ונגר: היה מיוחד שהריעו לי, אוהבים את מי שלא מסכן אף אחד

אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו נפרדים מארסן ונגר
אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו נפרדים מארסן ונגר | AFP

מאמן ארסנל התרגש מקבלת הפנים לה זכה באולד טרפורד: "נהניתי, זה היה קלאסי", בנוסף התייחס לעתידו: "לא חושב שאפגש עם מוריניו שוב בשנה הבאה". מוריניו: "צריכים להשיג יותר ממקום שני או זכייה בליגה האירופית"

(גודל טקסט)
ארסן ונגר מתרגש בכל דקה שעוברת לקראת סיום הקריירה שלו בארסנל אחרי 22 שנה. אתמול נרשם רגע שיא נוסף כשאפילו שניים מיריביו המרים ביותר, סר אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו, עשו לו כובד ב"אולד טראפורד", כשפרגי העניק לו גביע הוקרה לפני תחילת המשחק וגם האוהדים הריעו לצרפתי הוותיק, שהיה האויב הגדול של הקבוצה במשך הרבה שנים. על המגרש מנצ'סטר יונייטד כבר נתנה פחות כבוד וניצחה 1:2 את התותחנים, שרשמו שיא שלילי של שישה הפסדי חוץ רצופים העונה, עשרה בסך הכל והפסד 12 מתחילת הליגה. המספרים שלמעשה הביאו לעזיבת ונגר.


כל העיתונים כתבו ששער הניצחון של פלאיני הזכיר את הימים בהם אלכס פרגוסון היה מנצח משחקים, וב"דיילי מייל" נכתב: "תראו לאן התדרדרו המשחקים בין שתי הקבוצות שפעם היו זורקות פיצות אחת על השנייה והיו עימותים על הקווים. אולי היה עדיף שאחרי החיבוקים בין פרגי לוונגר, שניהם היו הולכים למשרדו של מוריניו, שותים קצת יין וצופים ב-DVD בכל הקרבות הגדולים שהיו ביניהם פעם". "דיילי מירור" הוסיף: "עשרות שנים של עלבונות בין המועדונים, ויום אחד של אהבה. הצרפתי היה צריך לחכות למשחק ה-28 שלו באולד טראפורד כדי שזה יקרה".


ונגר רמז אחרי המשחק שלא יישאר בפרמיירליג ויקבל תפקיד מחוץ לאנגליה. כשנשאל הצרפתי בן ה-68 על דבריו של מוריניו, שאמר שהוא מקווה שהשניים יתעמתו שוב בעתיד, ענה: "לא בפרמיירליג. הוא יהיה בוודאות ביונייטד ואני לא יודע היכן אהיה, אבל אני אופתע אם אפגש איתו בשנה הבאה. אני בטריטוריה לא מוכרת לי. אם לומר את האמת, נהניתי מקבלת הפנים. היא הייתה קלאסית. שנה הבאה יהיה מנג'ר אחר בארסנל שיזכה לקבלות הפנים העוינות שהיו לי המון פעמים, אבל זו הייתה פעם מיוחדת בה האוהדים הריעו לי. כנראה שכאשר אתה לא מסכן אף אחד, אנשים אוהבים אותך".



ונגר עם פרגוסון ומוריניו. אהב את קבלת הפנים (Gettyimages)


ארסנל לא ניצחה אפילו משחק חוץ אחד ב-2018 ונראה שגם בליגה האירופית היא תתקשה ביום חמישי (22:05, שידור ישיר בספורט1) בגומלין חצי הגמר נגד אתלטיקו מדריד אחרי 1:1 בבית. ונגר אומנם ביצע אתמול שמונה שינויים בהרכב כדי לשמור על שחקנים לגומלין, אבל הקבוצה שלו נראתה רע. "אני רואה דווקא דברים חיוביים במשחק", טען המנג'ר. "היורש שלי יראה את המשחק ויראה שיש עתיד לארסנל עם הצעירים איתם שיחקתי". הנריך מחיטריאן, דויד אוספינה ואלכס איוובי סיימו את המשחק עם פציעות והם בספק למשחק ב"וונדה מטרופוליטנו".


TELEGRAPH SPORT: Fellaini ruins Wenger's party in ‘Fergie time' #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/WA11Ll60ns

— Helen Miller (@MsHelicat) 29 באפריל 2018

מנצ'סטר יונייטד מצידה, מודאגת מהפציעה של רומלו לוקאקו, אבל מוריניו היה מרוצה משער הניצחון של מרואן פלאיני שסירב עד כה פעמיים להאריך את חוזהו ביונייטד ושקל לעזוב. הפורטוגלי גילה אחרי המשחק שהקשר הגבוה יישאר ויאריך חוזה. "אנחנו כמעט שם, אבל בכדורגל אין כמעט. אני רוצה לראות את הנמסמך הרשמי של יונייטד עם החתימות של אד וודוורד המנכ"ל ופלאיני כדי לחגוג", אמר המיוחד.


בנוסף, הודה מוריניו שהוא מודאג מלוקאקו: "הוא שחקן שלא עושה משהו מדברים קטנים, אבל כשהוא מבקש חילוף זה אומר שהוא לא יכול לשחק. אני רק יודע שזו הרגל שלו. מקווה לטוב כי נשארו עוד שלושה שבועות לגמר הגביע האנגלי נגד צ'לסי". יונייטד הבטיחה אתמול עלייה שנייה ברציפות לליגת האלופות, לעומת ארסנל שאיבדה סיכוי לעבור את צ'לסי בטבלה ותסיים לכל היותר במקום השישי. מוריניו סיכם: "זה לא מספיק עבורנו. אנחנו צריכים להשיג יותר מאשר מקום שני או זכייה בליגה האירופית. אנחנו חייבים להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי