דיווח: מוריניו מבין שראשי יונייטד לא יסכימו לרכוש את בייל

גארת' בייל חוגג
גארת' בייל חוגג | AFP

בעיתון "מירור" נטען כי מנג'ר השדים האדומים סיפר למקורביו שהוא בספק אם קבוצתו תשקיע כ-335 מיליון ליש"ט ברכישת הקשר הוולשי של ריאל מדריד

(גודל טקסט)
בעיתון "מירור" יצאו הבוקר בכותרת ענק הבוקר (שלישי) ולפיה למרות כל הדיווחים על כך שגארת' בייל הודיע לחבריו בריאל מדריד שהוא רוצה לעזוב למנצ'טר יונייטד, דווקא ז'וזה מוריניו הוא שחושש שמדובר בעסקה שלא תוכל לצאת אל הפועל, מכיוון שראשי יונייטד לא יסכימו לשלם עבורו 335 מיליון ליש"ט – סכום שכולל את רכישתו ושכרו לארבע השנים הבאות.


לפי הדיווחים האחרונים המו"מ בין הצדדים החל כבר בינואר האחרון וליונייטד ידוע כי הבלאנקוס דורשים עבור הוולשי כ-200 מיליון ליש"ט, כאשר שכרו בריאל מדריד כיום הינו 650 אלף ליש"ט לשבוע, שכר שיא אם ישוב לפרמיירליג. לטענת העיתון, מוריניו אמר למקורביו כי הוא לא מאמין שיונייטד תסכים לשלם סכום אדיר כזה לשחקן שיחגוג הקיץ 29 ובנוסף לו היסטוריה של פציעות רבות שהורידו את ערכו בשוק. הוא חתום עד 2022 בריאל מדריד ועל כן מחירו הגבוה, כשבתקשורת הבריטית סבורים שריאל מדריד תסתפק ב-180 מיליון ליש"ט עבור בייל שכבש צמד בגמר נגד ליברפול בניצחון 1:3.


נשיא ריאל מדריד בעבר רמון קלדרון אמר ל"טוק ספורט" כי ברור לו שבייל לא מרוצה בריאל מדריד, אבל לדעתו הוא ישוחח עם זינדין זידאן ונשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס לפני שיחליט סופית. 

MIRROR SPORT: Gareth Bill #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/1ix2LtbP4s

— Neil Henderson (@hendopolis) 28 במאי 2018

מוריניו רוצה מאוד את בייל וטוען שיחד איתו יונייטד תוכל לנסות לרדוף אחרי סיטי במירוץ לאליפות. הוא גם רוצה להחתים את בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד וקשר נבחרת ברזיל ושחטאר דונייצק פרד, שהיה מועמד בינואר האחרון למנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי