ג'רארד העניק לקייטה את המספר 8: "זה לא צחוק"

נבי קייטה
נבי קייטה | אתר רשמי

ליברפול חשפה את הרכש מלייפציג, הקפטן האגדי "שחרר" לו את הספרה שתחזור לשימוש אחרי שלוש שנים: "המטרה שלי לנסות לעשות את מה שהוא עשה"

(גודל טקסט)
ליברפול הציגה רשמית את נבי קייטה כשחקן הרכש הראשון שלה העונה. הקשר הגינאי נרכש כבר בקיץ שעבר, אך המשיך לשחק עונה נוספת בלייפציג. השחקן שיחל ביום שני את אימוניו עם קבוצתו החדשה, קיבל את החולצה מספר 8, זו שהייתה שייכת לסטיבן ג'רארד. "זה יהיה מדהים מבחינתי. הוא נתן לי את החולצה באופן אישי וזו הייתה הפתעה", סיפר קייטה לאתר הרשמי של ליברפול.


"הסתכלתי עליו ואמרתי: 'וואו' כי הוא אגדה. הוא תמיד הראה כבוד והשאיר הכל על המגרש. כולם אוהבים אותו כאן. אם אחד כזה נותן לך את מספר החולצה שלו, זה לא צחוק, אלא כדי שתנסה לעשות מה שהוא עושה. זו המטרה שלי", המשיך קייטה. כזכור, ג'רארד פרש לפני שלוש שנים ומאז אף שחקן בליברפול לא לבש את החולצה עם המספר 8. ג'רארד יאמן בעונה הבאה את ריינג'רס הסקוטית.


קייטה דיבר על המעבר. "כשראיתי איך ליברפול שיחקה בעונה שעברה, זה גם לי לרצות להיות חלק מהקבוצה. אני רוצה שתהיה לנו עונה דומה, אבל יותר טובה. בחרתי בליברפול כי זו קבוצה שתמיד צפיתי בה. דיברתי רבות עם סאדיו מאנה והוא סיפר לי על המועדון. דיברתי גם עם המאמן שסיפר לי על הפרויקט ונתן לי מוטיבציה להגיע".

"It was an incredible day for me."

Naby Keita has revealed how he was left astounded when Steven Gerrard handed the No.8 jersey over to him: https://t.co/G3708QjuPH#NK8pic.twitter.com/bFAFVFWKcx

— Liverpool FC (@LFC) June 27, 2018

על פי פרסומים, קייטה עלה לליברפול 57 מיליון ליש"ט. מאז המעבר שלו מלזצבורג, הוא הבקיע 14 שערים ב-58 הופעות בבונדסליגה. לקשר 29 הופעות בנבחרת גינאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי