פרד חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד: מגיע לעשות היסטוריה

פרד
פרד | האתר הרשמי

הברזילאי בן ה-25, שנרכש תמורת 52 מיליון ליש"ט משחטאר, חתם רשמית: "מצפה להשיג תארים וניצחונות". מוריניו החמיא: "גם השחקנים יודעים כמה חשוב הוא יכול להיות"

(גודל טקסט)
אחרי שמעברו משחטאר דונייצק כבר סוכם לפני שבועיים, היום (חמישי) חתם הקשר הברזילאי פרד רשמית במנצ'סטר יונייטד. "אני מאוד שמח שיש לי את ההזדמנות לשחק עבור המועדון הזה", אמר הקשר בן ה-25 שבימים אלו מתכונן עם נבחרת ברזיל לקראת משחקה הקרוב נגד קוסטה ריקה במסגרת שלב הבתים: "כשהייתי צעיר, שיחקתי עם הקבוצה במשחקי וידיאו, עבורי, מנצ'סטר יונייטד מסמלת מצויניות". 


הקשר התייחס גם לביתו החדש, האולד טראפורד, בו כבר שיחק במדי שחטאר במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות בדצמבר 2013: "אני חושב שהכינוי 'תיאטרון החלומות' הולם את האיצטדיון הנהדר הזה. באותו מפגש הייתי מאושר שהייתה לי את ההזדמנות לשחק נגד שחקן כמו ריאן גיגס. היום אני מצטרף למועדון, נכון שלא אשחק לצד גיגס, אבל אשחק עבור הקבוצה שהוא ייצג ואלחם עבור אותה חולצה".


It's official: Fred's a Red! #BemVindoFred#MUFCpic.twitter.com/KL6S4x5Liw

— Manchester United (@ManUtd) June 21, 2018


זה הולך להיות אתגר גדול עבורי", סיכם הקשר. "אבל כמו שאמרתי, אני תמיד מחפש להשתפר ולהוכיח את היכולות שלי, אני מצפה להשיג תארים וניצחונות עם המנג'ר וחברי הקבוצה החדשים ולעשות הסיטוריה בכך שנגיע להישגים גדולים יחד". 


ז'וזה מוריניו אמר: "פרד ישלים את האיכויות של שאר שחקני הקישור וזה מה שאנחנו צריכים: המוח היצירתי שלו ויכולת המסירה תוסיף לנו מימד אחר למשחק. אני מאוד שמח שהוא מצטרף ומאמין שהשחקנים יודעים כמה חשוב הוא יכול להיות לקבוצה". פרד נרכש תמורת 52 מיליון ליש"ט ויגיע ליונייטד אחרי חמש שנים בשחטאר. אשתקד כבש שלושה שערי ליגה ב-26 משחקים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי