מוחמד סלאח האריך את חוזהו בליברפול עד 2023

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | האתר הרשמי

הכוכב המצרי, שחזר עם נבחרתו מהגביע העולמי ברוסיה, חתם על חוזה חדש לחמש שנים נוספות במהלכן ירוויח כ-200 אלף ליש"ט בשבוע. בחוזה אין סעיף שחרור. קלופ: "לכוכבים ברמה כזאת יש בית באנפילד"

(גודל טקסט)

חדשות טובות לאוהדי ליברפול. המועדון הודיע הבוקר (שני) על הארכת חוזהו של כוכב הקבוצה, מוחמד סלאח, מה שישאיר אותו באנפילד עד 2023.
סלאח (26) צפוי להרוויח שכר אסטורנומי של 200 אלף ליש"ט בשבוע ויהיה כמובן בכיר המשתכרים מבין שחקני המירסיסייד. למעשה, ליברפול הכפילה את שכרו של כוכבה כדי להדוף את הקבוצות המעוניינות בו ובראשן ריאל מדריד. בחוזה החדש של סלאח לא מופיע סעיף שחרור. 

מאמנו יורגן קלופ הגיב להשיארותו של הכוכב: "אלו חדשות נהדרות עבורנו והן מבהירות שני דברים מאוד חשובים, סלאח מאמין בליברפול ואנחנו מאמינים בו. אנחנו רוצים שסופרסטארים ברמה של סלאח יגשימו את החלומות שלהם באנפילד, אנחנו עובדים קשה כדי להשיג זאת. אנחנו רואים את הערך המוסף שלו ורוצים שהוא יגדל עם המועדון ואפילו ישתפר, הדבר הכי משמעותי בנוגע לסלאח הוא העובדה שהוא תמיד שם את הקבוצה בעדיפות לפניו. העונה האחרונה הייתה מאוד מיוחדת עבורו באופן אישי ועבורנו, אבל אנחנו רוצים יותר". 

  (Gettyimages)  קלופ עם סלאח. ממשיכים יחד
 קלופ עם סלאח. ממשיכים יחד (Gettyimages)

כאמור, סלאח עבר עונה נהדרת מבחינה אישית במהלכה כבש 44 שערים ב-52 הופעות והפך לכובש השני בטיבו בהיסטורית המועדון לעונה אחת אחרי איאן ראש האגדי וזכה שלוש פעמים לשחקן החודש של הפריימרליג. מבחינת קבוצתית, סלאח הוביל את ליברפול לגמר ליגת האלופות שם הפסידו המאדומים 3:1 לריאל מדריד במשחק בו גם גם נפצע בכתף ולא סיים את המשחק. סלאח גם לקח החלק כזכור המונדיאל בו נבחרתו הודחה כבר בשלב הבתים אחרי שלושה הפסדים.    

סלאח הצטרף לרוברטו פירמינו שהאריך גם הוא חוזה, כשבקרוב יעשה זאת גם סאדיו מאנה. ליברפול צירפה עד כה את פאביניו ואת נבי קייטה. "הענקנו פרס לאדם שתרם רבות לקבוצה בעונה שעברה. כשאחד כמו סלאח מתחייב ואומר שזה הבית שלו, זה מדבר בעד עצמו", סיכם קלופ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי