סלאח: המטרה שלי היתה להוכיח לצ'לסי שהם טעו לגביי

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | האתר הרשמי

החלוץ המצרי זכה בתואר "שחקן השנה" בטקס של ליברפול וינסה לשבור את שיא הכיבושים לעונה במשחק האחרון נגד ברייטון (ראשון 17:00, ספורט2). עוד רמז שהוא לא מעוניין לעבור: "מאושר בליברפול, זאת רק ההתחלה שלנו"

(גודל טקסט)
מוחמד סלאח זכה בשני תארים בערב של ליברפול אתמול (חמישי) שחילקה את הפרסים לשחקנים המצטיינים שלה העונה. סלאח נבחר בתור שחקן השנה של ליברפול כמו גם שחקן השנה של שחקני ליברפול שבחרו ביניהם מי היה המצטיין בקבוצה. טרנט אלכסנדר-ארנולד זכה בתואר "השחקן הצעיר של ליברפול" העונה.


סלאח אמר בדברי התודה שלו כי המטרה שלו מהרגע שהגיע לליברפול היתה להשתיק את הביקורת שהיתה נגדו כששיחק בצ'לסי בפרמיירליג לפני ארבע שנים. סלאח, שכבש העונה 43 שערים בכל המסגרות ו-31 בפרמיירליג, זקוק רק לשער אחד נוסף כדי לשבור את שיא כיבוש השערים בעונה אחת ומקווה לעשות זאת במשחק האחרון של הקבוצה מול ברייטון (ראשון 17:00, שידור ישיר בספורט2).


Not a bad night's work, @MoSalah! #LFCPlayerAwardspic.twitter.com/WdM6uQJi5z

— Liverpool FC (@LFC) 10 במאי 2018


החלוץ המצרי אמר: "הייתי כאן לפני ארבע שנים וספגתי הרבה ביקורות על יכולתי. הרבה אנשים אמרו שלא אוכל להצליח בליגה ואני לא יכול לשחק בפרמיירליג. זה היה קשה עבורי לקבל את הביקורות האלה. לכן כל הזמן חשבתי שאני צריך לחזור לאנגליה ומהיום הראשון שעזבתי את צ'לסי חשבתי על זה שאני צריך להוכיח שהם טעו. אני שמח שהוכחתי את זה".


סלאח הרגיע את אוהדי ליברפול כשאמר שהוא רואה את העתיד שלו בקבוצה ולא יעזוב לריאל מדריד או כל קבוצה אחרת. "אני מאוד מאושר כאן. ברור שיש לי אמביציות להצליח בעתיד עוד יותר עם ליברפול. אני חושב שזו רק התחלת ההצלחה שלנו כקבוצה. אני רק שנה ראשונה במועדון ויש עוד שחקנים שזו שנה ראשונה שלהם".


לגבי גמר האלופות ב-26 במאי מול ריאל מדריד אמר סלאח: "כבר הראנו לכולם שאנחנו יכולים לנצח את הטובות ביותר באירופה וניצחנו בדרך לגמר קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ורומא. אנחנו מאוד רגועים עכשיו, אבל אנחנו רוצים להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות סופית ואז לנצח את ריאל מדריד בגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי