אדרסון האריך חוזה בסיטי, התחזק מעמדו של ארטטה כמנג'ר ארסנל

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

השוער הברזילאי יישאר עד 2025, עוזרו של פפ מתקרב לאמירויות אחרי שאלגרי הצהיר שלא יעזוב את יובנטוס. ונגר נפרד מאוהדי האדרספילד וארסנל ועקץ: "אנשים היו כל כך נחמדים אלי מאז שהודעתי שאני עוזב"

(גודל טקסט)
ארסנל, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם סיימו את עונת 2017/18 בפרמיירליג, כשלכל קבוצה הסיפור המיוחד שלה. ההתרגשות הכי גדולה הייתה ללא ספק אצל התותחנים, שנפרדו מהמנג'ר ארסן ונגר אחרי 22 שנים, עם ללא ספק ההתרגשות הכי גדולה היתה בארסנל שנפרדה מארסן ונגר עם ניצחון חוץ ראשון ב-2018, 0:1 על האדרספילד. מנג'ר הטריירים, דייויד ואגנר, ריגש את הצרפתי כשהעניק לו חולצה ממוסגרת שחצי ממנה של ארסנל וחצי של האדרספילד. עבור ונגר היה זה ניצחון החוץ הראשון בהאדרספילד והוא נפרד עם שיא לאחר שניצח בלא פחות מ-48 מגרשים שונים, אחד יותר מאלכס פרגוסון שניצח ב-47.


ונגר, שעבר שנתיים לא קלות וספג לא מעט שנאה מהאוהדים, מצא עצמו לפתע נאהב על ידי אוהדי כל הקבוצות ואחרי משחקו ה-1,235 על הקווים, אוהדי שתי הקבוצות נפרדו ממנו התרגשות והוא התלוצץ: "האם אני יכול לפרוש בכל משחק מחדש? אנשים היו כל כך נחמדים אלי מאז שהודעתי שאני עוזב". בדקה ה-22 המנג'ר בן ה-68 השתחווה ומחא כפיים לאוהדים כשהמשחק הופסק כדי להיפרד ממנו אחרי 22 שנים בארסנל.


אוהדי התותחנים אפילו שכרו שני מטוסים, ובניגוד לפעמים קודמות בהן קראו לוונגר לעזוב, הפעם נכתב בכרזות: "מרסי ארסן". המנג'ר כהרגלו לא נמנע מלעקוץ: "הם הוציאו את הכרזה הלא נכונה היום. אני רוצה להודות לאוהדים ולאוהדי האדרספילד שהראו קלאסה אמיתית". מי שהאוהדים כן קראו לו ללכת אגב, היה אחד מבעלי המניות של המועדון סטן קרונקי. מי שבלט על המגרש היה פייר-אמריק אובמיאנג שכבש שער 10 באדום וסיים עם לפחות עשהר שערים גם בפרמיירליג וגם בבונדסליגה. מהעבר השני, ואגנר לא הסכים לומר אם יישאר בהאדרספילד עוד עונה. הוא מבוקש בלסטר.



הכרזה "הלא נכונה" לכבוד ונגר (Gettyimages)


ההצהרה של מקסי אלגרי לפיה ימשיך ביובנטוס "אלא אם יפטרו אותי"   חיזקה את מועמדותו של מיקל ארטטה, אקס ארסנל (2011-2016) וכיום עוזרו של פפ גווארדיולה בסיטי. פפ כבר הבטיח שלא יעמוד בדרכו של ארטטה אבל הוסיף: "אהיה המאושר באדם אם יחליט להישאר". 


מנצ'סטר סיטי לעומת זאת, השיגה שיא מדהים של 100 נקודות ליגה עם ניצחון 0:1 על סאות'המפטון, משער עמוק בתוספת הזמן (90+4) של גבריאל ז'סוס. שוער הקבוצה אדרסון האריך את חוזהו בקבוצה וחתם לעוד שבע שנים עד 2025. "חדשות נפלאות. זה אומר שהמועדון מרוצה מהיכולת שלי והם בוטחים בי. אני מקווה שאגשים את הציפיות שלהם ממני", צייץ בטוויטר.


"It means that the Club is happy with my work, they trust me, and I hope to meet their expectations on the pitch and bring a lot of joy to the fans."

https://t.co/XBieeF68DE#mancitypic.twitter.com/xex140F3Jj

— Manchester City (@ManCity) 13 במאי 2018

המנג'ר פפ גווארדיולה סיכם את העונה האחרונה: "היא הסתיימה בצורה מושלמת עבורנו וכמו שהיינו רוצים עם ניצחון. אני עדיין לא יכול להאמין שהשגנו מאה נקודות בפרמיירליג. זה הישג אדיר. השגנו 50 נקודות בבית ו-50 בחוץ, זה מראה עד כמה היינו יציבים". בנוסף הבטיח פפ שלא יעמוד בדרכו של עוזרו מיקל ארטטה, אם זה יקבל את תפקיד מנג'ר ארסנל אליו הוא מועמד, אבל הוסיף: "אם יישאר, אהיה המאושר באדם".


במשחק נוסף, טוטנהאם סיימה את העונה עם 4:5 מטורף על לסטר ומקום שלישי בפרמיירליג. הארי קיין שכבש צמד עמד ביעד שלו לכבוש כל עונה יותר שערים מהקודמת, ורשם שיא. בעונות הקודמות הוא כבש 21, 25 ו-29 בהתאמה ואתמול השלים 30 שערי ליגה. מנג'ר הספרס מאוריסיו פוצ'טינו קרא אחרי המשחק ליו"ר הקבוצה דניאל לוי להשקיע ברכש בקיץ, כדי שהקבוצה תוכל להתמודד על תארים. "האיצטדיון החדש לא יספיק לטוטנהאם כדי לזכות בתארים", אמר הארגנטינאי. "אנחנו לא יכולים לחשוב שאנחנו האנשים הכי חכמים בעולם כי אנחנו מצליחים עם כסף קטן. חייבים לחשוב שוב על מה עושים כדי להצליח יותר ולעשות הערכה מחדש אחרי ארבע שנים".



פוצ'טינו. רוצה להתחזק (Gettyimages)


בצ'לסי, שוררת אווירת נכאים לקראת גמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר יונייטד בשבת, אחרי ההפסד לניוקאסל 3:0. עתידו של המנג'ר אנטוניו קונטה ייקבע כנראה אחרי הגמר ונראה שהוא לא יישאר. האיטלקי קיבל על עצמו את האחריות להפסד ואמר שיעשה שינויים גדולים מול יונייטד: "אם נשחק ככה בוומבלי, אין לנו סיכוי לזכות בגביע. יש לנו שישה ימים לשנות את הגישה ואת התשוקה של השחקנים להצליח". לגבי עתידו אמר: "אני מחויב למועדון, אבל מה שיקבע זה לא מה שאני חושב אלא מה שהמועדון חושב".


במנצ'סטר יונייטד עוסקים בעזיבה של עוזרו של ז'וזה מוריניו, רוי פאריה. המאמן הפורטוגלי הודיע לאחר ה-0:1 על ווטפורד כי לא ימנה מחליף: "לא אביא מס' 2. אארגן את הצוות שלי באופן שבו לא יהיה עוזר מאמן בכיר. יהיו לי עוזרים שיהיו אחראים על תחומים שונים בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי