צפו: עוד טעות מביכה לקאריוס, קלופ שוב יצא להגנתו

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | Gettyimages

חודש וחצי לאחר גמר ליגת האלופות, השוער הגרמני של ליברפול ביצע טעות אומללה גם במשחק אימון מול טראנמיר מהליגה הרביעית. המנג'ר ממשיך לתמוך: "אני לא אוהב את זה, הוא לא אוהב את זה, אבל טעויות קורות"

(גודל טקסט)
לוריס קאריוס פישל בענק בגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בהפסד 3:1, כאשר בית חולים בארצות הברית כבר אישר כי השוער סבל מזעזוע מוח זכר לכניסה של סרחיו ראמוס במהלך המשחק. השאלה היא מה יטען להגנתו השוער הגרמני הפעם, לאחר טעות קשה מאוד שביצע במשחק אימון מול יריבה מהליגה האנגלית הרביעית בטיבה.


אחרי חופשה ארוכה חזר ליברפול לאימוני טרום העונה, והגרמני שוב ביצע טעות אומללה למדי. למרות זאת, המנג'ר יורגן קלופ ממשיך לתת לו גב, מתעקש כבר שנתיים שקאריוס הוא השוער המתאים למייטירדס וגם העונה נראה שלא יצרף שוער בכיר חדש אחרי שהניסיון לרכוש את אליסון מרומא נפל.


ליברפול ניצחה אתמול את טראנמיר רוברס בדרבי ידידותי 2:3, אבל קאריוס שהחליף את דני וורד במחצית שגה פעם נוספת ועלה להם בספיגה. קלופ ניסה שלא להתייחס לנושא ואמר בסיום: "טעויות יכולות לקרות".

Loris Karius #LFCpic.twitter.com/yrIYmmCg0F

— Shane Prendergast (@shanep_lfc) July 10, 2018

במחצית התוצאה הייתה 0:3 לליברפול משערים של אדם ללאנה והצעירים רפאל קאמצ'ו ושיי אוג'ו, אלא שלאחר ההפסקה קאריוס השמיט בעיטה חופשית – בדיוק בדומה למה שעשה מול ריאל מדריד. אולי נורבורן מטראנמיר בעט מ-25 מטרים, הגרמני היה יכול להדוף בקלות, אבל השמיט וג'וני סמית' המשיך פנימה. במגזין "ליברפול אקו" נכתב שהביטחון של השוער מרוסק ואם הוא לא יוכל לעמוד בלחץ יש לליברפול בעיה קשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי