאנצ'ס נגח ונבלם על ידי ביירין, פוגבה כבש בקלות מקרוב.


דקה 50: מכה ליונייטד. לוקאקו נפצע והוחלף על ידי ראשפורד פחות משבועיים לגמר הגביע מול צ'לסי.


פול פוגבה חוגג (AFP)
פול פוגבה חוגג (AFP)


דקה 52, ארסנל השוותה ל-1:1: מחיטריאן בעט בין הרגליים של לינדלוף, הכניע את דה חאה ולא חגג מול האקסית. הארמני הוא הראשון בהיסטוריה שכובש עבור יונייטד ונגדה באותה עונה.


דקה 89: שער של ראשפורד נפסל בטענה מוצדקת לנבדל אחרי מהלך אישי יפה של מרסיאל. השריקה חילצה חיוך מריר ממוריניו.


דקה 90+1, מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-1:2: זה היה באוויר דקות ארוכות. פלאיני עם הראש סידר ליונייטד ניצחון ושלוש נקודות נוספות, ולארסנל עוד הפסד לוזרי טיפוסיץ


ראחים סטרלינג. מכונת בישולים (gettyimages)
ראחים סטרלינג. מכונת בישולים (gettyimages)


ווסטהאם – מנצ'סטר סיטי 4:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אלופת אנגליה ממשיכה לשמור על כושר, כנראה בגלל הרצון לשבור כמה שיאי פרמיירליג של כל הזמנים. ואכן ה-1:4 באולימפיק סטאדיום על ווסטהאם הניב השוואת שיא (30 ניצחונות השייך לצ'לסי מהעונה שעברה) ובדרך לשניים נוספים.


שיא אחד כבר נקבע: ראחים סטרלינג בישל שלוש פעמים ללירוי סאנה, גבריאל ז'סוס ופרננדיניו, והגיע לעשרה בישולים. מדובר בשחקו הרביעי של התכולים שמגיע למספר דו ספרתי של בישולים. פבלו זבאלטה, אקס סיטיזנס, כבש לשערו הוא ולחבורה של פפ יש כבר 102 שערים, אחד פחות מצ'לסי (עונת 2009/10). מבחינת נקודות זקוקה סיטי לעוד שלוש כדי להגיע ל-96 ולעקוף שוב את הבלוז הפעם מעונת 2004/05.


מכיוון שלאלופה נותרו שלושה משחקים ועוד נגד האדרספילד, בורנמות' וסאות'המפטון רק נס ימנע שבירה של שלושתם. שיא אחד כבר כנראה שייך לקווין דה בריינה וחבריו: הפרש השערים. עם 26:102 ו-76+ מקדימה סיטי את השיא ששייך (נחשו) לצ'לסי מעונת 2009/10.


Man City are the first team to have four players provide 10+ assists in a single Premier League season.

☑️ Kevin De Bruyne (15)
☑️ Leroy Sané (12)
☑️ David Silva (11)
☑️ Raheem Sterling (10)

*gulps* pic.twitter.com/ygJKZ6LyWe

— Squawka Football (@Squawka) April 29, 2018  

 
 

ופסקה על המארחת ששער אחד יפה שלכעצמו של ארון קרסוול לא מנע תבוסה. השחקנים של דייויד מויס עם 35 נקודות, שלוש נקודות בלבד מעל סאות'המפטון שמתחת לקו האדום, עם ניצחון אחד בשמונת המשחקים האחרונים ועם הגרלה קשה להמשך (אברטון, יונייטד ולסטר) עלולים למצוא את עצמם בצ'מפיונשיפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי